eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › WYKONANIE POSADZKI SPORTOWEJ, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ ORAZ ROBOTY MALARSKIE NA SALI GIMNASTYCZNEJ I SALI KONFERENCYJNEJ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO WYCHOWAWCZEGO W KOLE PRZY ULICY MICKIEWICZA 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Koło: WYKONANIE POSADZKI SPORTOWEJ, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ ORAZ ROBOTY MALARSKIE NA SALI GIMNASTYCZNEJ I SALI KONFERENCYJNEJ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO WYCHOWAWCZEGO W KOLE PRZY ULICY MICKIEWICZA 14
Numer ogłoszenia: 130254 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Świętego Mikołaja, ul. Mickiewicza 14, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720457, fax 063 2720457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. sosw.kolo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE POSADZKI SPORTOWEJ, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ ORAZ ROBOTY MALARSKIE NA SALI GIMNASTYCZNEJ I SALI KONFERENCYJNEJ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO WYCHOWAWCZEGO W KOLE PRZY ULICY MICKIEWICZA 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni sportowej, instalacji elektrycznej, wymianę stolarki drzwiowej oraz roboty malarskie na sali gimnastycznej i sali konferencyjnej w siedzibie Zamawiającego. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia publicznego obejmuje: 1) naprawę tynków, szpachlowanie ścian i sufitów, wymianę stolarki drzwiowej oraz roboty malarskie, 2) demontaż starej oraz montaż nowej podłogi typu PULASTIC na sali gimnastycznej i sali korekcyjnej, 3) montaż zasilania oraz tablic rozdzielczych, 4) ułożenie przewodów, 5) montaż opraw, 6) wykonanie robót demontażowych, 7) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) udzielą minimum 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od podpisania protokółu odbioru robót, 3) zaoferują stolarkę drzwiową oraz nawierzchnię sportową objętych minimum 60 miesięczną gwarancją ich producentów, licząc od daty odbioru końcowego 4) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w zrealizowaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o łącznej wartości minimum 200.000 zł netto, 5) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 6) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie. Oferta pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w charakterze Generalnego Wykonawcy polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zakres i wartość robót, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu ust. 2 pkt 6 i 7 - na Załączniku Nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony druk o nazwie OFERTA, 2) kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 5) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w charakterze Generalnego Wykonawcy polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 6) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 7) zakres rzeczowy oraz wartość robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - na Załączniku Nr 4, 8) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 9) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty łącznej wraz w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. sosw.kolo.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kole 62-600 Koło ul. Mickiewicza 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.