eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › ZPR/02/09- zadanie nr 1 -pokrycie i termoizolacja dachu budynku głównego zadanie nr 2 - instalacja kolektorów słonecznych w budynku głównym oraz wykonanie połączenia cwu budynku interny oraz budynku głównego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Oborniki: ZPR/02/09- zadanie nr 1 -pokrycie i termoizolacja dachu budynku głównego zadanie nr 2 - instalacja kolektorów słonecznych w budynku głównym oraz wykonanie połączenia cwu budynku interny oraz budynku głównego
Numer ogłoszenia: 130392 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPR/02/09- zadanie nr 1 -pokrycie i termoizolacja dachu budynku głównego zadanie nr 2 - instalacja kolektorów słonecznych w budynku głównym oraz wykonanie połączenia cwu budynku interny oraz budynku głównego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonaie robót w zakresie pokrycia dachi i termoizolacji dachu oraz wykonanie instalacji kolektorów słonecznych 27 kolektorów oraz połączenie cwu z budynku interny do budynku gównego . Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki i złożą stosowne : Oświadczenie w pełnym jego brzmieniu z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. Oświadczenie , że zakończenie robót i przekazanie obiektu wraz z całą dokumentacją i przeprowadzonymi wszystkimi wymaganymi protokołami badań , sprawdzeń i dokumentacja do UDT zostanie wykonane do dnia 24 lipca 2009r. Oświadczenie o przyjęciu niżej wymienionych warunków gwarancji: 1) minimalny okres gwarancji 5 lat liczonych po okresie 3 miesięcznej rękojmi ,tj. 63 m-cy , 2) zobowiązanie przystąpienia do naprawy lub usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili powiadomienia , 3) zobowiązanie , że w przypadku awarii instalacji czas reakcji od zgłoszenie wyniesie maksymalnie 5 godzin licząc od momentu zawiadomienia faxem i telefonem przez Zamawiającego , 4) w przypadku wykonania prac przez Podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu punktów serwisowych z podaniem dokładnego adresu , numerów telefonów stacjonarnych , komórkowych ,faksowych dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji poprzez przedłożenie z okresu ostatnich 3 lat wykazu co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie Wykazy osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gdzie wykonawca posiada rachunek , informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż : dla zadania Nr 1 - 500 000,00 zł , dla zadania Nr 2 - 300 000,00 zł - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia nie spełnia tzn każdy z Wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 i art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . 4 w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605 ) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 , budynek pogotowia i administracji wejście B pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 , budynek pogotowia i administracji wejście B pokój nr 2 sekretariat.Otwarcie 20.05.09 godz. 11:00 sala nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZPR/02/09 - pokrycie i termoizolacja dachu budynku głównego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nowych elementów konstrukcji dachowej oraz wykonanie izolacji stropodachu z wełny mineralnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.14.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZPR/02/09 -Instalacja kolektorów słonecznych w budynku głównym oraz wykonanie połączenia instalacji cwu budynku interny oraz budynku głównego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja kolektorów słonecznych(27 szt) w budynku głównym oraz wykonanie połączenia instalacji cwu budynku interny oraz budynku głównego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.33.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.