eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Płock: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku.
Numer ogłoszenia: 13032 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV, ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto Płock będących przedmiotem zamówienia. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. Wykaz powierzchni do konserwacji: 1.Część I - (ROM I i ROM IV) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 11.548,36 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 59,96 m2; 2.Część II (ROM III) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 42 124,34 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 3 142,99 m2; 3.Część III (ROM V) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 38 973,44 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 7 566,98 m2; Łączna powierzchnia do konserwacji z czterech rejonów - 92 646,14 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 10 769,93 m2; Wszystkie budynki będące w administracji wyposażone są w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. Ogólny opis budynków zamieszczony jest w informacji o budynkach do konserwacji. W budynkach występują węzły cieplne, które są w konserwacji ROM-ów. C zęść węzłów cieplnych jest w konserwacji spółki ciepłowniczej Fortum Płock Sp. z o.o. i ten zakres znajduje się poza obecnie prowadzonym postępowaniem przetargowym. Również poza obecnie prowadzonym postępowaniem jest konserwacja kotłowni lokalnych, z których dostarczane jest ciepło do budynków mieszkalnych. W instalację gazową-przewodową wyposażonych jest niewiele budynków w administrowanych przez nas zasobach, jak również w niewielu budynkach ciepła woda przygotowywana jest w gazowych podgrzewaczach. W budynkach, którymi administrujemy występują dachy jednospadowe lub wielospadowe pokryte papą, blachą, dachówką i eternitem. Budynki wskazano w Informacji o budynkach do konserwacji Załącznik Nr 5 - Część I - (ROM I i ROM IV), Załącznik Nr 6 -Część II-(ROM III), Załącznik Nr 7 - Część III - (ROM V) do SIWZ. Przez konserwację rozumie się utrzymanie przez Wykonawcę we właściwym niepogorszonym stanie technicznym elementów budynku w zakresie objętym umową, a w szczególności zapewnienie sprawnego działania urządzeń i instalacji w nich znajdujących się, wykonywanie napraw we wszystkich branżach oraz kontrolę stanu technicznego pomieszczeń ogólnodostępnych w budynkach komunalnych np. korytarze piwniczne, suszarnie, elementy elewacji budynku itp. Powyższy zakres prac Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnej grupy konserwatorów z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami oraz własnego lub wynajętego sprzętu (pojazdy specjalistyczne) i własnych materiałów. Przez usuwanie awarii rozumie się wykonywanie przez Wykonawcę napraw urządzeń, instalacji lub innych trwałych elementów budynków, które uległy nagłej niesprawności, powodują zagrożenie zdrowia i życia ludzkiego, uszkodzenie mienia bądź powstanie innych szkód majątkowych. Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I i IV, ROM-III, ROM-V, gdzie wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w każdym z nich stanowić będzie jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia. Na każdą z nich zawarte będą trzy odrębne niezależne od siebie umowy. Do umowy zostaną załączone poniższe załączniki dla każdego ROM-u (części zamówienia) osobno. Część I - na budynki w ROM-I i IV; 1.wykaz budynków w ROM-I oraz ROM IV ( w ROM I występują lokale mieszkalne i użytkowe, w ROM IV występują tylko lokale mieszkalne), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta kontroli stanu budynków, 6.rejestr zgłoszeń, 2.Część II - na budynki w ROM-III; 1.wykaz budynków w ROM-III ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta kontroli stanu budynków, 6.rejestr zgłoszeń, 3.Część III - na budynki w ROM-V; 1.wykaz budynków w ROM-V ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta kontroli stanu budynków, 6.rejestr zgłoszeń, ZAKRES PRAC KONSERWACYJNYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH: BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA I. Prace murarsko - malarskie 1.Zbicie odspojonych tynków na klatkach schodowych i na elewacji zgodnie ze wskazaniami administracji, odtworzenie zbitych tynków do 2 m2 w 1 miejscu (do wysokości 6 m bez użycia podnośnika) 2.Naprawa schodów podestów, murków, chodników, parkingów, dróg osiedlowych terenów utwardzonych do 1 m 2 w miejscu. (nie dotdot ROM IV) 3.Zamalowanie napisów lub- i usuwanie napisów szczotkami metalowymi lub kamieniem do 2 m2 w jednym miejscu w pomieszczeniach ogólnodostępnych i na tynkach zewnętrznych budynków i altanek śmietnikowych. 