eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa urządzeń do pomiarów sprzętu łączności radiowej, instalacji antenowych oraz okablowań strukturalnych (postępowanie nr 73/72/L/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Białystok: Dostawa urządzeń do pomiarów sprzętu łączności radiowej, instalacji antenowych oraz okablowań strukturalnych (postępowanie nr 73/72/L/09)
Numer ogłoszenia: 130041 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, faks 085 6772842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do pomiarów sprzętu łączności radiowej, instalacji antenowych oraz okablowań strukturalnych (postępowanie nr 73/72/L/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy określone w zadaniach: Zadanie nr 1 - tester radiokomunikacyjny z wyposażeniem. Zestaw składa się z: a) testera radiokomunikacyjnego - 1 szt. b) komputera przenośnego - 1 szt. c) monitora LCD - 1 szt. d) drukarki laserowej kolorowej - 1 szt. 1) Tester radiokomunikacyjny - 1 szt. przeznaczony będzie do prac naprawczych stacji bazowych oraz mobilnych środków łączności. 2) Komputer przenośny - 1 szt. przeznaczony będzie do zarządzania pomiarami w czasie rzeczywistym (lokalne i zdalne sterowanie testerem) oraz do obróbki i przechowywania danych z pomiarów. 3) Monitor ekranowy LCD - 1 szt. przeznaczony będzie do wizualizacji pomiarów oraz identyfikacji i analizy zakłóceń odbioru TV. 4) Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. przeznaczona będzie do dokumentowania wyników pomiarów. Wymagania dodatkowe: Okres gwarancji: 1. tester radiokomunikacyjny - 24 miesiące 2. komputer przenośny - 36 miesięcy 3. monitor ekranowy LCD - 36 miesięcy 4. drukarka laserowa kolorowa - 24 miesiące Gwarancja winna być wystawiona indywidualnie na każde urządzenie. Naprawy w okresie gwarancyjnym: Wykonanie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w terminie: 1. tester radiokomunikacyjny - do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 2. komputer przenośny - do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 3. monitor ekranowy LCD - do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 4. drukarka laserowa kolorowa - do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Termin dostawy urządzeń : Sprzęt powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy. Zadanie nr 2 - analizator antenowy do pomiaru VSWR, DTF z analizatorem widma z wyposażeniem. Zestaw składa się z: a) analizatora antenowego - 1 szt. b) szerokopasmowego urządzenia nadawczo-odbiorczego - 1 szt. 1) Analizator antenowy - 1 szt. przeznaczony będzie do analizy instalacji antenowych (pomiar parametrów linii i lokalizacji uszkodzeń) oraz pomiaru zakłóceń. 2) Szerokopasmowe urządzenie nadawczo-odbiorcze (kontrolny monitor sygnałów i zakłóceń) - 1 szt. przeznaczone będzie do monitorowania sygnałów oraz analizy i symulowania zakłóceń. Wymagania dodatkowe: Okres gwarancji: a) analizator antenowy - 24 miesiące b) szerokopasmowe urządzenie nadawczo-odbiorcze - 24 miesiące Naprawy w okresie gwarancyjnym: Wykonanie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w terminie: a) analizator antenowy - do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; b) szerokopasmowe urządzenie nadawczo-odbiorcze - do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Termin dostawy urządzeń : Sprzęt powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy. Zadanie nr 3 - analizator okablowania strukturalnego Analizator okablowania strukturalnego - 1 szt. przeznaczony będzie do identyfikacji uszkodzeń oraz paszportyzacji instalacji kablowych zarówno miedzianych jak i optycznych. -Wymagania dodatkowe: Okres gwarancji: 1) analizator okablowania strukturalnego - 12 miesięcy Naprawy w okresie gwarancyjnym: Wykonanie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w ciągu: 1) analizator okablowania strukturalnego - 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Termin dostawy urządzeń : Analizator powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w terminie 30 dni od zawarcia umowy. WYMAGANIA DODATKOWE dotyczące Zadań nr 1, 2, 3: Szkolenie Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w zakresie samodzielnej obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ostatnim dniu upływu terminu dostawy. Szkoleniem objęte zostanie 8 (osiem) osób. Szkolenie będzie trwało co najmniej 8 (osiem) godzin. Zakres szkolenia: - podstawowe informacje o urządzeniu; - przegląd właściwości; - opis urządzenia; - obsługa techniczna; - zajęcia praktyczne - pomiary (do pomiarów wykorzystana będzie infrastruktura Zamawiającego); - zasady bezpieczeństwa. Szczegółowy zakres szkolenia zostanie uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu harmonogramu szkolenia celem jego akceptacji, nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. Osobą upoważnioną do zatwierdzenia harmonogramu jest Naczelnik Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Białymstoku. Szkolenie zostanie przeprowadzone w języku polskim. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe. Całkowite koszty szkolenia pokryje Wykonawca. Szacunkowa wartość zamówienia obejmująca wszystkie zadania wynosi 217991,80 zł netto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru 38.43.40.00 - Analizatory 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.), tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców: a) którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się również Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; d) nie wnieśli wadium, jeśli jest wymagane, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający w następujący sposób oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - każdy z Wykonawców musi spełniać ten warunek, b) posiadanie, jeżeli jest wymagane, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Wykonawcy muszą łącznie spełniać ten warunek, c) w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek, d) w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum) - załącznik nr 3 SIWZ. 3. Aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna): a) dot. konsorcjum - Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę Wykonawców. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. b) dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć: - pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania lub notariusza. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok; pokój nr 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok; pokój nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - tester radiokomunikacyjny z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z: a) testera radiokomunikacyjnego - 1 szt. b) komputera przenośnego - 1 szt. c) monitora LCD - 1 szt. d) drukarki laserowej kolorowej - 1 szt. 1) Tester radiokomunikacyjny - 1 szt. przeznaczony będzie do prac naprawczych stacji bazowych oraz mobilnych środków łączności. 