eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Miechów: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 130335 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Miasta i Gminy Miechów na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 5 500 000,00zł Przedmiot zamówienia obejmuje: Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Miasta i Gminy Miechów na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 5 500 000,00zł (pięć milionów pięćset tysięcy złotych 00/100gr) w jednej transzy. Zamawiający ustala następujący harmonogram spłat rat kredytu wraz z odsetkami: Rata: 1. 28.02.2010r. w wysokości 137 500,00 zł + odsetki 2. 31.03.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 3. 30.04.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 4. 31.05.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 5. 31.08.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 6. 30.09.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 7. 31.10.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 8. 30.11.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 9. 28.02.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 10. 31.03.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 11. 30.04.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 12. 31.05.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 13. 31.08.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 14. 30.09.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 15. 31.10.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 16. 30.11.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 17. 28.02.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 18. 31.03.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 19. 30.04.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 20. 31.05.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 21. 31.08.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 22. 30.09.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 23. 31.10.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 24. 30.11.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 25. 28.02.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 26. 31.03.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 27. 30.04.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 28. 31.05.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 29. 31.08.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 30. 30.09.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 31. 31.10.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 32. 30.11.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 33. 31.01.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 34. 28.02.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 35. 31.03.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 36. 30.04.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 37. 31.05.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 38. 30.06.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 39. 31.07.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 40. 31.08.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki Forma zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego: weksel in blanco. Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek stanowiący składnik całkowitego kosztu kredytu następująco: liczba dni odsetkowych rocznie: 360 i miesięcznie: 30. Podana liczba dni w roku/miesiącu (360/30) dotyczy wyliczenia kosztu kredytu zamieszczonego w ofercie przetargowej, w zapisach umowy kredytu i tym samym obowiązująca w okresie kredytowania winna znaleźć się liczba dni zgodnie z prawem Bankowym w roku 365 oraz faktyczna liczba dni w miesiącu. Okres karencji jaką Wykonawca udzieli Zamawiającemu w spłacie kredytu: 6 miesięcy Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego - 1 dzień od podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składani ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy powinni spełniać następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ metodą zero- jedynkową ( za pomocą formuły spełnia/ nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Koncesja, zezwolenie lub licencja na działalność bankową w tym kredytową..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok.221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.