4.Smarowanie regulacja i naprawa zamków i zawiasów drzwiowych drzwi wejściowych do budynków . 5.Smarowanie, regulacja i naprawa zamków i zawiasów drzwiowych wejściowych do pomieszczeń ogólnodostępnych i altanek śmietnikowych (nie dotyczy ROM I, IV, V). 6. Regulacja, naprawa lub wymiana zamków i klamek oraz wkładek. 7.Uzupełnienie oleju, regulacja, konserwacja, naprawa i wymiana samozamykaczy (nie dot. ROM I). 8.Dopasowanie drzwi drewnianych (nie dot. ROM IV). 9.Wymiana pękniętych szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce drzwiowej budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych do 1 szt w jednych drzwiach w miesiącu. 10.Naprawa okienek piwnicznych, na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych łącznie z robotami szklarskimi, wymiana pękniętych szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce okiennej budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych w jednym  oknie w budynku w miesiącu. 11.Montaż tablic informacyjnych z numerami budynków, tablic ogłoszeniowych dostarczonych przez ROM oraz tablic informacyjnych nakazu i zakazu umieszczonych na zewnątrz budynku. 12.Naprawa balustrad drewnianych wewnątrz budynku. 13.Naprawa uszkodzeń powstałych w wyniku prac konserwacyjnych wszystkich branż, tj.: naprawa uszkodzonych tynków , posadzek i stropów w pomieszczeniach ogólnodostępnych i lokalach mieszkalnych wraz z białkowaniem, zamurowanie bruzd i wytynkowanie ich do 1 mb w msc. , z zachowaniem odpowiedniej klasy tynku, zabetonowanie przekuć stropów i ścian o pow. do 0.5 m2 bez względu na grubość. BRANŻA HYDRAULICZNA I. Instalacja wodociągowa, CW i ZW 1.Sprawdzanie prawidłowości wskazań urządzeń pomiarowych:manometry, termometry, zawory termoregulacyjne oraz ich wymiana (materiały dostarczy ROM ) w przypadku węzłów i hydroforni będących na stanie ROM bez zmiany parametrów, min. 2 x w miesiącu. 2.Wymiana zaworów przelotowych zimnej i ciepłej wody na rurociągach. 3.Kontrola prawidłowości działania pomp cyrkulacyjnych CW min. 2 x w miesiącu. 4.Odczyty wodomierzy i ciepłomierzy głównych w budynkach z częstotliwością 1 raz w miesiącu z pisemnym podaniem wyników zamawiającemu. 5.Plombowanie i zakładanie zabezpieczeń wodomierzy w mieszkaniach najemców materiałami dostarczonymi przez ROM-y. 6.Uszczelnienie armatury sanitarnej z wymianą uszczelek ( z wyjątkiem złączki GEBO). 7.Naprawa zbiorników płuczących w pomieszczeniach ogólnodostępnych np. Wspólnych wc, pralniach. 8.Usunięcie miejscowych przecieków na instalacji wodociągowej oraz naprawa wraz z wymianą instalacji do 2,00 mb gdy stan techniczny wskazuje na konieczność wymiany (pion i poziom) II. Instalacja kanalizacyjna 1.Uszczelnianie rur kanalizacyjnych. 2.Wymiana instalacji do 3 m wraz z podejściami (nie dot. ROM IV), w sytuacji gdy stan techniczny tego wymaga - niekoniecznie przeciek. 3.Uszczelnianie i uzupełnianie brakujących pokryw w rewizjach na pionach kanalizacji sanitarnej  i deszczowej. 4.Czyszczenie pionów, wpustów ściekowych, studzienek kanalizacyjnych, rur spustowych żeliwnych i osadników deszczowych bez konieczności wykonywania robót ziemnych. 5.Udrożnianie pionów kanalizacyjnych łącznie  z  wywiewką. 6.Udrożnianie poziomów kanalizacyjnych do pierwszej studzienki rewizyjnej na przykanaliku. III. Instalacja centralnego ogrzewania 1.Sprawdzanie prawidłowości wskazań urządzeń pomiarowych (manometry, termometry) min. 2 x w miesiącu w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów. 2.Kontrola prawidłowości działania pomp obiegowych CO min. 2 x w miesiącu w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów w sezonie grzewczym. 3.Sprawdzanie i uzupełnianie poziomu wody w instalacji CO. Odpowietrzenie instalacji CO - w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów w sezonie grzewczym. 4.Uruchamianie nie grzejących pojedynczych grzejników - płukanie, regulacja,doszczelnienie wraz z wymianą elementów niezbędnych do uruchomienia grzejnika np. zaworów grzejnikowych zwykłych.(jeden zawór w lokalu). 5.Likwidacja miejscowych przecieków. 6.Kontrola  i  regulacja parametrów  pracy instalacji CO i CW (przepływy wody  sieciowej,  temperatury  CO i CW). 7.Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji na rurociągach ( c.o. + c.w.) do 2 mb w budynku. 8.Rozruch oraz sprawdzenie poprawności działania urządzeń automatyki pogodowej w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów, na początku sezonu grzewczego, wyłączenie lub jednokrotne ponowne włączenie ogrzewania na koniec sezonu grzewczego. 