eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › NA WYKONANIE PRZEBUDOWY ULICZNEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU ULICMSZCZONOWSKA -REYMONTA - OGRODOWA W SKIERNIEWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Skierniewice: NA WYKONANIE PRZEBUDOWY ULICZNEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU ULIC: MSZCZONOWSKA -REYMONTA - OGRODOWA W SKIERNIEWICACH
Numer ogłoszenia: 130018 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA WYKONANIE PRZEBUDOWY ULICZNEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU ULIC: MSZCZONOWSKA -REYMONTA - OGRODOWA W SKIERNIEWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicznej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Mszczonowska - Reymonta - Ogrodowa w Skierniewicach, która obecnie steruje ruchem na przedmiotowym skrzyżowaniu, celem głównym jest dostosowanie standardów sprzętu sygnalizacyjnego do nowych wymogów bezpieczeństwa ruchu po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Powyższa przebudowa przyczyni się do znaczącego obniżenia zużycia energii elektrycznej. 2. Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Mszczonowska - Reymonta - Ogrodowa w Skierniewicach obejmuje następujący zakres robót: 1) Transport materiałów Zamawiającego (sygnalizatorów, masztów, wysięgników, konsol, zawiesi, fundamentów, pulsatora i sygnalizatorów dźwiękowych), 2) roboty rozbiórkowe, demontażowe, 3) wyznaczenie robót w terenie, 4) budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego (zgodnie z projektem budowlanym), 5) wykonanie wykopów punktowych pod fundamenty masztów, wysięgników, oraz sterownika 6) wykonanie wykopów płytkich wąskoprzestrzennych pod kable zasilające, sterownicze oraz rury osłonowe, 7) wykonanie przewiertów pod jezdniami i wykonanie przepustów kablowych z rur SRS 110mm, 8) ułożenie rur DVK63mm w miejscach skrzyżowań z istniejącymi sieciami, 9) ułożenie rur osłonowych w gotowych wykopach, 10) ułożenie linii kablowych zasilających, sterowniczych w gotowych wykopach i wciągnięcie ich w rury ochronne, 11) podłączenie w/w kabli, 12) zasypanie wykopów liniowych i punktowych, 13) zakup i dostawa materiałów przez Wykonawcę (sterownika wraz z fundamentem, skrzynki pomiarowo - rozdzielczej wraz z fundamentem dwóch fundamentów pod wysięgniki (gięte), kabli, rur osłonowych, folii kalandrowanej, piasku cementu, wody i innych niezbędnych dla realizacji zamówienia), 14) montaż fundamentu betonowego sterownika, 15) montaż sterownika na fundamencie i jego podłączenie, 16) montaż fundamentu betonowego skrzynki pomiarowo rozdzielczej, 17) zamocowanie skrzynki pomiarowo rozdzielczej na fundamencie, 18) montaż fundamentów pod wysięgniki, 19) montaż wysięgników sygnalizacyjnych ocynkowanych na fundamencie, 20) montaż fundamentów pod maszty, 21) montaż masztów sygnalizacyjnych ocynkowanych na fundamencie, 22) zamocowanie konsol na masztach i konstrukcji na maszcie wysięgnikowym, 23) montaż sygnalizatorów LED na masztach i wysięgnikach, 24) montaż zawiesi sygnalizatorów na wysięgnikach, 25) montaż konsol sygnalizatorów na masztach, 26) montaż sygnalizatorów akustycznych, 27) obróbka końców kabli, ich znakowanie i opisanie znacznikami z tworzywa, oraz podłączenie ich do zabudowanych urządzeń, 28) ochrona antykorozyjna obiektów, 29) wykonanie uziomów kompletnych masztów i wysięgników sygnalizacji, 30) badania próby i pomiary linii oraz prace rozruchowo-regulacyjne, 31) inne prace niezbędne dla wykonania linii sygnalizacji, 32) rozbiórka elementów pasa drogowego, 33) korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, 34) wykonanie chodników, płyt z wypustkami (doprowadzenie do stanu pierwotnego), 35) wykonanie trawników, 36) roboty wykończeniowe, 37) montaż oznakowania pionowego na sygnalizatorach, 38) plantowanie i czyszczenie terenu, 39) wywiezienie nadmiaru gruntu i gruzu, 40) wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji robót, 41) opracowanie dokumentacji sterownika sygnalizacji ulicznej - projekt organizacji ruchu (w tym program sygnalizacji), 42) uruchomienie sygnalizacji. 43) konserwacja urządzeń do chwili przekazania sygnalizacji Zamawiającemu. 