Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Żary: REMONT NAWIERZCHNI ULICY SKARBOWEJ I ULICY GŁOWACKIEGO W ŻARACH
Numer ogłoszenia: 130639 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, fax (068) 374 38 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI ULICY SKARBOWEJ I ULICY GŁOWACKIEGO W ŻARACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu istniejącej nawierzchni ziemnej ulicy Skarbowej i Głowackiego w Żarach o długości - 385,92 m, szerokości jezdni - 4,50 m, spadku poprzecznym jezdni jednostronnym 2%, spadku podłużnym łamanym od 0,59% do 3,41%, zgodnie z : 1) Projektem budowlanym przebudowy ul. Głowackiego-Skarbowej w Żarach opracowanym przez Irenę Paprzycką w lipcu 2007 roku w Zielonej Górze, 2) Przedmiarem robót dotyczącym przebudowy ulicy Głowackiego-Skarbowej w Żarach wykonanym przez tech. bud. Andrzeja Tomczaka w lipcu 2007 r. w Zielonej Górze. 1.2. Projekt budowlany i przedmiar robót, o których mowa powyżej stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są załącznikami do SIWZ. 1.3. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar opracowany przez Andrzeja Tomczaka z Zielonej Góry w lipcu 2007 roku tj. - Roboty inżynierskie drogowe - Etap I 2. Zakres robót obejmuje wykonanie efektu rzeczowego w postaci nowej nawierzchni ul. Skarbowej i Głowackiego z asfaltobetonu, z uwzględnieniem następujących robót: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0,386 km b) Frezowanie nawierzchni asfaltowej grubości 4 cm w miejscu włączenia z wywozem na odległość do 20 km - 90 m2 c) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 90 m2 d) Rozebranie istniejących krawężników drogowych betonowych na podsypce cementowo-piaskowej na długości 386 m e) Wywiezienie ziemi z korytowania o powierzchni 690 m3 f) Wywiezienie gruzu betonowego z krawężników o powierzchni 17,5 m3 g) Ograniczenie ulicy od strony prawej, czyli od strony chodnika krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm wystającym ponad nawierzchnię od 10÷12 cm (z wykonaniem ław betonowych na posypce cementowo-piaskowej - 663 m) h) Ograniczenie na zjazdach do posesji krawężnikiem najazdowym o wymiarach 15x22 - 86 m. i) Ułożenie od strony lewej na całej długości krawężniku betonowego 15x30 cm ułożonym na płask - 42 m j) Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - o uziarnieniu kamiennym 0/20 asfalt D70 - 1941,4 m2 k) Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - o uziarnieniu kamiennym 0/12,8 asfalt D50 - 1941,4 m2 l) Wykonanie warstwy podbudowy drogi z tłucznia kamiennego o frakcji 0/32, gr.15 cm na powierzchni 1941,4 m2 m) Wykonanie konstrukcji nawierzchni ulicy na podsypce z piasku- 10 cm n) Regulację pionową studzienek znajdujących się w pasie drogowym: - dla włazów kanałowych 30 szt. - dla zaworów wodociągowych 18 szt. - dla zaworów gazowych 20 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców. 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:. 1.1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno takie zadanie, polegające na budowie dróg o nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, wartości, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.1.4 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) do realizacji zadania tj.: -Spycharka gąsienicowa 100 KM - 1 szt. -Koparko-ładowarka - 1 szt. -Koparka przedsiębierna o poj. łyżki 0,15 m³ - 1 szt. -Równiarka samojezdna 74 KW-100 KM 1 szt. -Walec statyczny samojezdny - 1 szt. -Walec statyczny ogumiony - 1 szt. -Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. -Mieszarka doczepna - 1 szt. -Samochód samowyładowawczy 5-10 t- 1 szt. -Wibrator powierzchniowy - 1 szt. -Zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. 1.1.5 dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj.: - osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub równoważnej konstrukcyjno -budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych. 1.1.6 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.7 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.1.8 Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 niniejszej instrukcji dla Wykonawców. 1.2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia-w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.1 spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę: 1.1. Formularz oferty wg rozdziału II niniejszej SIWZ. 1.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.2.1 Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 1.2.2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty. 1.2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.4 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich zakresu i wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 3 do oferty. 1.2.5 Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty zostały wykonane należycie. 1.2.6 Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego jakim dysponuje Wykonawca, wg załącznika nr 4 do oferty. 1.2.7 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych wg załącznika nr 5 do oferty. 1.2.8 Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach. 1.3. Własny kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt. 6.2.SIWZ 1.4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: 1.4.1 Pełnomocnictwo określone w pkt. 3.5.4 SIWZ 1.4.2 Dokumenty, o których mowa w punktach 4.2.1. - 4.2.3 SIWZ przedstawia każdy z tych Wykonawców. 1.5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.5.1 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.2.3 SIWZ należy załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4.6.1. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.6.1.SIWZ 1.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Żary o statusie miejskim, 68-200 Żary, Rynek 1-5,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 11:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- "Modernizacja dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w m. Bieniów w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Roboty ogólnobudowlane w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Żarach
- Modernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Witów na działce nr 139 o dł.625mb
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.