2) Komputer przenośny - 1 szt. przeznaczony będzie do zarządzania pomiarami w czasie rzeczywistym (lokalne i zdalne sterowanie testerem) oraz do obróbki i przechowywania danych z pomiarów. 3) Monitor ekranowy LCD - 1 szt. przeznaczony będzie do wizualizacji pomiarów oraz identyfikacji i analizy zakłóceń odbioru TV. 4) Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. przeznaczona będzie do dokumentowania wyników pomiarów. Wymagania dodatkowe: Okres gwarancji: 1. tester radiokomunikacyjny - 24 miesiące 2. komputer przenośny - 36 miesięcy 3. monitor ekranowy LCD - 36 miesięcy 4. drukarka laserowa kolorowa - 24 miesiące Gwarancja winna być wystawiona indywidualnie na każde urządzenie. Naprawy w okresie gwarancyjnym: Wykonanie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w terminie: 1. tester radiokomunikacyjny - do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 2. komputer przenośny - do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 3. monitor ekranowy LCD - do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 4. drukarka laserowa kolorowa - do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Termin dostawy urządzeń : Sprzęt powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy. szacunkowa wartość zadania - 101229,51 zł netto Szkolenie Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w zakresie samodzielnej obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ostatnim dniu upływu terminu dostawy. Szkoleniem objęte zostanie 8 (osiem) osób. Szkolenie będzie trwało co najmniej 8 (osiem) godzin. Zakres szkolenia: - podstawowe informacje o urządzeniu; - przegląd właściwości; - opis urządzenia; - obsługa techniczna; - zajęcia praktyczne - pomiary (do pomiarów wykorzystana będzie infrastruktura Zamawiającego); - zasady bezpieczeństwa. Szczegółowy zakres szkolenia zostanie uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu harmonogramu szkolenia celem jego akceptacji, nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. Osobą upoważnioną do zatwierdzenia harmonogramu jest Naczelnik Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Białymstoku. Szkolenie zostanie przeprowadzone w języku polskim. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe. Całkowite koszty szkolenia pokryje Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.90.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - analizator antenowy z analizatorem widma z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z: a) analizatora antenowego - 1 szt. b) szerokopasmowego urządzenia nadawczo-odbiorczego - 1 szt. 1) Analizator antenowy - 1 szt. przeznaczony będzie do analizy instalacji antenowych (pomiar parametrów linii i lokalizacji uszkodzeń) oraz pomiaru zakłóceń. 2) Szerokopasmowe urządzenie nadawczo-odbiorcze (kontrolny monitor sygnałów i zakłóceń) - 1 szt. przeznaczone będzie do monitorowania sygnałów oraz analizy i symulowania zakłóceń. Wymagania dodatkowe: Okres gwarancji: a) analizator antenowy - 24 miesiące b) szerokopasmowe urządzenie nadawczo-odbiorcze - 24 miesiące Naprawy w okresie gwarancyjnym: Wykonanie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w terminie: a) analizator antenowy - do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; b) szerokopasmowe urządzenie nadawczo-odbiorcze - do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Termin dostawy urządzeń : Sprzęt powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy. Szkolenie Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w zakresie samodzielnej obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ostatnim dniu upływu terminu dostawy. Szkoleniem objęte zostanie 8 (osiem) osób. Szkolenie będzie trwało co najmniej 8 (osiem) godzin. Zakres szkolenia: - podstawowe informacje o urządzeniu; - przegląd właściwości; - opis urządzenia; - obsługa techniczna; - zajęcia praktyczne - pomiary (do pomiarów wykorzystana będzie infrastruktura Zamawiającego); - zasady bezpieczeństwa. Szczegółowy zakres szkolenia zostanie uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu harmonogramu szkolenia celem jego akceptacji, nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. Osobą upoważnioną do zatwierdzenia harmonogramu jest Naczelnik Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Białymstoku. Szkolenie zostanie przeprowadzone w języku polskim. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe. Całkowite koszty szkolenia pokryje Wykonawca. Szacunkowa wartość zadania - 70614,75 zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 32.23.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - analizator okablowania strukturalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator okablowania strukturalnego - 1 szt. przeznaczony będzie do identyfikacji uszkodzeń oraz paszportyzacji instalacji kablowych zarówno miedzianych jak i optycznych. Wymagania dodatkowe: Okres gwarancji: 1) analizator okablowania strukturalnego - 12 miesięcy Naprawy w okresie gwarancyjnym: Wykonanie naprawy w okresie gwarancyjnym nastąpi w ciągu: 1) analizator okablowania strukturalnego - 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Termin dostawy urządzeń : Analizator powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w terminie 30 dni od zawarcia umowy. Szkolenie Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w zakresie samodzielnej obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ostatnim dniu upływu terminu dostawy. Szkoleniem objęte zostanie 8 (osiem) osób. Szkolenie będzie trwało co najmniej 8 (osiem) godzin. Zakres szkolenia: - podstawowe informacje o urządzeniu; - przegląd właściwości; - opis urządzenia; - obsługa techniczna; - zajęcia praktyczne - pomiary (do pomiarów wykorzystana będzie infrastruktura Zamawiającego); - zasady bezpieczeństwa. Szczegółowy zakres szkolenia zostanie uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu harmonogramu szkolenia celem jego akceptacji, nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. Osobą upoważnioną do zatwierdzenia harmonogramu jest Naczelnik Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Białymstoku. Szkolenie zostanie przeprowadzone w języku polskim. Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe. Całkowite koszty szkolenia pokryje Wykonawca. Szacunkowa wartość zadania - 46147,54 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.