eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach ćwiczenia instruktażowo-metodycznego w zakresie nakładania zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przez organy administracji samorządowej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Olsztyn: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach ćwiczenia instruktażowo-metodycznego w zakresie nakładania zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przez organy administracji samorządowej
Numer ogłoszenia: 130141 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109111 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach ćwiczenia instruktażowo-metodycznego w zakresie nakładania zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przez organy administracji samorządowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej w ramach ćwiczenia instruktażowo-metodycznego w zakresie nakładania zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przez organy administracji samorządowej odbywającego się w dniach 15 - 16 października 2015 r. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) zapewnienia w obiekcie hotelowym (przez obiekt hotelowy rozumie się hotel lub pensjonat) następujących rodzajów pokoi dla maksymalnej liczby 47 uczestników ćwiczeń: a) 11 pokoi jednoosobowych, b) 18 pokoi dwuosobowych (z odrębnymi łóżkami), 2) zapewnienia dla uczestników ćwiczeń pokoi w hotelu lub pensjonacie, dla których nadana została kategoria co najmniej ** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadających między innymi TV, bezpłatny dostęp do internetu oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, 3) zapewnienia sali konferencyjnej (szkoleniowej) w obiekcie hotelowym, w którym znajdują się pokoje przeznaczone dla uczestników ćwiczeń, mogącej pomieścić minimum 50 osób, posiadającej warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 50 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, nagłośnienie, 4) zapewnienia nieodpłatnych miejsc parkingowych dla osób uczestniczących w ćwiczeniach w obiekcie hotelowym, w którym będą znajdowały się pokoje uczestników ćwiczeń, 5) zapewnienia następującego wyżywienia: a) obiad dla 47 osób w pierwszym dniu ćwiczeń podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych, b) kolacja dla 47 osób w pierwszym dniu ćwiczeń podana w formie szwedzkiego bufetu, c) śniadanie dla 47 osób w drugim dniu ćwiczeń podane w formie szwedzkiego bufetu, d) obiad dla 47 osób w drugim dniu ćwiczeń podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych, e) serwis kawowy w pierwszym dniu ćwiczeń podany w czasie trwania dwóch przerw dla maksymalnej liczby 47 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, rogaliki, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, a także kanapki w czasie trwania pierwszej przerwy, f) serwis kawowy w drugim dniu ćwiczeń podany w czasie trwania jednej przerwy dla maksymalnej liczby 47 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, rogaliki, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, 6) zapewnienia pokoi w obiekcie hotelowym położonym maksymalnie w promieniu 30 km od granic administracyjnych miasta Olsztyn w województwie warmińsko-mazurskim (liczy się wskazanie kilometrów na liczniku pojazdu). 3. Podana ilość uczestników ćwiczeń stanowi maksymalny poziom zamówienia, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników o maksymalnie 20%, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaproponowanym przez wykonawcę obiekcie hotelowym celem weryfikacji oferty w zakresie jej zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, a także pod kątem zabezpieczenia medycznego i sanitarno-epidemiologicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Central Fund of Immovables Spółka z o.o., ul. Plac Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15840,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16821,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24710,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.