eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlarnia › Przebudowa dwóch dróg leśnych w Nadleśnictwie Kędzierzyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Kotlarnia: Przebudowa dwóch dróg leśnych w Nadleśnictwie Kędzierzyn
Numer ogłoszenia: 130311 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187320 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Kędzierzyn, Stara Kuźnia, ul. Brzozowa 48, 47-246 Kotlarnia, woj. opolskie, tel. 077 4832222, 4063074, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dwóch dróg leśnych w Nadleśnictwie Kędzierzyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe w ramach zadania prowadzonego pn.: Przebudowa dwóch dróg leśnych w Nadleśnictwie Kędzierzyn. Zamówienie jest podzielone na dwie części: Część nr 1 Przebudowa drogi leśnej nr G240706L w Leśnictwie Rudziniec 1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi leśnej nr G240706L w Leśnictwie Rudziniec, oddział 202, położonej na działce nr 456 - obręb Stara Kuźnia. 2) Przebudowywana droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą leśną ZIELONA o nawierzchni tłuczniowej - km 0+000, kończy na skrzyżowaniu z drogą leśną gruntową położoną na działce nr 375/1 - km 0+603. Długość drogi objętej przebudową wynosi 603,0m. Przedmiotowa droga pełni funkcję drogi leśnej. 3) Przedmiotowa droga zlokalizowana jest na terenie lasu będącego we władaniu Nadleśnictwa Kędzierzyn (Leśnictwo Rudziniec). Przebudowywana droga leśna na całej długości posiada nawierzchnię gruntową nieutwardzoną. Stan techniczny drogi jest zły. Droga jest wyboista i skoleinowana. W km 0+090 przebudowywanej drogi, na istniejącym rowie odwadniającym brak jest przepustu pod drogą. Odwodnienie drogi powierzchniowe, na pobocza ziemne i przylegający obszar leśny. 4) Na całej długości drogi projektuje się jezdnię o szerokości 3,50 m z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości 0,75 m. Przekrój poprzeczny jezdni ze spadkiem dwustronnym 3%, pobocza ze spadkiem 6%, zgodnie z rysunkami planu sytuacyjno-wysokościowego i przekrojami konstrukcyjnymi. 5) Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi i mijanek składa się z następujących warstw: - warstwa dolna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 31,5-63mm, grubości 25,0cm, - warstwa górna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0-31,5mm, grubości 10,0cm, 6) skrzyżowanie z drogą leśną wyokrąglone łukami o promieniach R = 11,0m. Szerokość jezdni drogi leśnej ,od której rozpoczyna się projektowana droga 3,0m. Zaprojektowano w km 0+307 na łuku poziomym po prawej stronie jezdni mijankę o długości 28,0m oraz w km 0+574 po lewej stronie jezdni mijankę o długości 23,0m i szerokości 2,50m każda, natomiast skosy wjazdów i wyjazdów długości 17,50m (skosy 1:7), 7) Na długości 14,0m od krawędzi drogi leśnej, w km 0+000, jezdnia projektowanej drogi poszerzona do 6,0m. Poszerzenie z 3,50 m do 6,0 m wykonane na długości 17,50m (skosy 1:7), 8) Dla przebudowywanej drogi przewiduje się wykonanie odpowiednich łuków poziomych dostosowujących przebieg projektowanej drogi do istniejącej, wg planu sytuacyjnego. Jezdnia na łuku W1 o promieniu 76m została poszerzona o 50cm. Poszerzenie jezdni wykonane od początku drogi do początku łuku (22,50m) oraz na końcu łuku na prostej przejściowej. Na łuku W2 o promieniu 32m usytuowano mijankę więc nie zaprojektowano dodatkowego poszerzenia. 