Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Poznań: Rozbudowa i przebudowa istniejącego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni
Numer ogłoszenia: 130200 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, fax 061 8212274,8233451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejącego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego pod nazwą: Rozbudowa i przebudowa istniejącego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni; jest opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy w poziomie kondygnacji II piętra Budynku Diagnostycznego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu z przeznaczeniem na pomieszczenia Bloku Operacyjnego, przebudowa istniejącego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni, mieszczących się w Budynku Diagnostycznym oraz przebudowa dachu Budynku Diagnostycznego wraz z położeniem nowego pokrycia w powierzchni istniejącego Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni. Dokumentacja obejmować będzie branże w zakresie: architektonicznym, konstrukcyjno - budowlanym, instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnym, gazowym z uwzględnieniem gazów medycznych, wodociągowym i kanalizacyjnym, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznym. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, wymagań i preferencji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia oraz wytyczne dla Wykonawcy zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym jej integralną część.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.23.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 45.21.51.41 - Sale operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.41 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu - z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający: - uprawnienia do wykonania działalności zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat min. 3 usług o porównywalnym branżowo zakresie, - dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie branży: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, gazowych z uwzględnieniem gazów medycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z wytycznymi art. 14 ustawy Prawo Budowlane Dz.U.03.207.2016 z p. zm., należącymi do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa o co najmniej 5 - cio letnim stażu, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, którzy wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału złożą oświadczenie o spełnieniu ww. warunków z art. 22 ust.1 oraz złożą opisane w pkt. A. B, C, informacje i dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wnioski spełniające określone wyżej warunki dopuszczające do ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie - kwalifikacji metodą indywidualnie określoną w pkt. A, B, C. Z pośród Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców wypełniających najwyższe wymagania określone dla kryteriów kwalifikacyjnych . Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 2006 roku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Stan prawny - wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów - o których mowa w pkt 5;, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 7. Pełnomocnictwa/upoważnienia osób podpisujących wniosek o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych wraz z wnioskiem dokumentów. 8. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólne, dokumenty wymienione w pkt. 1 do 5 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 9. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów. 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oferty spełniające warunki opisane wyżej podlegają ocenie metodą warunku granicznego spełnia - niespełna. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 11. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 500 000 zł.-1 pkt, powyżej 2 pkt -y. C. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 12. Wykaz zawierający, min. 3 usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocenie podlegają zgodne, co do zakresu usługi - o wartości, zbliżonej do wartości zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, które oceniane będą metodą - do 3 = 1 pkt., od 4 do 5 = 2 pkt., od 6 do 7 = 3 pkt., 8 i więcej = 4 pkt. Za odpowiadających rodzajem Zamawiający uzna usługi architektoniczne w zakresie budowy i rozbudowy obiektów. 13. Na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia wykazanie osób, personelu wykwalifikowanego w specjalnościach w zakresie branży: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -zgodnie z wytycznymi art. 14 ustawy Prawo Budowlane, - Dz.U.03.207.2016 z późn.zm.; z co najmniej 5 letnimi stażami - posiadający wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do okręgowych izb, które należy załączyć do wniosku. Oceniane metodą zerojedynkową. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie metodą indywidualnie określoną w poszczególnych punktach. Wnioski spełniające określone wymagania zawarte w pkt. A,B,C podlegają ocenie - kwalifikacji punktowej. Kryteria kwalifikacyjne punktowe zawarto w pkt. 11, 12 Punktacja - suma punktów badanego Wykonawcy x 100- najwyższa suma punktów uzyskana przez Wykonawcę składającego wniosek w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców zdobędzie tę samą ilość punktów decydować będzie ilość punktów otrzymanych kolejno w kryteriach: 12, 11 w tej kolejności. Inne informacje (o ile dotyczy) Wniosek wraz z wyżej wskazanymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (adres zawarto w Sekcji I ZAMAWIAJĄCY), pok. nr 87a - KANCELARIA, w zamkniętym opakowaniu oznakowanym: Blok Operacyjny i Centralna Sterylizatornia - zamówienie publiczne. Nie otwierać przed datą 20.08.2007 r., godzina 10.00.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Oferowane rozwiązania realizacyjne - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, pok. nr 87a - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pułku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Montaż wiatrołapu przed Izbą Przyjęć Ogólną
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Przebudowa i adaptacja dwóch pomieszczeń na oddziale rehabilitacji w celu utworzenia trzech pomieszczeń: gabinetu zabiegowego, ...
- Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.