Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Legionowo: Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych, wczesnych, młodych, pieczarek, owoców i ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji i Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
Numer ogłoszenia: 130412 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Policji , ul. Zegrzyńska 121, 05-121 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6053257, faks 022 6053585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkolenie policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych, wczesnych, młodych, pieczarek, owoców i ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji i Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych i pieczarek do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie; Część II Dostawa warzyw okopowych, wczesnych, młodych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie; Część III Dostawa owoców do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie Część IV Dostawa ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie Część V Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych, wczesnych, młodych, pieczarek, owoców i ziemniaków do Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3, 03.22.11.24-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: - spełniali wymagania w zakresie zachowania bezpieczeństwa żywności, zgodne z ustawodawstwem polskim i unijnym, - posiadali i dołączyli do postępowania stosowne dokumenty w formie decyzji lub zaświadczeń właściwych organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej dotyczące możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów , które traktują o warunkach udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów , które traktują o warunkach udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W nawiązaniu do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający w przypadku zmniejszenia liczby żywionych zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia do 30% wynagrodzenia. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 4 pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 4 pokój nr 2 lub 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych i pieczarek do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pomidor kg 2.000 2 Ogórek szklarniowy kg 1.300 3 Sałata masłowa kg 500 4 Papryka świeża czerwona kg 1.000 5 Natka pietruszki kg 70 6 Koperek kg 100 7 Szczypiorek drobny kg 60 8 Rzodkiewka kg 200 9 Kapusta biała - wczesna kg 1.800 10 Kapusta czerwona - wczesna kg 800 11 Kapusta pekińska kg 600 12 Botwina kg 120 13 Kapusta kwaszona (z wczesnej kapusty białej) kg 1.500 14 Ogórek małosolny kg 1.500 15 Pieczarka kl. I (biała nierozwinięta) kg 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WARZYWA OKOPOWE, WCZESNE, MŁODE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew kg 3.000 Burak ćwikłowy kg 2.200 Seler kg 1.300 Por kg 1.000 Pietruszka kg 1.100 Cebula kg 2.000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OWOCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłko deserowe kg 5.000 Banan kg 800 Brzoskwinia kg 600 Nektarynka kg 600 Gruszka kg 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZIEMNIAKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne młode IRGA kg 30.000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.32.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WARZYWA ŚWIEŻE, KWASZONE, OKOPOWE, WCZESNE, MŁODE, PIECZARKI, OWOCE I ZIEMNIAKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomidor kg 300 Ogórek szklarniowy kg 150 Sałata masłowa kg 50 Papryka świeża: żółta, czerwona kg 80 Natka pietruszki kg 5 Koperek kg 10 Szczypiorek drobny kg 5 Rzodkiewka kg 12 Kapusta biała - wczesna kg 160 Kapusta czerwona - wczesna kg 50 Kapusta pekińska kg 80 Fasolka szparagowa Nie dotyczy kg 80 Kalafior kg 60 Kapusta kwaszona (z wczesnej kapusty białej) kg 160 Ogórek małosolny - kwaszony kg 80 Pieczarka kl. I (biała nierozwinięta) kg 180 Brokuły kg 50 Botwina kg 20 Marchew kg 280 Burak ćwikłowy kg 70 Seler kg 80 Por kg 100 Pietruszka kg 70 Cebula kg 280 Jabłko deserowe kg 250 Gruszka kg 100 Ziemniaki jadalne młode IRGA kg 2.500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont budynku gospodarczo-magazynowego przy OSP Legionowo przy ul. Mickiewicza 11
- Wykonanie remontu dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Pływalni "WODNE PIASKI" przy ul. Piaskowej 1A oraz Pływalni przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Remont nawierzchni syntetycznej boiska na Orliku przy ulicy Parkowej
więcej: przetargi w Legionowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.