To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Sucha Beskidzka: Usługi doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą II
Numer ogłoszenia: 130557 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125762 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju" w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 41, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 8741103, faks 33 8741285.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w każdej części tego postępowania jest świadczenie usług doradczych mających na celu przygotowanie do prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz opracowania biznes planu dla osób, które planują rozpocząć działalność gospodarczą. Usługi doradcze będą świadczone w ramach projektu Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą II Zakres usług doradczych. Wykonawcy będą świadczyć usługi doradcze w niżej wymienionych tematach w każdej części zamówienia: 1. Doradztwo w zakresie opracowywania biznesplanu w tym m. in. w zakresie opracowywania prognoz finansowych; 2. Doradztwo w zakresie planowania i zarządzania własną działalnością gospodarczą, w tym m.in. aspekty związane z zakładaniem działalności gospodarczej, opracowania koncepcji własnej firmy, perspektyw rozwoju firmy, myślenia strategicznego i systemowego, minimalizowania ryzyka w biznesie; 3. Doradztwo w zakresie aspektów prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in. w zakresie: wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, zawierania umów handlowych, uzyskania niezbędnych zezwoleń, uzgodnień, koncesji, uregulowania własności lub wynajmu lokalu, zatrudniania personelu; 4. Doradztwo w zakresie aspektów finansowych prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: wyboru formy opodatkowania, przychodów i kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi jednostkami; 5. Doradztwo w zakresie aspektów marketingowych prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: tworzenia strategii marketingowej przedsięwzięcia, kreowania wizerunku firmy. Usługi doradcze będą świadczone na rzecz osób, które zakwalifikują się do projektu w ramach czterech edycji w okresie: 1. I edycja: 24 maj -11 lipiec 2010 r. 2. II edycja: 19 lipiec - 5 wrzesień 2010 r. 3. III edycja: 6 wrzesień - 7 listopad 2010 r. 4. IV edycja: 8 listopad 2010 r. - 16 styczeń 2011 r. W ramach każdej edycji z usług doradczych będzie korzystało 15 osób (w sumie w ramach 4 edycji 60 osób). Liczba godzin wsparcia doradczego wynosi (we wszystkich tematach łącznie) 20 godzin lekcyjnych na rzecz jednej osoby. Jednak każda osoba, która zakwalifikuje się do projektu ma możliwość dokonania wyboru tematyki doradztwa wraz z określeniem wymiaru czasowego odnośnie poszczególnych zagadnień wymienionych w zakresie usług doradczych. Usługa doradcza będzie świadczona przez Wykonawcę na terenie powiatu suskiego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługi doradcze będą świadczone w ramach projektu pn. Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą II. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa Geniuss Szkolenia i Doradztwo, os. Tysiąclecia 21/54, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118032,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67986,88
Oferta z najniższą ceną: 67986,88 / Oferta z najwyższą ceną: 97200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Wykonanie miejsc postojowych przed szpitalem w Suchej Beskidzkiej
- Pełnienie funkcji fizyka medycznego
- Dostawa młodych ziemniaków
- Renowacja budynku Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie ul. Kolejowa 9
- Renowacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim przy ul. Orkana 24
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Suchej Beskidzkiej, w tym przebudowa kotłowni i odnowienie elewacji z częściową termomodernizacją
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.