eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane w ramach projektu pn.Baza dydaktyczna i badawcza niezbędna dla powstania i rozwoju kierunku Inżynieria Środowiska na Wydziale Zamiejscowym Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Lublin: Roboty budowlane w ramach projektu pn.: Baza dydaktyczna i badawcza niezbędna dla powstania i rozwoju kierunku Inżynieria Środowiska na Wydziale Zamiejscowym Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 130127 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4454160, faks 081 4454161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl/bip.zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Uczelnia Prywatna na prawach uczelni publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach projektu pn.: Baza dydaktyczna i badawcza niezbędna dla powstania i rozwoju kierunku Inżynieria Środowiska na Wydziale Zamiejscowym Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pn.: Baza dydaktyczna i badawcza niezbędna dla powstania i rozwoju kierunku Inżynieria Środowiska na Wydziale Zamiejscowym Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli. Bazę stanowić będzie budynek o trzech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 400 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach wyżej wymienionych warunków Wykonawcy mają wykazać, że: 1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 14 000 m3 i wartości co najmniej 15 000 000,00 (piętnaście milionów zł) netto, 2. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi odpowiednie uprawnienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:- kierownik Budowy posiadający doświadczenie zawodowe w robotach budowlanych minimum 10 lat, w tym 5 lat jako kierownik budowy, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,- kierownik robót sanitarnych posiadający doświadczenie zawodowe w branży sanitarnej minimum 5 lat, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,- kierownik robót elektrycznych posiadający doświadczenie zawodowe w branży elektrycznej minimum 5 lat, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,- kierownik robót drogowych posiadający doświadczenie zawodowe w branży drogowej minimum 5 lat, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 10 000 000,00 (dziesięć milionów zł), 5. średnie roczne obroty Wykonawcy z ostatnich trzech lat powinny wynosić co najmniej 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów zł), 6. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 10 000 000,00 (dziesięć milionów zł), 7. ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, specjalności drogowej oraz ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt 1.8 osobami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 4 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 7. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na budowie obiektów użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 14 000 m3 i wartości co najmniej 15 000 000,00 (piętnaście milionów zł) netto, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót (zał. nr 5 do SIWZ), 8. wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca (zał. nr 6 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie dysponuje narzędziami i urządzeniami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 6 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, 9. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie 10 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności o wartości 20 000 000,00 zł - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość 10 000 000,00 (dziesięć milionów zł), 12. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 15
  • 3 - Długość okresu gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.pl/bip.zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli, Dział Obsługi Wydziałów Zamiejscowych, ul. Ofiar Katynia 6a, 37-450 Stalowa Wola, parter p. 03, cena 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie KUL w Stalowej Woli, Dział Obsługi Wydziałów Zamiejscowych, ul. Ofiar Katynia 6a, 37-450 Stalowa Wola, Budynek Główny - Parter, pokój 03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet XIII: Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego Działanie 13.1: Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.