Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Lubartów: Budowa Nadleśniczówki
Numer ogłoszenia: 130078 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubartów, ul. gen. Kleeberga 17, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552314, fax 081 8552278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/lubartow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Nadleśniczówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego - Nadleśniczówki - na terenie siedziby Nadleśnictwa Lubartów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.00 - Domy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt. Prawa Zamówień Publicznych, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 3. prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia 4. wykonali , w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł) każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane 5. dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia z zakresu nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a na czas wykonywania robót sanitarnych i elektrycznych dysponują kierownikami robót z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, elektrycznej - potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wymogów z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych) - zał. do SIWZ, 4 wykazu wykonanych robót budowlanych, 5 wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, 6 kopię dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a ponadto, kopie uprawnień do nadzoru robót elektrycznych i sanitarnych posiadanych przez kierowników robót (specjalistów), którymi dysponuje Wykonawca wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/lubartow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubartów ul. Gen. Kleeberga 17 21-100 Lubartów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 08:30, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Modernizacja systemu ppoż na hali sortowni ZZO w Wólce Rokickiej
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1432 L w miejscowości Walentynów na długości ok. 1200 m - etap I.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Przebudowa mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi powiatowej nr 1538 L w miejscowości Luszawa.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku kwatery myśliwskiej "Stary Tartak"
więcej: przetargi w Lubartowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.