eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa wraz z montażem regałów przejezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Sądu Rejonowego, Pl. Konstytucji 3 maja 22, 26 - 900 Kozienice (Archiwum Zakładowe oraz Archiwum Ksiąg Wieczystych) oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Kościelna 110, 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Radom: Dostawa wraz z montażem regałów przejezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Sądu Rejonowego, Pl. Konstytucji 3 maja 22, 26 - 900 Kozienice (Archiwum Zakładowe oraz Archiwum Ksiąg Wieczystych) oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi.
Numer ogłoszenia: 130028 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy VIII Wydział Gospodarczy, ul. M. J. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680245, fax 048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem regałów przejezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Sądu Rejonowego, Pl. Konstytucji 3 maja 22, 26 - 900 Kozienice (Archiwum Zakładowe oraz Archiwum Ksiąg Wieczystych) oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem regałów przejezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Sądu Rejonowego, Pl. Konstytucji 3 maja 22, 26 - 900 Kozienice (Archiwum Zakładowe oraz Archiwum Ksiąg Wieczystych) oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dostarczą i zamontują regały spełniające wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadające wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. f) podczas realizacji przedmiotu zamówienia zobowiążą się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób postronnych. g) udzielą pełnej gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych i zamontowanych regałów na okres nie krótszy niż 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru dostarczonych regałów i wykonanych prac montażowych; h) wykonają prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, a także zasadami wiedzy budowlanej; i) udokumentują doświadczenie zawodowe w zakresie objętym realizacją zamówienia; j) dokonają wizji lokalnej w terenie oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Ocena dokonywana będzie na podstawie oferty i znajdujących się w niej dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym: certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności z polskimi normami, certyfikat klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów, atest higieniczny. d) wypełnionego formularza ofertowego, e) zatwierdzonego wzoru umowy, f) wypełnionego formularza oświadczeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, pokój 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, pokój 205, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.