eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Roboty dodatkowe na zadaniu Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, polegające na ramoncie lokaluużytkowego przy ul. Sienkiewicza 9 / Pl. Magistracki 9, na potrzeby Biura Komunikacji Urzędu Miejskiego w wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Wałbrzych: Roboty dodatkowe na zadaniu Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, polegające na ramoncie lokaluużytkowego przy ul. Sienkiewicza 9 / Pl. Magistracki 9, na potrzeby Biura Komunikacji Urzędu Miejskiego w wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 130558 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe na zadaniu Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, polegające na ramoncie lokaluużytkowego przy ul. Sienkiewicza 9 / Pl. Magistracki 9, na potrzeby Biura Komunikacji Urzędu Miejskiego w wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było wykonanie robót dodatkowych na zadaniu Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu polegające na remoncie lokalu użytkowego przy ul. Sienkiewicza 9 / Pl. Magistracki 9 na potrzeby Biura Komunikacji Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w zakresie: - remont stropu drewnianego z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej w toalecie na pierwszym piętrze; - wymiana legarów na stropie nad piwnicami, - zakup i osadzenie parapetów wewnętrznych kamiennych (granit); wymiana tynków na ościeżach okiennych po wymianie okien, - rekonstrukcja zdobień na sufitach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany Krzysztof Kuśnierek, ul. Podmiejska 10, 58-230 Niemcza, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21033,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22140,58

  • Oferta z najniższą ceną: 22140,58 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,58

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: .Art. 67 ust.1 pkt 5 lit.b Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2013r. Poz. 907 ze zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobiętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne:W trakcie wykonywania prac związanych z remontem posadzek w sanitariacie na 1-szym piętrze oraz na parterze, stwierdzono, że drewniane elementy stropów są zbutwiałe. Ponadto w sanitariacie stwierdzono brak izolacji przeciwwilgociowej.Przy wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV, okazało się, że tynki ościeży wewnętrznych są słabe, miejscami odspojone. Parapety wewnętrzne są mocno zbutwiałe. Po zdemontowaniu podwieszanego sufitu z płyt GK w pomieszczeniach na pierwszym piętrze, odkryto zdobienia na suficie (profile ciągnione), które zgodnie z dyspozycją konserwatora zabytków należy odrestaurować.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.