9) Niweletę zaprojektowano maksymalnie wpisując się w istniejący profil podłużny drogi leśnej, łagodząc lokalne zaniżenia i zawyżenia. Pochylenie podłużne projektowanej niwelety wynosi od 0,22 % do 1,22%, 10) Pod drogą w km 0+090, na istniejącym rowie, należy wykonać przepust z rur betonowych typu Wipro o średnicy 50cm, długości 6,50m. Przepust należy posadowić na podłożu żwirowym o grubości 25cm, odpowiednio ukształtowanym, zachowując spadek podłużny 0.5%. Wlot i wylot przepustu zakończony ściankami czołowymi betonowymi, z betonu C20/25, posadowionymi zgodnie z katalogiem typowych elementów drogowych karty nr 03.92 i 03.95. Prace ziemne związane z powyższymi pracami należy prowadzić w wykopie otwartym szerokoprzestrzennym, o bezpiecznym nachyleniu ścian. 11) Roboty ziemne tj. wykopy i nasypy, należy wykonywać mechanicznie zg. z tabelą robót ziemnych. Ziemię z wykopów należy wbudować w nasypy warstwami o grubości do 30cm, z zagęszczaniem poszczególnych warstw. Wskaźnik zagęszczenia powinien wynosić wg Proktora 0,98. Nadmiar ziemi z robót ziemnych i humus, należy rozplantować w miejscach zaniżeń terenu na pasie przeciwpożarowym. Pobocza ziemne i skarpy, należy wyprofilować do wymaganych spadków podłużnych i poprzecznych. 12) Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu Bilans terenu przedstawia się następująco: - długość 603,00 m - jezdnia o nawierzchni z kruszywa łamanego 2469,66 m2 - pobocza ziemne - powierzchnia 908,10 m2 13) Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w n/w załącznikach: - Załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa dla części nr 1 - Załącznik nr 11- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części nr 1 - Załącznik nr 12 - Przedmiar robót dla części nr 1 Część nr 2 Przebudowa drogi leśnej nr P50L w Leśnictwie Kotlarnia 1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi leśnej nr P50L w Leśnictwie Kotlarnia, oddziały 239/240, położonej na działkach nr 277 i 278 - obręb Kotlarnia. 2) Przebudowywana droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą leśną o nawierzchni tłuczniowej - km 0+000, kończy na skrzyżowaniu z drogą leśną GRANICZNA o nawierzchni tłuczniowej - km 0+910, Długość drogi objętej przebudową wynosi 910,0m. Przedmiotowa droga pełni funkcję drogi leśnej, przeciwpożarowej. 3) Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest na terenie lasu będącego we władaniu Nadleśnictwa Kędzierzyn (Leśnictwo Kotlarnia). Przebudowywana droga leśna na odcinku od km 0+000 do km 0+645 posiada nawierzchnię gruntową wyrównywaną miejscami kruszywem kamiennym łamanym a na odcinku od km 0+645 do km 0+910 nawierzchnię gruntową nie utwardzoną. Stan techniczny drogi jest zły. Droga jest wyboista i skoleinowana a wody opadowe tworzą miejscowe zastoiska. W km 0+227 po stronie lewej, w km 0+336 po stronie prawej, w km 0+645 po stronie prawej oraz w km 0+653 po stronie lewej z przebudowywaną drogą krzyżują się drogi leśne gruntowe. Na całej długości droga jest odwadniana na pobocza i przylegający obszar leśny. W km 0+551, pod projektowaną drogą istnieje przepust rurowy o średnicy 50cm, ze ściankami czołowymi betonowymi. Przepust jest w dobrym stanie technicznym. W km 0+750, pod drogą istnieje przepust betonowy rurowy o średnicy 50cm, bez ścianek czołowych w złym stanie technicznym, posadowiony za wysoko (brak naziomu nad przepustem), należy go przebudować. 4) Na całej długości drogi projektuje się jezdnię o szerokości 3,50 m z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości 0,75 m. Przekrój poprzeczny jezdni ze spadkiem dwustronnym 3%, pobocza ze spadkiem 6%, zgodnie z rysunkami planu sytuacyjno-wysokościowego i przekrojami konstrukcyjnymi. 5) Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi i mijanek składa się z następujących warstw: - warstwa odcinająca z piasku, grubości 10,0 cm. - warstwa dolna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 31,5-63mm, grubości 25,0 cm, - warstwa górna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0-31,5mm, grubości 10,0 cm, 6) Skrzyżowania z drogami leśnymi o nawierzchni tłuczniowej wyokrąglono łukami o promieniach R = 11,0m, zjazdy na drogi leśne gruntowe wyokrąglono łukami o promieniach R = 5,0m i R=15m. W km 0+000 i w km 0+910 na długości 14,0m od krawędzi istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej, jezdnia projektowanej drogi poszerzona do 6,0m. Poszerzenie z 3,50m do 6,0m wykonane na długości 17,50m (skos 1:7). Za zjazdem na drogę gruntową po lewej stronie, poszerzono jezdnię do 6,0m na długości 5,0m za łukiem zjazdu. Zwężenie jezdni z 6,0m do 3,50m wykonane na długości 17,50m (skos 1:7). Przed zjazdem na drogę gruntową w km 0+610 po lewej stronie jezdni, nawierzchnię poszerzono do 6,0m na długości 15,0m. Poszerzenie jezdni z 3,50m do 6,0m wykonane na długości 17,50m (skos 1:7). 7) Niweletę zaprojektowano maksymalnie wpisując się w istniejący profil podłużny drogi leśnej, łagodząc lokalne zaniżenia i zawyżenia. Pochylenie podłużne projektowanej niwelety drogi wynosi od 0,12 % do 1,10%,. 8) Pod drogą w km 0+750, należy wykonać przepust z rur betonowych typu Wipro o średnicy 50cm, długości 7,0m, Przepust należy posadowić na podłożu żwirowym o grubości 25cm, odpowiednio ukształtowanym, zachowując spadek podłużny 0.5%. Wlot i wylot przepustu zakończony ściankami czołowymi betonowymi z betonu C20/25, posadowionymi zgodnie z katalogiem typowych elementów drogowych karty nr 03.92 i 03.95. Prace ziemne związane z powyższymi pracami, należy prowadzić w wykopie otwartym szerokoprzestrzennym, o bezpiecznym nachyleniu ścian. 9) Rowy odwadniające należy wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym i profilem podłużnym. Roboty te ujęte są w robotach ziemnych. Roboty ziemne tj. wykopy i nasypy, należy wykonywać mechanicznie zg. z tabelą robót ziemnych. Ziemię z wykopów należy wbudować w nasypy warstwami o grubości do 30cm, z zagęszczaniem poszczególnych warstw. Wskaźnik zagęszczenia powinien wynosić wg Proktora 0,98. Nadmiar ziemi z robót ziemnych i humus należy rozplantować w miejscach zaniżeń terenu. Pobocza ziemne i skarpy należy wyprofilować do wymaganych spadków podłużnych i poprzecznych. 10) Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu. Bilans terenu przedstawia się następująco: - długość 910,00 m - jezdnia o nawierzchni z kruszywa łamanego 3957,06 m2 - pobocza ziemne - powierzchnia 1732,19 m2 11) Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 znajduje się w n/w załącznikach: - Załącznik nr 13 - Dokumentacja projektowa dla części nr 2 - Załącznik nr 14 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części nr 2 - Załącznik nr 15 - Przedmiar robót dla części nr 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej nr G240706L w Leśnictwie Rudziniec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRO-MAR Marek Szłapak, ul. Niedobczycka 4B, 44-290 Jejkowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160775,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96842,81

  • Oferta z najniższą ceną: 96842,81 / Oferta z najwyższą ceną: 145935,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej nr P50L w Leśnictwie Kotlarnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANSKOM Robert Białdyga, ul. Zwycięstwa 1, 47-143 Jaryszów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277008,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170740,46

  • Oferta z najniższą ceną: 170740,46 / Oferta z najwyższą ceną: 290319,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.