eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Remont kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania oraz termomodernizacja budynku POKOJE GOŚCINNE PTTK w Dukli, ul.Rynek 18.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Sanok: Remont kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania oraz termomodernizacja budynku POKOJE GOŚCINNE PTTK w Dukli, ul.Rynek 18.
Numer ogłoszenia: 130504 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzkie Schroniska i Hotele PTTK Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 29, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4631129, 4641907, fax 013 4630123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadypttk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania oraz termomodernizacja budynku POKOJE GOŚCINNE PTTK w Dukli, ul.Rynek 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych : 1. Wykonanie nowych elewacji wraz z ich dociepleniem; 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 3. Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; 4. Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię ekologiczną opalaną drewnem, dla potrzeb c.o. i c.c.w.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.24.00 - Budynki hotelowe i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.24.00 - Budynki hotelowe i restauracyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Przedstawią oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez oferenta, podmioty występujące wspólnie, podwykonawców dokumentów wymienionych w punkcie 8.2 SIWZ. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów oferta podlega odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu, każdy wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum- umowę konsorcjum, z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czas trwania konsorcjum, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentowania konsorcjum, składania oświadczeń, oraz zawarcia umowy. Stanowić to będzie załącznik do oferty. 2. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej ( zał. do oferty ). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego ( zał. do oferty ) oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( zał. Do oferty ), potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie ( zał. do oferty ). 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( zał. do oferty ). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( zał. do oferty ). 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. do oferty ). 8. Sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( zał. do oferty ). 9. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( zał. do oferty ) 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( zał. do oferty ) 11. Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ bez zastrzeżeń oraz postanowień projektu umowy dołączonego do SIWZ. Oświadczenie to znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. do oferty ). 12. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia do wypełnienia znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. do oferty ) 13. Kosztorys ofertowy. Stanowić to będzie załącznik do oferty. 14. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywanych prac. Stanowić to będzie załącznik do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadypttk.pl ; www.pttk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzkie Schroniska i Hotele PTTK Spółka z o.o. 38-500 Sanok, ul.Mickiewicza 29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Spółki z o.o. Bieszczadzkie Schroniska i Hotele PTTK 38-500 Sanok, ul.Mickiewicza 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pożyczka z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.