Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Mrocza: Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław
Numer ogłoszenia: 130276 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - CPV 14210000-6 (14211000-3, 14212120-7 ) Kruszywa do robót drogowych dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław - zał. nr 1 do SIWZ. Część II - CPV 28811200-2 Cement dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław- zał. nr 2 do SIWZ. Część III - CPV28813000-4 ( 28814200-3, 28813200-6 ). Drogowe materiały konstrukcyjne dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław - zał. nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe Oryginalny kod CPV: 28.81.32.00 - Płytki Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.32.00 - Płytki Oryginalny kod CPV: 28.81.12.00 - Cement Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement Oryginalny kod CPV: 14.10.00.00 - Materiały budowlane z kamienia Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek Oryginalny kod CPV: 14.21.21.20 - Żwir Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.21.20 - Żwir .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem składania ofert. Wysokość wadium ustalono odrębnie dla każdej części zamówienia w zależności od ich wartości, i tak : dla części I 100,00 PLN dla części II 150,00 PLN dla części III 600,00 PLN W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, podane wyżej kwoty wadium należy sumować w zależności od zakresu oferty. Całkowita wysokość wadium na wszystkie części zamówienia wynosi 850,00 PLN /słownie: osiemsetpięćdziesiątzłotych 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - spełnią warunek dodatkowy: wyrazi zgodę na termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wypełniony ,,Druk oferta,, - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie o terminie płatności. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 7. Wypełnione formularze cenowe dla części zamówienia wg - załączników nr 1 - 3 do SIWZ. Dodatkowo dla II części zamówienia: 8. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie materiały posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie się Oferenta do ich dostarczenia na wezwanie zamawiającego. Dodatkowo dla III części zamówienia: 9. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie materiały posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie się Oferenta do ich dostarczenia na wezwanie zamawiającego. 10.Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 3 lata.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, 89-115 Mrocza ul. Łąkowa 7 telefon(y): 052 3856-357, fax: 052 3856-357.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Zakład Robót Publicznych, 89-115 Mrocza ul. Łąkowa 7, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kruszywa do robót drogowych dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław - zał. nr 1 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żwir do betonu - m3 40 Piasek do podsypek - m3 120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cement dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław- zał. nr 2 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement portlandzki 35 workowany - t 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drogowe materiały konstrukcyjne dla zadania p.n. Utwardzenie terenu wokół Domu Kultury i Remizy OSP Witosław - zał. nr 3 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kostka brukowa betonowa gr.- 8cm, KOLOR - CZERWONA - 245 m2 2 Kostka brukowa betonowa gr.- 6cm, KOLOR - CZERWONA - 100 m2 3 Kostka brukowa betonowa (starobruk) gr.-6 cm kolor - GRAFIT - 66 m2 4 Kostka brukowa betonowa gr.- 8cm, KOLOR - SZARA - 446 m2 5 Kostka brukowa betonowa gr.- 6cm, KOLOR -SZARA - 110 m2 6 Krawężnik betonowy drogowy szary 100x30x15 - 140 szt. 7 Krawężnik betonowy drogowy przejazdowy 100x22x15 - 62 szt. 8 Obrzeża betonowe szare 100x30x8 - 163 szt. 9 Obrzeża betonowe szare 100x20x6 - 125 szt. 10Palisada betonowa trapezowa szara dł. 25 cm - 420 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00-3, 28.81.42.00-6, 28.81.32.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa
- Dostawa żwiru drogowego na potrzeby Gminy Czyżew
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Zakup i dostawa materiałów drogowych
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.