eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Rehabilitacji na potrzeby realizowanego projektu pod nazwąCentrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-03

Rawicz: Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Rehabilitacji na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą: Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną
Numer ogłoszenia: 130405 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114113 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Rehabilitacji na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą: Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Rehabilitacji na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą :Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficznoepidemiologicznych, działanie: Lepsze dostosowanie opieki zdrowotnej w celu sprostania potrzebom szybko rosnącej populacji osób przewlekle chorych i niesamodzielnych oraz osób starszych. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 2 923 575,00 zł pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) na lata 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2009-2014. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisem przedstawionym w tabelach -Wymagania i parametry techniczne-, umieszczonych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w ofercie zostanie przedstawiony sprzęt niespełniający wymagań tam określonych, oferta zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadać formularzach należy traktować jako minimalne, co oznacza, że Wykonawca może zawsze zaoferować sprzęt o parametrach lepszych (przewyższających opisane parametry Zamawiającego). W przypadkach, w których do określenia przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub źródła pochodzenia, uczyniono to jedynie w celu przybliżenia przedmiotu zamówienia. Zawsze jednak dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. obejmujących wyroby posiadające minimum takie cechy, jak podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne lub lepsze, ma obowiązek wykazać w swojej ofercie równoważność lub wyższość w stosunku do materiałów i urządzeń wskazanych w SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nierekondycjonowany, nie powystawowy, wyprodukowany w roku 2015. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać oznakowanie CE. Na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są do złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych: tj. deklaracja zgodności (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.). - dla zaoferowanych przez Wykonawcę wyrobów medycznych, zaś dla wyrobów niemedycznych - oświadczenia, że nie jest wyrobem medycznym. Zamówienie obejmuje: 1) Zakup i dostawę kompletnego sprzętu do siedziby Zamawiającego, 2) Instalację, montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu, 3) Przeprowadzenie szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania i eksploatacji dostarczonego sprzętu - w siedzibie Zamawiającego 4) Serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 39.10.00.00 - Meble 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych. Projekt korzysta z dofinansowania w wysokości 2 923 575,00 zł pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) na lata 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2009-2014..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum Rehabilitacji na potrzeby realizowanego projektu pod nazwą: Centrum Rehabilitacji, tj. przebudowa i zmiana sposobu użytkowania sali gimnastycznej na poradnię rehabilitacyjną z salą dydaktyczno-gimnastyczną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERES MEDICAL Sp. z o.o., Płouszowice Kol. 64B, 21-008 Tomaszowice, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 833722,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 925177,28

  • Oferta z najniższą ceną: 925177,28 / Oferta z najwyższą ceną: 925177,28

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.