eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miączyn › Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla uczestników projektu systemowegoSzansa na lepsze jutro - aktywizacja osób bezrobotnych z terenu Gminy Miączyn współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL VII 7.1.1 przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miączynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Miączyn: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla uczestników projektu systemowego: Szansa na lepsze jutro - aktywizacja osób bezrobotnych z terenu Gminy Miączyn współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL VII 7.1.1 przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miączynie
Numer ogłoszenia: 130391 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Miączyn , 22-455 Miączyn, woj. lubelskie, tel. 084 6180005, faks 084 6180005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaczyn.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla uczestników projektu systemowego: Szansa na lepsze jutro - aktywizacja osób bezrobotnych z terenu Gminy Miączyn współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL VII 7.1.1 przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miączynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługi polegające na prowadzeniu szkoleń dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy, w tym 3 osób pracujący w gospodarstwie rolnym, osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, skierowanych na szkolenia przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miączynie w zakresie: zadanie 1 - warsztaty z psychologiem prowadzone metodą Inside Discovery dla 20 osób, zadanie 2 - szkolenie kucharz dla 8 osób, zadanie 3 - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej dla 6 osób, zadanie 4 - szkolenie profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera dla 7 osób, zadanie 5 - szkolenie fryzjer bez egzaminu czeladniczego dla 1 osoby, zadanie 6 - szkolenie cukiernik dla 1 osoby, zadanie 7 - szkolenie operator koparko-ładowarki dla 1 osoby, zadanie 8 - szkolenie operator wózków widłowych wraz z uprawnieniami na wymianę butli gazowej dla 4 osób, zadanie 9 - szkolenie spawacz gazowy i elektryczny dla 1 osoby (tj. 2 kursy dla 1 osoby), zadanie 10 - szkolenie prawo jazdy kat B dla 6 osób, zadanie 11 - szkolenie opiekun osób chorych i starszych dla 1 osoby.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy (dotyczy zadań: 1 - 11) wykażą wykonanie minimum 1 szkolenia, kursu lub warsztatów prowadzonych dla Ośrodków Pomocy Społecznej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi szkolenia lub warsztatom w danym zadaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj.: zadanie 1 - warsztaty z psychologiem prowadzone metodą Inside Discovery, zadanie 2 - szkolenie kucharz, zadanie 3 - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej, zadanie 4 - szkolenie profesjonalny sprzedawca, zadanie 5 - szkolenie fryzjer, zadanie 6 - szkolenie cukiernik, zadanie 7 - szkolenie operator koparko-ładowarki, zadanie 8 - szkolenie operator wózków widłowych, zadanie 9 - szkolenie spawacz gazowy i/lub elektryczny, zadanie 10 - szkolenie prawo jazdy kat B, zadanie 11 - szkolenie opiekun osób chorych i/lub starszych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykonawca, w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmianę terminu szkolenia: a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b)w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)zmiana terminu szkolenia: a)lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, b)lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miaczyn.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miączynie, Miączyn 106, 22-455 Miączyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miączynie, Miączyn 106, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Szkolenie dla uczestników projektu systemowego: Szansa na lepsze jutro - aktywizacja osób bezrobotnych z terenu Gminy Miączyn współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL VII 7.1.1 przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miączynie. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami jest: p. Renata Rajtar - Gminny Ośrodek Pomocy w Miączynie, Miączyn 106, telefon (084) 618-00-47. 3. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie każdego szkolenia/warsztatów - w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, - zakończenie - do dnia 15.12.2012 roku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.