Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Gdynia: sukcesywne dostawy mięsa, pieczywa, owoców i warzyw do Szpitala Miejskiego im. J.Brudzińskiego Gdyni
Numer ogłoszenia: 130141 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy mięsa, pieczywa, owoców i warzyw do Szpitala Miejskiego im. J.Brudzińskiego Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy mięsa, pieczywa, owoców i warzyw do Szpitala Miejskiego im. J.Brudzińskiego Gdyni- 59 172 kilogramów, 84 150 sztuk, 600 pęczków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00 - Mięso wołowe 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 15.81.10.00 - Pieczywo 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.21.22.20 - Jadalne nasiona roślin strączkowych 03.22.21.10 - Owoce tropikalne 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 03.22.23.30 - Owoce pestkowe 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 03.11.10.00 - Nasiona 15.33.24.00 - Owoce konserwowane 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia;d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych (informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. B.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.)- w zakresie wskazanym w pkt .A, C. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt A. ust.a) oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający nie będzie żądać - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11, budynek gospodarczy- dokument nieodpłatny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11, budynek gospodarczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami 3/ numer postępowania : SM/ZP/N/43/09-DŻ 4/ Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: - formularza oferty, - formularza cenowego, - oświadczenia, że oferowany asortyment jest I gatunku oraz posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo - 78 960 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby piekarskie - 420 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2, 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo- 90 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biszkopty i herbatniki - 2 730 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa korzeniowe - 10 734 kilogramów, 600 pęczków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa liściaste - 1 590 kilogramów, 2 370 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa owocowe - 1 980 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GRUPA 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa kiszone - 1 140 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GRUPA 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki - 30 000 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GRUPA 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Groch, fasola - 330 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.22.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GRUPA 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce tropikalne - 90 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: GRUPA 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce cytrusowe - 120 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: GRUPA 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce pestkowe - 150 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: GRUPA 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce inne - 1 110 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: GRUPA 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mak - 78 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: GRUPA 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce konserwowane - 60 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.24.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: GRUPA 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wołowe - 2 400 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: GRUPA 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ozory wołowe, flaki - 390 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: GRUPA 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kości wołowe - 150 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: GRUPA 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe - 3 180 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: GRUPA 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podroby - 180 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: GRUPA 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mięsno - wędliniarskie - 540 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: GRUPA 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny - 3 420 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: GRUPA 24.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny drobiowe - 1 110 kilogramów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa i montaż komory kriogenicznej ze zbiornikiem ciekłego azotu
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2024
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa pieczywa, nabiału, mięsa, wędlin oraz drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2024
- DOSTAWA MIĘSA WOŁOWEGO W ROKU 2024
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.