eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1665 O w miejscowości Goszowice Znak sprawy TN.343.32.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Nysa: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1665 O w miejscowości Goszowice Znak sprawy TN.343.32.2016
Numer ogłoszenia: 130532 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1665 O w miejscowości Goszowice Znak sprawy TN.343.32.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowę chodnika na długości 96,0 m w miejscowości Goszowice. Zakres robót : Odwodnienie 1) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 144,045 m3, 2) Wykopy liniowe o szerokości 0,8 - 2,5 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III- IV w ilości 16,005 m3, 3) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 15 cm w ilości 5,820 m3, 4) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 315 mm na długości 97,0 m, 5) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 20 cm - obsypka rurociągu piaskiem 20 cm powyżej górnej krawędzi przewodu w ilości 21,303 m3, 6) Zasypanie wykopów, fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm) - kat. gr. III- IV Uwaga - należy doliczyć materiał zagęszczalny do zasypania (pospółka) w ilości 110,580 m3, 7) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 1 szt. 8) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 200 mm na długości 2,0 m, 9) Komory murowane z cegły grubość muru 1 cegła ( analogia bloczki żwirobetonowe) w ilości 2,112 m3, 10) Pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm w ilości 2 szt. 11) Włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu lekkiego w ilości 2 szt. 12) Oczyszczenie przepustów o śr. 0,6 m z namułu na długości 10,0 m Korekta krawędzi drogi 13) Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokości do 5cm na długości 58,0 m, 14) Koryta głębokości 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 17,40 m2, 15) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 25 cm na powierzchni 17,40 m2, 16) Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5cm na powierzchni 17,40 m2, 17) Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm na powierzchni 230,0 m2, 18) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 4km w ilości 34,50 m3, 19) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm ( materiał kamienny zabezpiecza Gmina Pakosławice) na powierzchni 115,0 m2 , Chodniki wjazdy 20) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm w gruncie kat. III- IV na długości 96,0 m, 21) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20*20 cm w gruncie kat. III- IV (dla obrzeży) na długości 94,0 m, 22) Ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla krawężników) w ilości 4,320 m3, 23) Ława pod krawężniki betonowa z oporem ( dla obrzeży) w ilości 2,820 m3, 24) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej na długości 96,0 m, 25) Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej , spoiny wypełnione piaskiem na długości 94,0 m, 26) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (mieszanka z kruszyw łamanych) na powierzchni 136,50 m2, 27) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 136,50 m2, Chodnik odcinek 2 (zakrycie rowu) 28) Ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru na podsypce piaskowej ( rozbiórka nawierzchni chodnika i zjazdu wykonanego z kostki betonowej na powierzchni 43,0 m 29) Rozebranie obrzeży 8*30 cm na podsypce piaskowej na długości 32,0 m, 30) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu w ilości 3,840 m3, 31) Załadowanie gruzu koparko- ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze w ilości 3,840 m3, 32) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1km w ilości 3,840 m3, 33) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodem samowyładowczym w ilości 13,320 m3, 34) Wykopy liniowe o szerokości 0,8 - 2,5 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III- IV w ilości 1,480 m3, 35) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 15 cm w ilości 2,220 m3, 36) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 315 mm na długości 37 m, 37) Komory murowane z cegły grubość muru 1 cegła ( analogia bloczki żwirobetonowe) w ilości 0,960 m3, 38) Pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm w ilości 1 szt. 39) Włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu lekkiego w ilości 1 szt. 40) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 20 cm - obsypka rurociągu piaskiem 20 cm powyżej górnej krawędzi przewodu w ilości 8,126 m3, 41) Zasypanie wykopów fund. podłużnych ,punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami ( gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm) - kat. gr. III- IV Uwaga należy doliczyć materiał zagęszczalny do zasypania (pospółka) w ilości 11,0 m3, 42) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20*20 cm w gruncie kat. III- IV (dla obrzeży) na długości 32,0 m, 43) Ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla obrzeży) w ilości 0,960 m3, 44) Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (obrzeża z odzysku) na długości 32,0 m, 45) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 8cm na powierzchni 42,0 m2 46) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka z odzysku) na powierzchni 43,0 m2 Zatoka postojowa 47) Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5cm na podsypce piaskowej na powierzchni 24,50 m2, 48) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej na długości 17,50 m, 49) Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8*30 cm na podsypce piaskowej na długości 17,50 m, 50) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu analogia rozebranie oporu przy obrzeżach w ilości 2,100 m3, 51) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 16,200 m3, 52) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 15 cm w ilości 1,620 m3, 53) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 315 mm na długości 27,0 m, 54) Zasypanie wykopów fund. podłużnych, punktowych, rowów,, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm)- kat. gr. III- IV Uwaga należy doliczyć materiał zagęszczalny do zasypania (pospółka) w ilości 12,410 m3, 55) Komory murowane z cegły grubość muru 1 cegła ( analogia bloczki żwirobetonowe) w