eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark › Zakup autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych - Wyrównywanie różnic między regionami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Lidzbark: Zakup autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych - Wyrównywanie różnic między regionami
Numer ogłoszenia: 13034 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku , ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, faks 023 6962107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych - Wyrównywanie różnic między regionami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia: Zakup autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych - Wyrównywanie różnic między regionami Opis przedmiotu zamówienia Autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych szt.1 - samochód 20m.(19+1) osobowy;- szer.: min. 2000mm,- dług. całkowita: powyżej 7000mm,- wys. wewnętrzna min. 1800mm,- rozstaw osi max.: 4000mm,- dopuszczalna masa całkowita min. 5000kg- czołowa szyba autobusu jednoczęściowa, wklejana do nadwozia,- kolor zewnętrzny - inny niż biały,- ściany i dach izolowane cieplnie, gwarantujące nie przedostawanie się wód opadowych i pyłów do wnętrza autobusu,- poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów wysoce odpornych na korozje,- wentylacja autobusu (naturalna lub wymuszona),- wnętrze wykładziny w kolorze dopasowane do ogólnej kolorystyki,- podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, łatwą do sprzątania i mycia na całej długości autobusu,- uchwyty i poręcze dla pasażerów wykonane w technologii zapewniającej brak korozji, funkcjonalność i estetykę w całym okresie trwałości autobusu,- fotel kierowcy tapicerowany z poduszką pneumatyczną,- siedzenia pasażerskie miękkie, tapicerowane, mocowane na szynach w celu łatwego demontażu i montażu,- ilość drzwi 3: a) pasażerskie elektryczne min. wys. 190cm sterowane z miejsca kierowcy , b) tylne drzwi dwuskrzydłowe mechaniczne,c) od kierowcy mechaniczne,- silnik moc min. 140KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa,- poj. skokowa min. 2900cm3,- układ kierowniczy ze wspomaganiem,- układ hamulcowy hydrauliczny, hamulce tarczowe na obu osiach,- system ABS,- instalacja elektryczna-napięcie 12V,- pozostałe wyposażenie:- 2 komplety zaczepów dla wózków z niepełnosprawnymi ( w tym pasy) ,- wyłaz dachowy,- najazdowa platforma dla niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich- wewnętrzna półka bagażowa min. po jednej stronie,- autobus powinien być oznakowany, że służy do przewozu osób niepełnosprawnych z tyłu i z przodu,- alarm ,- tachograf elektroniczny,- obniżony stopień wejściowy Oferowany autobus winien być zbudowany w taki sposób , aby spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich zbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz.262 z późn. zm.) oraz był zgodny z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o Ruchu Drogowym ( tj. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.). Uwaga! Oferowany autobus powinien posiadać stosowną homologację. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy P.z.p. (w tym art.22 ust.1 ustawy P.z.p.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, 13-230 Lidzbark ,ul. Sądowa 21 pok.nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, 13-230 Lidzbark ,ul. Sądowa 21 pok.nr 9 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.