9.Udostępnienie pomieszczenia węzłów pracownikom FORTUM w celu odczytu ciepłomierzy głównych będących własnością gminy. IV. Instalacja gazowa - przewodowa lub gaz z butli 1.Okresowe przeglądy stanu instalacji gazowej wewnętrznej tj. od zaworu odcinającego gaz na budynek przy szafce gazowej, do zaworów odcinających gaz do  kuchni  gazowej z wykonaniem protokółu kontroli  instalacji i urządzeń gazowych ( kuchnie gazowe i gazowe podgrzewacze ciepłej wody ) w poszczególnych lokalach-załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do miesięcznego planu konserwacji- załącznik nr 4 do umowy. (nie dot. ROM I) 2.Likwidacja przecieków gazu w instalacji wewnętrznej od  kuchni  do zaworu głównego bez potrzeby wyłączania gazu w całym budynku.( oraz wymiana zaworów gazowych) (nie dot. ROM I) 3.Sprawdzanie przecieków gazu na licznikach gazu, zgłaszanie uszkodzonych gazomierzy do ROM-u. (nie dot. ROM I) 4.Sprawdzanie szczelności kuchni gazowych i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody 5.Odłączanie nieszczelnych kuchni gazowych i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody. 6.Zgłaszanie odłączonych kuchni gazowych do ROM-u i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody. 7.Sprawdzanie szczelności kuchni gazowych przy przekazywaniu lokalu wraz z wydaniem protokołu szczelności. BRANŻA ELEKTRYCZNA 1.Jeden raz w roku dokonanie przeglądów sieci i tablic energetycznych w budynkach oraz sporządzanie protokołów wyników przeglądów bez pomiarów-załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do miesięcznego planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy. 2.Sprawdzenie jeden raz w miesiącu stanu plomb i zamknięć głównych elementów rozdziału i pomiaru energii elektrycznej jak: szafy rozdzielcze, szafy (wnęki) licznikowe obwodów administracyjnych na okoliczność nielegalnego poboru energii,gdzie umowna odpowiedzialność za właściwy stan instalacji spoczywa na odbiorcy. W przypadku podejrzeń nielegalnego poboru energii - natychmiastowe odłączenie lub (i) zerwania plomby należy pilnie powiadomić ROM - załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych - dołączyć do miesięcznego planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy, dotyczy wszystkich budynków. 3.Sprawdzenie 1 raz w miesiącu oraz wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych  i osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach ogólnodostęnych, wejściach do budynków, klatkach schodowych oraz węzłach i piwnicach - dotyczy wszystkich budynków wykazanych w załączniku nr 1 do umowy. 4.Wymiana żarówek i kloszy oraz jarzeniówek i starterów - dotyczy wejść do budynków,  klatek schodowych oraz  pomieszczeń  ogólnodostępnych.   5.Konserwacja węzłów, hydroforni i urządzeń będących na stanie ROM w zakresie instalacji elektrycznej. 6.Wymiana zabezpieczeń zwarciowych i termicznych. 7.Wymiana uszkodzonych elementów w tablicach rozdzielczych. Malowanie brakujących napisów, oznaczeń, schematów. Dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć łącznie z uzupełnieniem brakujących kłódek uniwersalnych - na bieżąco. 8.Regulacja lub wymiana automatów schodowych. BRANŻA DEKARSKO - BLACHARSKA 1.Okresowe przeglądy stanu pokryć dachowych, wyłazów dachowych, ław kominowych,  rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych, uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, gzymsów, pasów podrynnowych, parapetów zewnętrznych i innych, występujących na elewacji i dachu, oraz stanu zamocowania instalacji odgromowych - załącznik nr 5 do umowy. 2.Naprawa i uszczelnienie pokryć dachowych, tzn. wymiana, przełożenie lub uzupełnienie pokryć z dachówki do 1 m2, blachy, papy do 2 m2 w miejscu. 3.Naprawa wyłazów dachowych wraz z wymianą okuć. 4.Naprawa i usuwanie przerwanych lub uszkodzonych elementów dachowych:wymiana  rynien do 2 mb. i rur spustowych do  2 mb wraz z kolanami uchwytami i sztucerami. 5.Czyszczenie rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych z zanieczyszczeń. 6.Usuwanie śniegu z dachów, zrywanie sopli z zachowaniem warunków bezpieczeństwa przez osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości. 7.Naprawa poszycia daszków nad wejściami do budynków o powierzchni do 2 m2 w miejscu (nie dot. ROM I, IV ). BIEŻĄCA KONTROLA STANU BUDYNKU. Wykonanie kontroli stanu części ogólnodostępnych budynku obejmującej następujące elementy: 1.dokonywanie na bieżąco oceny części wspólnych ( np. oświetlenia, szyb w oknach, przecieków wody, itp.) 2.raz w kwartale: a) osprzętu elektrycznego b) drzwi wejściowych do budynku c) wyłazów dachowych 3.raz na pół roku : a)stolarki okiennej b)instalacji wod-kan. , c.w. i c.o. c)elewacji - w tym kontrola stanu technicznego tynków, balkonów, osłon i barier balkonowych, gzymsów, zamocowania kabli, instalacji odgromowych itp. 4.do końca października - pokryć dachowych, rynien i rur spustowych . 