Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Ciechocinek: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku sanatoryjnego A z funkcji zabiegowej na funkcję hotelową - pokoje kuracjuszy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1 - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 130422 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2839100, faks 054 2836370.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku sanatoryjnego A z funkcji zabiegowej na funkcję hotelową - pokoje kuracjuszy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1 - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku ZOZ ORION w Ciechocinku przy ul. Warzelnianej 1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.10 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MATIKO, Karolina Majstrenko, ul. Wczasowa 7 A, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20946,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25763,62
Oferta z najniższą ceną: 25763,62 / Oferta z najwyższą ceną: 25763,62
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Uzasadnienei faktyczne: W trakcie realizacji umowy zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych w zakresie dotyczącym robót branży sanitarnej, elektrycznej i ogólnobudowlanej, których na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po podpisaniu umowy z wykonawcą i przekazaniu mu placu budowy nie można było przewiedzieć. Wykonanie zamówienia dodatkowego warunkuje realizację zamówienia podstawowego oraz uzyskanie własciwego pod względem uzytkowym efektu rzeczowego, zostanie wykonane na tym samym placu budowy i będzie ten sam wykonawca, co nie spowoduje wzrostu kosztów budowy związanych z wejściem na budowę innego wykonawcy. Zakres zamówień dodatkowych został wyceniony na podstawie składników cenotwórczych przedstawionych w umowie podstawowej, dopuszcza udzielenie zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wyżej opisane roboty budowlane nie były możliwe do przewidzenia na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wysokich kosztów.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 - CPV 79714000 - 2
- Budowa nawierzchni drogi dojazdowej do nieruchomości Słońsk Górny 17 i 17a, Kopernika 41 i 41a, ul. Reymonta w Ciechocinku
- Wymiana źródła ciepła w ciepłowni lokalnej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.