eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie remontu pomieszczenia 011 i Sali wykładowej Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt przy ul. Wołyńskiej 33 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Poznań: wykonanie remontu pomieszczenia 011 i Sali wykładowej Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt przy ul. Wołyńskiej 33 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 130192 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczenia 011 i Sali wykładowej Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt przy ul. Wołyńskiej 33 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. pomieszczenie nr 011 Roboty budowlane - Skucie glazury ze ściany; Zeskrobanie i zmycie starej farby; Gruntowanie ścian i sufitów preparatami UNI GRUNT; Wewnętrzne gładzie gipsowe, dwuwarstwowe na sufitach i ścianach; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi; Malowanie farbą lateksową np. OPTIWA dwukrotnie podłoży gipsowych ścian; Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian bez szpachlowania; Obudowa ścian z płyt gips.-karton.na rusztach metal.pojed.z pokryciem; Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i płyty paździerzowej; Uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych pod okładziną ceramiczną płynną folią uszczelniającą; Posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej; Cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wys. 7 cm na zaprawie klejowej; Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płycinowych białych z zamkiem, klamkami i szyldami, z ościeżnicą metalową; Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych; Wyprawki malarskie od strony korytarza; Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 1.5 m2, białe, współ. K=1,1wraz z oróbką ościeży; Dostarczenie i montaż parapetów zewnętrznych z aluminium, malowane proszkowo w kolorze popielu -RAL 7040, szer. 30 cm; Wykucie z muru podokienników betonowych; Dostarczenie i montaż parapetu szer. 30 cm z postformingu; Listwy narożnikowe aluminiowe Instalacje wod-kan Demontaż umywalki porcelanowej z nogą; Demontaż podejścia kanalizacyjnego z rur PCW o śr. do 50 mm; Demontaż baterii ściennej umywalkowej; Demontaż górnego podgrzewacza wody Kospel; Demontaż podejścia i rurociągu stalowego ocynkowanego o śr.15 Instalacje elektryczne Demontaż opraw oświetleniowych żarowych; Kompletowanie opraw świetlówkowych; Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z rastrem 4x18W - przykręcanych wentylacja i centralne ogrzewanie Demontaż grzejnika żeliwnego; Wymiana rur przyłącznych o śr.10-15 mm i połączeniach gwintowanych do grzejnika płytowego; Wymiana zaworu odcinającego; Grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600 mm i dług. 800 mm; Zawory grzejnikowe termostatyczne o śr. nominalnej 15 mm; Próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych; Zamurowanie otworów w ścianach z cegieł po wykutych wspornikach; Montaż centrali wentylacyjnej Vallox 130 VKL; Przewody wentylacyjne z blachy stalowej, kołowe, typ B/I o śr. 160 mm; Anemostaty kołowe typ D o śr. do 160 mm; Czerpnie lub wyrzutnie dachowe kołowe typ C do przewodów o śr. do 200 mm; Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/2 ceg.; Montaż pompy obiegowej ciepłowniczej o napędzie elektrycznym, typu Grundfos UPS 25-60; ekstrapolacja; Rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. nominalnej 32 mm o połączeniach spawanych; Wspawanie kroćca stalowego z gwintem fi 32 mm; Malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi; Malowanie dwukrotne pędzlem emaliami chlorokauczukowymi rur; Montaż przepustów rurowych w ścianie - długość przepustu do 1 m - śr.zewnętrzna rury do 160 mm B. Sala wykładowa na parterze Zerwanie boazerii; Zeskrobanie i zmycie starej farby; Gruntowanie podłoży preparatami UNI GRUNT - ściany i sufity; Wewnętrzne gładzie gipsowe,dwuwarstwowe na sufitach i ścianach; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych; Malowanie farbą lateksową np. OPTIWA dwukrotnie podłoży gipsowych ścian; Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych; Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych-wykładzina dywanowa; Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów; Gruntowanie podłoży preparatami UNI GRUNT- posadzka; Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej o gr. 5 cm; Posadzki z wykładziny zmywalnej typu Tarket gr. 2 mm, klejona do podłoża z wywinięciem na ściany na wys. 10cm, spawana na łączeniach; Demontaż i ponowny montaż podium dla wykładowcy; Progi i listwy osłaniające kątowe aluminiowe; Progi i listwy progowe aluminiowe; Listwy narożnikowe aluminiowe; Wywóz materiałów z rozbiórki. Szczegołowy zakres robót określono w Zestawieniu wartościowym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz załączą do oferty nw dokunety i oświadczenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 4. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika, 5. wykaz zrealizowanych prac - co najmniej 2 zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości co najmniej 40.000 zł. brutto oraz załączą do oferty dokument wystawiony przez Zamawiającego, potwierdzający, że prace te zostały wykonane z należytą starannością, 6. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 7. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej: 2 lata bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia, 8. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 9. zestawienie ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 28, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 407 w godz. 10:00-13;00. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 9,72 zł. (opłata nie dot. SIWz pobranej ze strony internetowej)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 08:30, miejsce: ul. Wojska Polskiego 28, Sekretariat Kanclerza, pok. 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.