eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, taśm ginekologicznych, preparatów i worków do żywienia, siatek chirurgicznych, akcesorii do aparatów do elektrochirurgii oraz oznaczników chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/28/ 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Łódź: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, taśm ginekologicznych, preparatów i worków do żywienia, siatek chirurgicznych, akcesorii do aparatów do elektrochirurgii oraz oznaczników chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/28/ 2014
Numer ogłoszenia: 130253 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, taśm ginekologicznych, preparatów i worków do żywienia, siatek chirurgicznych, akcesorii do aparatów do elektrochirurgii oraz oznaczników chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/28/ 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, taśm ginekologicznych, preparatów i worków do żywienia, siatek chirurgicznych, akcesorii do aparatów do elektrochirurgii oraz oznaczników chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/28/2014 Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Preparat do dezynfekcji inkubatorów II Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji zewnętrznych elementów cewników centralnych i obwodowych III Chusteczki do dezynfekcji głowic USG i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi IV Jałowe materiały opatrunkowe V Szwy niewchłanialne VI Taśma ginekologiczna VII Preparaty do żywienia pozajelitowego VIII Preparaty do żywienia pozajelitowego IX Preparaty do żywienia pozajelitowego X Worki do żywienia pozajelitowego XI Siatki do zaopatrywania przepuklin XII Siatki do zaopatrywania przepuklin XIII Elementy wyposażenia aparatu do elektrochirurgii XIV Barwne oznaczniki chirurgiczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 15 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.69.22.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają aktualne zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - aktualne zezwolenia na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietów VII - IX,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: 1) Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - dotyczy pakietów I - VI, X - XIV 2) Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietów VII - IX - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ. (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu), 2. oświadczenia wykonawcy o posiadaniu aktualnych badań i dokumentów, o których mowa w pkt 3.5.2 SIWZ- dotyczy pakietu I - III. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ. (W przypadku gdy wykonawca składa ofertę równocześnie na kilka ww. pakietów może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu); 3. materiałów informacyjnych w języku polskim/przetłumaczonych na język polski zgodnie z pkt 9.6 SIWZ wraz 2 z co najmniej jedną fotografią każdego produktu (np. ulotki, kserokopie stron katalogowych itp.) potwierdzających wszystkie parametry (wyszczególnione / opisane w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (rozmiary, skład, nr-y katalogowe etc.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach i zdjęcia wskazać którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 2 7, 11 15 do SIWZ dotyczą, ponadto zaznaczyć wszystkie wymagane parametry danej pozycji z ww. załączników - dotyczy pakietu I - VI, X - XIV, 4. kopię (potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu) aktualnej Deklaracji zgodności oferowanych środków dezynfekcyjnych - dotyczy pakietów I - III - kserokopie (potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie) etykiet opakowania dla każdego oferowanego prze wykonawcę produktu, w języku polskim, przy czym kserokopie winny zawierać co najmniej informacje o właściwościach użytkowych produktu (tj. jego skład chemiczny, zastosowanie, zakres działania, czas działania) oferowanego produktu - dotyczy pakietów I - III

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu medycznego o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT (bez wzrostu ceny jednostkowej netto produktu), zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro faxem na nr: + 48 (42) 637-13-22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I-III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Preparat do dezynfekcji inkubatorów II Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji zewnętrznych elementów cewników centralnych i obwodowych III Chusteczki do dezynfekcji głowic USG i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV Jałowe materiały opatrunkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet V-VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V Szwy niewchłanialne VI Taśma ginekologiczna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 6 do nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet VII - X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII Preparaty do żywienia pozajelitowego VIII Preparaty do żywienia pozajelitowego IX Preparaty do żywienia pozajelitowego X Worki do żywienia pozajelitowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 8 do nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet XI-XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XI Siatki do zaopatrywania przepuklin XII Siatki do zaopatrywania przepuklin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 12 do nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet XIII - XIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XIII Elementy wyposażenia aparatu do elektrochirurgii XIV Barwne oznaczniki chirurgiczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 14 do nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.