eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › budowa nawierzchni drogowej w mieście Skoki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13051

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Skoki: budowa nawierzchni drogowej w mieście Skoki: ul. Polna oraz ul. Słowackiego i cz. Mickiewicza, w Gminie Skoki: w Łosińcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Skoki, do kontaktów: Adam Zdanowski, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, fax 061 8925803, e-mail: przetarg@skoki.nowoczesnagmina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://skoki.nowoczesnagmina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa nawierzchni drogowej w mieście Skoki: ul. Polna oraz ul. Słowackiego i cz. Mickiewicza, w Gminie Skoki: w Łosińcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Skoki ul. Polna, Słowackiego i Mickiewicza, Gmina Skoki wieś Łosiniec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I Miasto Skoki: 1. Ul. Polna - wykonanie podbudowy drogi i nawierzchni asfaltowej warstwy wiążąćej grubości 4 cm i ścieralnej grubości 4 cm. 2. Przejście pod wiaduktem kolejowym w ciagu ul. Polnej - wykonanie podbudowy i nawierzchni drogowej oraz chodnika z kostki betonowej. 3 Ul. Słowackiego i cz. Mickiewicza - wykonanie podbudowy drogi i nawierzchni asfaltowej warstwy wiążącej grubości 3 cm i ścieralnej grubości 4 cm. II Gmina Skoki: 1. Wieś Łosiniec - wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwy wiążącej grubości 3 cm na istniejącej podbudowie wykonanej z kruszywa betonowego zamknietej frezem bitumicznym z recyklingu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 5. Udzialą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Nawierzchnia drogowa ul. Polnej długości 674m. 2. Nawierzchnia drogowa pod wiaduktem kolejowym w ciągu ul. Polnej długości 40 m. 3.Nawierzchnia drogowa na ul. Słowackiego i cz. Mickiewicza długości 282,5m. 4. Nawierzchnia drogowa w Łosińcu długości 2.170m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 04.05.2007; lub data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie złożonych dokumentów: 1. Spełnieniem warunków posiadania uprawnień będą aktualne i pozytywne zaświadczenia o wpisie do właściwego rejestru lub lub ewidencji działalności gospodarczej i i aktualne zaświadczenia od naczelnika urzędu skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych że wykonawca nie zalega z z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał zwolnienie lub odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 2.Spełnieniem warunków posiadania wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także osób będzie posiadanie kierownika budowy z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o wpisie do izby samorządu zawodowego oraz doświadczenia przy budowie nawierzchni drogowych potwierdzonych referencjami na kwotę 1.000.000 zł. 3.Spełnieniem warunków warunków ekonomicznych i finansowych będzie posiadanie aktualnego dokumentu ubezpieczeniowego lub polisy w zkresie odpowiedzialności cywilnej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń o właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynalezności do odpowiedniego samorządu zawodowego. 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 12:15, Urząd Miasta i Gminy w Skokach ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki sekretariat Urzędu pokój nr 13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.