Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Radom: Dostawa wraz z montażem regałów przejezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Sądu Rejonowego, Pl. Konstytucji 3 maja 22, 26 - 900 Kozienice (Archiwum Zakładowe oraz Archiwum Ksiąg Wieczystych) oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi.
Numer ogłoszenia: 130028 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy VIII Wydział Gospodarczy, ul. M. J. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680245, fax 048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem regałów przejezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Sądu Rejonowego, Pl. Konstytucji 3 maja 22, 26 - 900 Kozienice (Archiwum Zakładowe oraz Archiwum Ksiąg Wieczystych) oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem regałów przejezdnych i stacjonarnych dla potrzeb Sądu Rejonowego, Pl. Konstytucji 3 maja 22, 26 - 900 Kozienice (Archiwum Zakładowe oraz Archiwum Ksiąg Wieczystych) oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dostarczą i zamontują regały spełniające wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadające wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. f) podczas realizacji przedmiotu zamówienia zobowiążą się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób postronnych. g) udzielą pełnej gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych i zamontowanych regałów na okres nie krótszy niż 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru dostarczonych regałów i wykonanych prac montażowych; h) wykonają prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, a także zasadami wiedzy budowlanej; i) udokumentują doświadczenie zawodowe w zakresie objętym realizacją zamówienia; j) dokonają wizji lokalnej w terenie oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Ocena dokonywana będzie na podstawie oferty i znajdujących się w niej dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym: certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności z polskimi normami, certyfikat klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów, atest higieniczny. d) wypełnionego formularza ofertowego, e) zatwierdzonego wzoru umowy, f) wypełnionego formularza oświadczeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, pokój 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, pokój 205, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.