eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Przebudowa ulicy Kamosińskiego i ulicy Staszica w miejscowości Błonie - ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Błonie: Przebudowa ulicy Kamosińskiego i ulicy Staszica w miejscowości Błonie - ETAP II
Numer ogłoszenia: 130293 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kamosińskiego i ulicy Staszica w miejscowości Błonie - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przebudowa ul. Kamosińskiego w miejscowości Błonie, na odcinku około 307 mb (w km 0+200 do km 0+506,99). 2. Przebudowa ul. Staszica w miejscowości Błonie, na odcinku około 522 mb (w km 0+000 do km 0+521,48). 3.Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kamosińskiego na odcinku od studni S 55 do studni S 91. 4.Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Staszica na odcinku od studni S 94 do studni S 105. 5.Przebudowa i zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych kolidujących z przebudową ulicy Staszica. Zakres robót drogowych etapu II obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 - przebudowa ul. Jana Kamosińskiego 1.zdjęcie humusu, 2.korytowanie z profilowaniem istniejącej drogi gruntowej, 3.korytowanie z profilowaniem powierzchni terenu, 4.wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych na całym odcinku drogi, zjazdach indywidualnych, chodniku oraz dojściach do furtek, 5.rozłożenie darniny z obsianiem pasów pod projektowaną zieleń. Zadanie nr 2 - przebudowa ulicy Staszica 1.zdjęcie humusu, 2.wycinka drzew i krzaków, 3.rozbiórka istniejącego chodnika na długości około 55 m i szerokości 1,2 m, 4.cięcie nawierzchni bitumicznej na długości 17 m (na styku drogi krajowej nr 92), 5.przestawienie wskazanych słupów telekomunikacyjnych, 6.korytowanie z profilowaniem istniejącej drogi gruntowej, 7.korytowanie z profilowaniem powierzchni terenu, 8.wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych na całym odcinku drogi, zjazdach indywidualnych, chodniku oraz dojściach do furtek, 9.rozłożenie darniny z obsianiem pasów pod projektowaną zieleń. Zakres robót budowy kanalizacji etapu II obejmuje odcinki: Zadanie nr 3 - budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kamosińskiego (od S 55 do S 91). Kanały deszczowe śr 200 - mb 76,5 Kanały deszczowe śr 400 - mb 40,0 Kanały deszczowe śr 500 - mb 3105,5 Kanały deszczowe śr 600 - mb 96,0 Kanały deszczowe śr 800 - mb 146 Studnie śr 1400 - szt 3 Studnie śr 1600 - szt 5 Wpusty deszczowe - szt 14 Zadanie nr 4 - budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Staszica (od S 94 do S 105). Kanały PP średnicy 300 mm - L = 500 m Kanały PP średnicy 200 mm - L = 48,4 m / 13 szt. Zakres robót przebudowy urządzeń teletechnicznych etapu II obejmuje odcinki: Zadanie nr 5 - Przebudowa i zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych kolidujących z przebudową ulicy Staszica, w km 0+521,48 m. 1. demontaż linii napowietrznej, 2. montaż linii napowietrznej, 3. regulacja posadowienia istniejących studni kablowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.33.25 - 45.23.33.25 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wysokość wadium. 1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70.000 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). pieniądzu, b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c). gwarancjach bankowych, d). gwarancjach ubezpieczeniowych, e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. VO/Warszawa nr rachunku: 95 1020 1055 0000 9302 0024 2743 3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert. 3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę Gminy. 3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę i adres Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu, wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. 4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto Zamawiającego) należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Zwrot wadium. 6.1. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp 7. Utrata wadium. 7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj: - roboty drogowe: - co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z kostki betonowej, o długości min. 500 mb każda, - roboty dotyczące kanalizacji deszczowej/sanitarnej: - co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości min. 500 mb każda. - roboty teletechniczne: - co najmniej jedna robota polegająca na budowie lub przebudowie sieci teletechnicznej o długości co najmniej 50 mb

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - osoba, na stanowisku kierownika budowy mająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami, minimum 3 letnie doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży drogowej przy budowie lub przebudowie dróg licząc od dnia uzyskania uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, posiadająca aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, - osoba, na stanowisku kierownika robót sanitarnych mająca uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej w zakresie sieci z minimum 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży sanitarnej przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej licząc od dnia uzyskania uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, posiadająca aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, - osoba, na stanowisku kierownika robót teletechnicznych mająca uprawnienia budowlane w specjalności teletechnicznej z minimum 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży teletechnicznej przy budowie lub przebudowie sieci teletechnicznej licząc od dnia uzyskania uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, posiadająca aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, b) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.1. dowód wniesienia wadium 1.2. harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy 1.3. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione, 1.4. druk oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej 1.5. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp 1.6. podpisany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, chyba że wystąpiły okoliczności: 1.1. zmiana zakresu robót: a). wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, b). rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 1.2. zmiana terminu realizacji: a). zmiana terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, b). z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych wydłużających cykl technologiczny budowy, 1.3. w innych przypadkach: a). których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu, b). nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Kopczyńska, Bożena Hofman (procedury przetargowe)- Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6 Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel. 22 725-30-04 w.180,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.