eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Budowa hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Nowosielcach - etap pierwszy na 2009 rok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Zarszyn: Budowa hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Nowosielcach - etap pierwszy na 2009 rok
Numer ogłoszenia: 130188 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Nowosielcach , Nowosielce 206, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 4653980, faks 013 4653980.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.nowosielce.strefa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Nowosielcach - etap pierwszy na 2009 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. Wykonanie murów pierwszego pietra 2. Wykonanie stropu nad pierwszym piętrem 3. Wykonanie murów poddasza 4. Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z zamontowaniem okien dachowych 5. Wykonanie pokrycia dachu 6. Montaż okien: parter, 1 piętro i poddasze Uwaga! Zamawiający do w/w zakresu robót budowlanych posiada następujące materiały budowlane: - pustaki SOLBET ( 24x24x59 i 12x24x59) - pustaki wentylacyjne ( trzykanałowy, dwukanałowy, czterokanałowy) - stal zbrojeniowa - okna dachowe - okna z PCV Przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego należy nie doliczać kosztu w/w materiałów budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.62.60.00 - 45.62.60.00 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.62.62.00 - 45.62.62.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Formy wniesienia wadium - Ustawa Prawo Zamówień publicznych art. 45.ust.6 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł ( dwanaście tysięcy złotych) - Szczegóły Pkt 8 SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki o, których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych szczegóły w Pkt 5 i 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 6 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt 5 ppk 4 zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych) załącznik nr 3 do SIWZ 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4 do SIWZ 8) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (minimum 400.000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Oświadczenie, w którym Wykonawca określi zakres prac zlecanych ewentualnym podwykonawcom oraz zestawienie wartościowe elementów robót sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowosielce.srefa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Nowosielcach Nowosielce 206 38-530 Nowosielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Nowosielcach Nowosielce 206 38-530 Nowosielce sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.