5.raz w trakcie trwania umowy a)instalacji elektrycznej zgodnie z Protokołem przeglądu technicznego instalacji elektrycznej - Załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do miesięcznego planu konserwacji, b)instalacji gazowej , przewodowej  zgodnie z protokołem kontroli instalacji i aparatów gazowych - załącznik nr 2 do zakresu prac konserwacyjnych , dołączyć do miesięcznego planu konserwacji. POGOTOWIE LOKATORSKIE Dyżur pogotowia awaryjnego w godzinach od 1530 do 730w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy, w zakresie: 1.Zabezpieczenie przecieków instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, zapewniające korzystanie z mediów za wyjątkiem braku możliwości dostępu do mieszkania. 2.Usuwanie przerw w dostawie energii elektrycznej od złącza głównego do mieszkań. 3.Utrzymanie w ciągłym ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych. 4.Współpraca z pogotowiem awaryjnym spółki ciepłowniczej - Fortum Płock, MSGS Sp z o.o. o/ZG Ciechanów, Zakładu Energetycznego, Wodociągów Płockich, Policją,Strażą Miejską ,Strażą Pożarną. 5.Podejmowanie działań i dyspozycji w przypadku awarii lub uszkodzeń instalacji gazowej, ciepłowniczej, wodno-kanalizacyjnej i innej, a w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego  o sytuacji. 6.W przypadku naruszenia porządku lub nagłych zdarzeń np.: pożaru, włamań, kradzieży itp. powiadomienie odpowiednich służb miejskich, Zamawiającego oraz podjęcie działań zapobiegawczych i zabezpieczających zgodnych z zasadami BHP i p.poż. Uwaga: koszt materiałów wymaganych do wymiany we wszystkich branżach obciąża Wykonawcę z wyjątkiem materiałów wskazanych w opisanym zakresie, do zakupu których zobowiązany jest zamawiający. Powyższy zakres prac konserwacyjnych w budynkach ma zastosowanie w zależności od wyposażenia technicznego budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: na Część I dla (ROM I I ROM IV) - 2.000,00 słownie: dwa tysiące złotych na Część II dla (ROM III) - 2.000,00 słownie: dwa tysiące złotych na Część III dla (ROM V) - 2.000,00 słownie: dwa tysiące złotych Łącznie wadium dla wszystkich części zamówienia 6.000,00 zł (szęść tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia , w tym: a)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę (na każdą Część zamówienia oddzielnie), odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach Części, tj usługę w zakresie konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych lub mieszkalno-usługowych o powierzchni nie mniejszej niż 50% ogólnej powierzchni do konserwacji w ramach tej Części (ROM-u,ROM-ów), na którą będzie składana przyszła oferta (powierzchnia ROM-u wskazana w Załączniku - Informacje o budynkach do konserwacji oraz o wartości co najmniej na każdą Część zamówienia jak niżej: - Część I - (ROM I i ROM IV) - 45.000,00 zł - Część II - (ROM III ) - 215.000,00 zł - Część III - (ROM V) - 160.000,00 zł wraz z załączonymi referencjami/dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się jedną usługą odpowiadającą zsumowanym wartościom i powierzchniom w ramach wybranych Części. W tym przypadku Wykonawca wykazuje powyższą usługę w każdym załączniku Wykaz usług dla wybranych Części. a)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi w branżach: murarsko - tynkarskiej, hydraulicznej, elektrycznej, gazowej, dekarskiej i innych ujętych w zakresie prac konserwatorskich odpowiednio na każdą Część zamówienia, jak niżej: - Część I - (ROM I i ROM IV) - co najmniej 5 osób, w tym 1osobę posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osobę posiadająca uprawnienia gazowe, - Część II - (ROM III) - co najmniej 7 osób, w tym 1 osobę posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osobę posiadającą uprawnienia gazowe, - Część III- (ROM V) - co najmniej 7 osób, w tym 1 osobę posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osobę posiadającą uprawnienia gazowe. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)wykażą (przychód) z działalności operacyjnej za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, tj. za lata 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres nie niższy niż przewidywana wartość wykonywanych usług za każdy rok oddzielnie zaproponowana w formularzu oferty przez Wykonawcę. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia - nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz oferty - Załącznik Nr1. b)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr 3. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, jednej usługi na każdą Część zamówienia oddzielnie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (w ramach Części zamówienia), tj, usługę w zakresie konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych lub mieszkalno - usługowych o powierzchni nie mniejszej niż 50% ogólnej powierzchni do konserwacji w ramach Części (ROM-u,ROM-ów), na którą będzie składana oferta oraz o wartości co najmniej:- Część I-(ROM I i ROM IV) - 45.000,00 zł,- Część II - (ROM III) - 215.000,00 zł, - Część III - (ROM V) - 160.000,00 zł z załączonymi referencjami,dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie, odpowiednio na każdą Część zamówienia wg poniższych Załączników: - Załącznik Nr 3a - Część I - (ROM I i ROM IV), - Załącznik Nr 3b - Część II - (ROM III), - Załącznik Nr 3c - Część III - (ROM V). Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się jedną usługą odpowiadającą zsumowanym wartościom i powierzchniom w ramach wybranych Części. W tym przypadku Wykonawca wykazuje powyższą usługę w każdym załączniku Wykaz usług dla wybranych Części f)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności odpowiednio na każdą Część zamówienia w branżach: murarsko - tynkarskiej, hydraulicznej, elektrycznej, gazowej, dekarskiej i innych ujętych w zakresie prac konserwatorskich odpowiednio na każdą Część zamówienia, jak niżej i wg poniższych Załączników: : - Część I - (ROM I i ROM IV) - co najmniej 5 osób, w tym 1osoba posiadająca uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe, - Część II - (ROM III) - co najmniej 7 osób, w tym 1 osoba posiadająca uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe, - Część III- (ROM V) - co najmniej 7 osób, w tym 1 osoba posiadająca uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe. - Załącznik Nr 4a - Część I - (ROM I i ROM IV), - Załącznik Nr 4b - Część II - (ROM III), - Załącznik Nr 4c - Część III - (ROM V). g)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do realizacji przedmiotowej usługi, jeżeli w Załączniku Nr 4a, 4b, 4c wskazał osoby, którymi będzie dysponował. h)Świadectwa kwalifikacyjne dla każdej z wybranych Części zamówienia (ROM-u, ROM-ów): - Część I -(ROM I i ROM IV) - 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych; 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych, - Część II -(ROM III) - 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych; 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych, - Część III - (ROM V) - 1 szt. świadectwa kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych; 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych. i)Części Sprawozdania finansowego, tj. bilansu oraz rachunku zysków i strat , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o części badanego sprawozdania, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za lata 2006 i 2007 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. j)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom - Załącznik Nr 8 W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i załącza niewypełnione Załączniki Nr 8 do oferty. k)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. ( b, c, d ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. 09-400 Płock ul. Polna 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. 09-400 Płock ul. Polna 7, Kancelaria pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM -TBS sp. z o.o. w Płocku - ROM I i ROM IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I (ROM I i ROM IV) ogólna powierzchnia do konserwacji - 11.548,36 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 59,96 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.20.00-1, 50.53.12.00-8, 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM -TBS sp. z o.o. w Płocku - ROM III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II (ROM III) ogólna powierzchnia do konserwacji - 42 124,34 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 3 142,99 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.20.00-1, 50.53.12.00-8, 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM -TBS sp. z o.o. w Płocku - ROM V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III (ROM V) ogólna powierzchnia do konserwacji - 38 973,44 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 7 566,98 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.20.00-1, 50.53.12.00-8, 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.