Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-02
Kraśnik: Szkolenie dla uczestników projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Część I - w ramach kontraktów socjalnych Część II - w ramach Programu Aktywności Lokalnej
Numer ogłoszenia: 130497 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku , ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 825 41 35, faks 081 825 15 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.krasnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla uczestników projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Część I - w ramach kontraktów socjalnych Część II - w ramach Programu Aktywności Lokalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są warsztaty, szkolenia i doradztwo obejmują zakresy tematyczne ogólnie opisane niżej wskazanymi zadaniami: Na Część I składają się następujące zadania: W ramach części I - Kontrakty socjalne Zadanie 1 . Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 18os. Warsztatami zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Zadanie 2. 1) Pracownik remontowo-budowlany - 8os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa ośmioosobowa, 120 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z zajęciami praktycznymi (Miejsce wykonywania zajęć praktycznych zostanie wskazane przez MOPS), w jednej grupie w liczbie 8osób. System szkolenia: dzienny, 24 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. 2) Kucharz - Piekarz - 9 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa dziewięcioosobowa, 120 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 9 osób. System szkolenia: dzienny, 24 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Zadania 3. Doradztwo zawodowe: - 18os. Doradztwem zawodowym zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 10 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie warsztatów - wykład łączony z ćwiczeniami praktycznymi. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Zadanie 4. Indywidualna terapia psychospołeczna- 18os. po 2 godz. na osobę. Na Część II składają się następujące zadania: W ramach części II - Program Aktywności Lokalnej Zadanie 1. Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 22os. Warsztatami zostaną objęte 2 grupy jedenastoosobowe, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Zadanie 2 1)Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 6 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa sześcioosobowa, 120 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 6 osób. System szkolenia: dzienny, 24 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. 2)Pracownik remontowo-budowlany - 5os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa pięcioosobowa, 120 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z zajęciami praktycznymi (Miejsce wykonywania zajęć praktycznych zostanie wskazane przez MOPS), w jednej grupie w liczbie 5 osób. System szkolenia: dzienny, 24 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. 3)Kucharz - Piekarz - 9os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa dziewięcioosobowa, 120 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 9 osób. System szkolenia: dzienny, 24 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. 3. Doradztwo zawodowe: - 22os. Doradztwem zawodowym zostaną objęte 2 grupy jedenastoosobowe, 10 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie warsztatów - wykład łączony z ćwiczeniami praktycznymi. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. 4. Indywidualna terapia psychospołeczna- 22 os. po 2 godz. na osobę. Wszystkie zadania w Części II są realizowane w ramach Programu Aktywności Lokalnej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Część I - w ramach kontraktów socjalnych: Zadanie nr 1: 2 usługi szkolenia w zakresie warsztatów kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania dla grupy minimum 18 osobowej oraz wartości 4.500 zł brutto. Zadanie 2:1) 1 usługa szkolenia w zakresie Pracownik remontowo-budowlany dla grupy minimum 8 osobowej oraz wartości 18.000 zł brutto, - 2) 1 usługa szkolenia w zakresie Kucharz - piekarz dla grupy minimum 9 osobowej oraz wartości 20.000 zł brutto Zadanie 3: 2 usługi związane z doradztwem zawodowym, potwierdzone referencjami dla grupy minimum 18 osobowej oraz wartości 3.000 zł brutto. Zadanie 4:1 usługa związana z indywidualną terapią psychospołeczną o ilości minimum 1 godziny na 1 osobę dla grupy minimum 10 osobowej oraz wartości 60 zł.os. brutto. Część II - w ramach Programu Aktywności Lokalnej Zadanie nr 1: 2 usługi szkolenia w zakresie warsztatów kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania o ilości minimum 20 osób w grupie oraz wartości 6.000 zł brutto, Zadanie 2:1)1 usługa szkolenia w zakresie Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych dla grupy minimum 6 osobowej oraz wartości 13.000 zł brutto, 2)1 usługa szkolenia w zakresie Pracownik remontowo-budowlany dla grupy minimum 5 osobowej oraz wartości 13.000 zł, 3)1 usługa szkolenia w zakresie Kucharz - Piekarz dla grupy minimum 9 osobowej oraz wartości 20.000 zł brutto, Zadanie 3:2 usługi związane z doradztwem zawodowym dla grupy minimum 22 osobowej oraz wartości 3.500 zł brutto,Zadanie 4:1 usługa związana z indywidualną terapią psychospołeczną, minimum 2 godziny na 1 dla grupy minimum 20 osobowej oraz wartości 60 zł.os. brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Szczegółowy program warsztatów, szkoleń, doradztwa uwzględniający warunki zawarte w specyfikacji zamówienia, tj.: nazwę i zakres szkolenia, sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz udostępnianych uczestnikom kursu środków i materiałów dydaktycznych, informację dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia oraz zakres podejmowanych przez tę osobę czynności, sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia). 4) Wzór świadectwa /zaświadczenia ukończenia warsztatów, szkoleń, doradztwa. 5) Wzór ankiet ewaluacyjnych - do badania kompetencji miękkich (wstępnej, środkowej oraz końcowej) oraz oceniającej warsztaty, szkolenie, doradztwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Grunwaldzka 4a 23-210 Kraśnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Grunwaldzka 4a 23-210 Kraśnik Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- zakup materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.