eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › BZP/PO/1/2009- Zabudowa prześwitu w budynku Wydziału Zarządzania PL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Lublin: BZP/PO/1/2009- Zabudowa prześwitu w budynku Wydziału Zarządzania PL
Numer ogłoszenia: 130137 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PO/1/2009- Zabudowa prześwitu w budynku Wydziału Zarządzania PL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabudowa prześwitu w budynku Wydziału Zarządzania PL - kubatura 1700 m3 - pow. zabudowy 189 m2 - pow. terenu zewnętrznego objętego robotami 272 m2 Zakres robót: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty ziemne 3) Wykonanie podbudowy z kruszywa 4) Wykonanie robót brukarskich 5) Wykonanie fundamentów na gruncie nasypowym 6) Wykonanie ścian oporowych żelbetowych 7) Stolarka AL. - system fasadowy i drzwi p.poż. 8) Roboty wodno-kanalizacyjne 9) Wykonanie c.o. 10) Roboty branży elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium: 12 000.00 zł (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku (według formuły: spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w tabeli poniżej w poz. 1, 2, 5. 2 Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku (według formuły: spełnia - nie spełnia) zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w tabeli poniżej w poz. 3, 4, 5. Jeżeli warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tego warunku potwierdzonego dokumentami opisanymi w poz. 4 tabeli poniżej (wykażą się wykonaniem wskazanych tam robót, z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, o najwyższej sumarycznej wartości netto).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej wymagane są odpowiednie dokumenty wystawione osobno na każdego ze wspólników. 3 Potwierdzenie posiadanych uprawnień: Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. 4 Wykaz wykonanych robót budowlanych: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Robotami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia są roboty konstrukcyjno-budowlane polegające na przebudowie lub rozbudowie istniejących obiektów; wartość przebudowy lub rozbudowy obiektu z uwzględnieniem wszystkich robót musi wynosić co najmniej 400 000 zł netto. Zamawiający uzna tylko takie roboty budowlane, które zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, czyli od 2004-08-07 do 2009-08-07. Jeżeli warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zsumuje wartości netto uznanych robót. Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy wykażą się wykonaniem w/w robót (z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie) o najwyższej sumarycznej wartości netto. Wykaz wykonanych robót budowlanych musi być przygotowany według wzoru załączonego do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu (do pobrania na stronie: http://www.pollub.pl/index.php?kat=1883) Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5 Oświadczenie z art. 22 i 24: Oświadczenie z art. 22 i 24 (do pobrania na stronie: http://www.pollub.pl/index.php?kat=1883).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz wniosku oraz wzory wykazu i oświadczenia można pobrać na stronie www.pollub.pl oraz pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po przekazaniu Specyfikacji Zamawiający planuje zwołać na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.