eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa urządzeń dla WPW Łódź oraz WPW Tomaszów Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Łódź: Dostawa urządzeń dla WPW Łódź oraz WPW Tomaszów Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 130210 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń dla WPW Łódź oraz WPW Tomaszów Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez którą rozumie się sprzedaż i transport do wskazanego miejsca, a także zamontowanie fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nieeksploatowanych następujących urządzeń: agregaty pompowe do wody czystej - 7 szt.; sprężarka spiralna - 1 szt.; zestaw do dozowania podchlorynu sodu - 1 szt.; układ pomiaru przepływu wody - 2 szt.; pompa próżniowa - 2 szt.; 2. Każde z oferowanych urządzeń musi być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i przekazania do eksploatacji. 3. Wskazanie gdziekolwiek w SIWZ nazw handlowych lub nazw firm wraz z ich rozwiązaniami technicznymi, należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia. W ofercie dopuszcza się zastosowanie wszelkich ich odpowiedników rynkowych wykonanych przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych, jak te określone w Formularzach asortymentowych, oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń, pod warunkiem iż spełnią one te same właściwości techniczne i wszelkie normy i wytyczne przewidziane dla tego typu urządzeń. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach asortymentowych stanowiących załączniki nr 4.1-4.11 do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1, 42.12.24.50-9, 42.12.30.00-7, 38.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części 1 - 570,00 zł; dla części 2 - 1670,00 zł; dla części 3 - 180,00 zł; dla części 4 - 1490,00 zł; dla części 5 - 700,00 zł; dla części 6 - 320,00 zł; dla części 7 - 600,00 zł; dla części 8 - 1230,00 zł; dla części 9 - 230,00 zł; dla części 10 - 740,00 zł; dla części 11 - 590,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny podanej w ofercie wraz z podatkiem VAT. 4. Szczegółowe zapisy co do terminu, sposobu i formy wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy znajdują się w rozdziale 10 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 418 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 418 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 418 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 418 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 418 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz asortymentowy dla części zamówienia, na którą składa ofertę, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1-4.11 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia), a także dokumenty, o których mowa w Formularzach asortymentowych w pkt. E.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
Aukcja elektroniczna zostanie przeprowadzona na stronie https://lsi.eb2b.com.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami par. 11 projektów umów (załączniki 5a-e do SIWZ), wszelkie zmiany do umowy, z wyjątkiem sytuacji opisanej w §8 ust. 4 i w §10 ust. 1 umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są możliwe tylko w następującym zakresie: 1. zwiększeniu stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia netto Wykonawcy; 2. zmniejszeniu stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy; 3. Terminu dostawy, jednakże wyłącznie, gdy potrzeba taka wynikać będzie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy - wówczas Strona, w której interesie leży zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, przed upływem terminów określonych w § 2 umowy, przedstawi drugiej pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem i w ciągu 2 dni uzgodniony zostanie nowy termin, poprzez zawarcie stosownego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lsi.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o., Łódź, ul. Piotrkowska 190, Biuro Zamówień i Umów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o., Łódź, ul. Piotrkowska 190, I piętro -Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat pompowy do wody czystej - lokalizacja: Ujęcie Wody Pomorska - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat pompowy do wody czystej - lokalizacja: Ujęcie Wody w Bronisławowie, 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat pompowy do wody czystej - lokalizacja: Ujęcie Wody Henrykowska - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat pompowy do wody czystej - lokalizacja: Ujęcie Wody w Rokicinach - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat pompowy do wody czystej - Ujęcie Wody Zbocze - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat pompowy do wody czystej - lokalizacja: Ujęcie Wody w Kalinku - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat pompowy do wody czystej - lokalizacja: Ujęcie Wody Kasprowicza - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprężarka spiralna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprężarka spiralna - lokalizacja: SUW Dąbrowa ul. Bławatna 19/21, 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw dozowania podchlorynu sodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw dozowania podchlorynu sodu - lokalizacja: SUW Dąbrowa ul. Bławatna 19/21 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Układ pomiaru przepływu wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ pomiaru przepływu wody - lokalizacja: WPW Tomaszów Mazowiecki, 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pompa próżniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa próżniowa - lokalizacja: WPW Tomaszów Mazowiecki, 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.