eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przyul. Asnyka 2b/1 - Zadanie Nr 1 Al. Niepodległości 100/2 - Zadanie Nr 2 ul. Wyszyńskiego 8/36 - Zadanie Nr 3 ul. Braterska 2/6 - Zadanie Nr 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Tychy: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy: ul. Asnyka 2b/1 - Zadanie Nr 1 Al. Niepodległości 100/2 - Zadanie Nr 2 ul. Wyszyńskiego 8/36 - Zadanie Nr 3 ul. Braterska 2/6 - Zadanie Nr 4
Numer ogłoszenia: 130170 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy: ul. Asnyka 2b/1 - Zadanie Nr 1 Al. Niepodległości 100/2 - Zadanie Nr 2 ul. Wyszyńskiego 8/36 - Zadanie Nr 3 ul. Braterska 2/6 - Zadanie Nr 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z podziałem z podziałem na 4 części zwane dalej zadaniami, w następującym zakresie: Zadanie Nr 1 - remontu lokalu mieszkalnego nr 1 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Asnyka 2b w Tychach, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I Zadanie Nr 2 - remontu lokalu mieszkalnego nr 2 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy Al. Niepodległości 100 w Tychach, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV Zadanie Nr 3 - remontu lokalu mieszkalnego nr 36 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Wyszyńskiego 8 w Tychach, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV Zadanie Nr 4 - remontu lokalu mieszkalnego nr 6 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Braterskiej 2, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II 2.Zakres robót obejmuje między innymi:wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, roboty tynkarskie: skucie i wykonanie nowych tynków, malowanie emulsyjne sufitów i ścian, remont posadzek: zerwanie istniejących i wykonanie nowych, remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont instalacji gazowej, remont instalacji elektrycznej,wymiana urządzeń: sanitarnych (baterie: wannowa, zlewozmywakowa, umywalkowa; muszla; sedes, spłuczka, wanna kąpielowa, zlewozmywak, umywalka),kuchenki gazowej z piekarnikiem, roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.21.10-8, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, w którym należy wykazać dla każdego zadania co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane (zrealizowane w ramach odrębnych umów) w zakresie remontu o wartościach minimum: dla zadania nr 1: 7 000,00 zł (brutto) każda, dla zadania nr 2: 9 000,00 zł (brutto) każda. dla zadania nr 3: 13 000,00 zł (brutto) każda, dla zadania nr 4: 8 000,00 zł (brutto) każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (do kierowania robotami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: dla zadania nr 1: 14 000,00 zł, dla zadania nr 2: 18 000,00 zł. dla zadania nr 3: 26 000,00 zł, dla zadania nr 4: 17 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela). Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w pkt. 1.4 p.pkt 1) Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz ofertowy , 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - PZP (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców, w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną), 3.Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT, wydłużenia terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,43-100 Tychy, ul. Filaretów 31, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31,SEKRETARIAT - pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy: ul. Asnyka 2b/1 - Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w następującym zakresie: remont lokalu mieszkalnego nr 1 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Asnyka 2b w Tychach, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I. Zakres robót obejmuje między innymi:wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,roboty tynkarskie: skucie i wykonanie nowych tynków,malowanie emulsyjne sufitów i ścian,remont posadzek: zerwanie istniejących i wykonanie nowych,remont instalacji wodno-kanalizacyjnej,remont instalacji gazowej,remont instalacji elektrycznej,wymiana urządzeń: sanitarnych (baterie: wannowa, zlewozmywakowa, umywalkowa; muszla; sedes, spłuczka, wanna kąpielowa, zlewozmywak, umywalka),kuchenki gazowej z piekarnikiem,roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.21.10-8, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy: Al. Niepodległości 100/2 - Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w następującym zakresie: remont lokalu mieszkalnego nr 2 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy Al. Niepodległości 100 w Tychach, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV. Zakres robót obejmuje między innymi:wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,roboty tynkarskie: skucie i wykonanie nowych tynków,malowanie emulsyjne sufitów i ścian,remont posadzek: zerwanie istniejących i wykonanie nowych,remont instalacji wodno-kanalizacyjnej,remont instalacji gazowej,remont instalacji elektrycznej,wymiana urządzeń: sanitarnych (baterie: wannowa, zlewozmywakowa, umywalkowa; muszla; sedes, spłuczka, wanna kąpielowa, zlewozmywak, umywalka),kuchenki gazowej z piekarnikiem,roboty porządkowe,wywóz i utylizacja gruzu oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.21.10-8, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy: ul. Wyszyńskiego 8/36 - Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w następującym zakresie: - remont lokalu mieszkalnego nr 36 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Wyszyńskiego 8 w Tychach, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.21.10-8, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy: ul. Braterska 2/6 - Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w następującym zakresie: - remont lokalu mieszkalnego nr 6 (wolnostanu) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Braterskiej 2, administrowanym przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II Zakres robót obejmuje między innymi:wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,roboty tynkarskie: skucie i wykonanie nowych tynków,malowanie emulsyjne sufitów i ścian,remont posadzek: zerwanie istniejących i wykonanie nowych,remont instalacji wodno-kanalizacyjnej,remont instalacji gazowej,remont instalacji elektrycznej wymiana urządzeń: sanitarnych (baterie: wannowa, zlewozmywakowa, umywalkowa; muszla; sedes, spłuczka, wanna kąpielowa, zlewozmywak, umywalka),kuchenki gazowej z piekarnikiem,roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.21.10-8, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.25-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.