eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Organizacja Międzynarodowego Konkursu Piękności Miss Open Hair 2014 wraz z imprezami towarzyszącymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Sieradz: Organizacja Międzynarodowego Konkursu Piękności Miss Open Hair 2014 wraz z imprezami towarzyszącymi
Numer ogłoszenia: 130544 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97348 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Organizacja Międzynarodowego Konkursu Piękności Miss Open Hair 2014 wraz z imprezami towarzyszącymi.

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: 1. Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji na organizację Międzynarodowego Konkursu Piękności Miss Open Hair 2014, w tym: 1) informacja w Internecie i mediach o naborze do konkursu; 2) produkcja materiałów promocyjnych (identyfikatory, szarfy itp.); 3) nabór kandydatek; 4) kwalifikacje kandydatek; 5) zgrupowanie kandydatek (noclegi, wyżywienie, transport, ochrona itp.); 6) przygotowanie i realizacja finału konkursu w dniu 19 lipca 2014r.; 7) udział kandydatek we wszystkich działaniach podczas Sieradz Open Hair Festival 2014. 2. Organizacja imprezy mającej na celu ustanowienie rekordu świata w ilości osób jednocześnie poddawanych stylizacji fryzur, w tym zapewnienie m.in.: 1) 500 krzesełek; 2) konferansjera; 3) kosmetyków dla uczestników bicia rekordu; 4) nagłośnienia; 5) podestu scenicznego. 3. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej koncepcji, która będzie podstawą organizacji Międzynarodowego Konkursu Piękności Miss Open Hair 2014 wraz z imprezami towarzyszącymi. Autor najlepszej nagrodzonej pracy otrzyma zaproszenie do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na realizację działań programowych zaproponowanych w koncepcji. 4. Planowany koszt realizacji zadań ujętych w konkursie nie powinien przekroczyć 50.000,00 zł netto (61.500,00 zł brutto). 5. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.05.2014r. do dnia 20.07.2014r.

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 1

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: Zaproszenie do podjęcia negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Agencja Impresaryjna IGO-ART Jadwiga Piątek-Włodarczyk, ul. Św. Franciszka 72, 93-479 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 0,00 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.