ilości 0,960 m3, 56) Pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm w ilości 1 szt. 57) Włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu lekkiego w ilości 1szt. 58) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 200 mm na długości 2,0 m, 59) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 1 szt. 60) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm w gruncie kat. III- IV na długości 30,0 m, 61) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 20*20 cm w gruncie kat. III- IV (dla obrzeży) na długości 31,0 m, 62) Ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla krawężników) w ilości 1,350 m3, 63) Ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla obrzeży) w ilości 3,240 m3, 64) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej na długości 30,0 m, 65) Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 31,0 m, 66) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm ( mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 46,50 m2, 67) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 46,50 m2, 68) Podbudowa betonowa bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm na powierzchni 81,0 m2, 69) Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 27,0 m, 70) Nawierzchnie z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 18 cm na podsypce cementowo- piaskowej ( kostka nieregularna materiał Inwestora należy uwzględnić koszty dowozu materiału z miejsca jej składowania - odległość około 20 km) na powierzchni 81,0 m2, Wiata przystankowa 71) Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km na powierzchni 5,0 m2, 72) Mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. 12 cm z wywozem rumoszu na odległość do 1km na powierzchni 5,0 m2, 73) Koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 10,0 m2, 74) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm w gruncie kat. III- IV na długości 5,0 m, 75) Ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla krawężników i obrzeży) w ilości 0,405 m3, 76) Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 6,0 m, 77) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej na długości 5,0 m, 78) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 10,0 m2, 79) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 1,95 m2 oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt organizacji ruchu, otrzyma jego zatwierdzenie oraz zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 3) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 4) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz.U. Nr 62 poz.628 z póź. zmianami), 5) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 6) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową w/w chodnika Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Uwaga 1) Błąd w kosztorysie ofertowym polegający na nieujęciu danej pozycji przedmiaru ( w tym także polegający na wprowadzeniu ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami treści do SIWZ), nie stanowi błędu, który można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Błąd taki będzie stanowił o niezgodności treści oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wizja w terenie: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej będzie możliwe, po uprzednim pisemnym lub telefonicznym (tel./fax +48 77 44 82 408) lub e-mailowym (zdpnysa@poczta.onet.pl) po ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika i wartości zadania nie mniejszej niż 50 000 PLN. Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten ostanie spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje do wykonania zamówienia publicznego osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach określonych w poniższej tabeli, legitymujących się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone. Tabela. Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Doświadczenie i uprawnienia min. ( w latach) 3 lata i praca na stanowisku kierownika robót lub budowy na co najmniej jednym zadaniu j/w w pkt. 5.2.2. Podać nazwę zadania i inwestora,Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie 1.Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - min. 3 lata od uzyskania uprawnień i doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika(podać wykaz robót)- ilość osób 1 Kandydata na stanowisko wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz oraz oświadczy, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50 000 PLN. Uwaga:Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy: - dla ubezpieczenia - wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oferta, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu lub kosztów (budowy lub eksploatacji) lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian. 2/ Zmiany mogą obejmować: - zmiany ilości każdej pracy objętej umową, - zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy, - zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót, - rezygnacja z jakiejkolwiek pracy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, - zmiany nr konta bankowego, 3/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, -przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami do których Zamawiający był zobowiązany, - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych, -zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 4/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmiany dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), - siły wyższej, Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. 5/ Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi: - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów, zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót, - kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych (kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wzór umowy określający warunki, na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego określa załącznik nr 7 do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl lub http://spnysa.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Nyski -Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w likwidacji, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w likwidacji, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.