44) Wyłączenie i demontaż sterownika wraz z fundamentem i zabezpieczenie okablowania umieszczonego przy skrzyżowaniu ulic Rawska / Mszczonowska w Skierniewicach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w nw. dokumentach: - projekcie budowlanym (budowy przyłącza), - Szczegółowej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Ww. dokumenty stanowią integralną część SIWZ. 3. Wykonawca ma obowiązek m. in.: 1) Wykonać roboty z należytą starannością i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej; 2) Zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia; 3) Wykonać na własny koszt niezbędne zabezpieczenie robót oraz wszelkie osłony, oznakowania terenu robót w dzień i w nocy, zapewnić dojście i dojazd do posesji dla mieszkańców, sklepów oraz straży pożarnej i pogotowia ratunkowego itp.; 4) Utrzymywać teren robót w stanie wolnym od przeszkód, składować materiały i sprzęt w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne przedmioty usuwać z terenu robót. 5) Koszty zużycia wody i energii do wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6) Chronić przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane przez siebie roboty oraz materiały i urządzenia niezbędne do ich realizacji aż do momentu odbioru; 7) Przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających na obrębie prowadzonych robót; 8) Zapewnić Zamawiającemu pełny dostęp do robót; 9) Uporządkować teren prac po prowadzonych robotach przed odbiorem końcowym robót; 10) Wykonywać roboty z zachowaniem szczególnej ostrożności; 11) Sporządzić projekt organizacji i uzyskać jego zatwierdzenie, 12) Zabezpieczyć i oznakować teren prowadzonych robót oraz dbać o stan techniczny i poprawność oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, 13) Stosować materiały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, 14) Przekazać Zamawiającemu przy odbiorze robót atesty i gwarancję udzieloną przez dostawców materiałów i urządzeń, 15) Przekazać Zamawiającemu certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności i aprobaty techniczne zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, 4. Wymagania dla sterownika sygnalizacji. Sterownik powinien zapewniać pełną realizację zadań przewidywanych w zatwierdzonym przez Prezydenta miasta Skierniewice programie sygnalizacji przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Urządzenie to powinno być niezawodne, proste w oprogramowaniu i łatwe w eksploatacji, posiadać solidną, nierdzewną obudowę i zamki zabezpieczające przed włamaniem. Zaleca się wyposażenie sterownika w dostępne z zewnątrz, ale odpowiednio zabezpieczone przed osobami niepowołanymi, przełączniki umożliwiające wyłączenie i załączenie sterownika, wprowadzenie go w tryb pracy awaryjnej (sygnał żółty migający) lub zmianę programu w zależności od potrzeb. Aparat sterowniczy o minimum 12 grupach sygnalizacyjnych, powinien spełniać wymagania określone w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za przeszkolenie w zakresie BHP pracowników, w szczególności pracujących w pasie drogowym, 7. Udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy na roboty objęte niniejszym zamówieniem i zastosowane urządzenia licząc od dnia odbioru końcowego. 8. Kod zamówienia wg CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) w terminie do dnia 09.05.2012 r. do godz. 10:00 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu, na rachunek nr konta: KREDYT BANK S.A. Oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem DK - wadium - Utrzymanie, konserwacja oraz naprawy ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do dnia 09.05.2012r., do godz. 10:00 włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenia -załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz dokumenty wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek po wykazaniu wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednej roboty budowlanej związanej z budową lub przebudową sygnalizacji świetlnej o wartości minimum 100.000,00zł brutto na dowód tego Wykonawca załącza do oferty wykaz wykonanych (zakończonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem, przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 4.1.1 SIWZ oraz Dokument lub dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.1.3. do SIWZ zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, który dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Na dowód tego Wykonawca winien złożyć oświadczenie wg. zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, po przedstawieniu oświadczenia, że osoba(y), które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności elektrycznej - załącznik nr 5 do SIWZ, ponadto Wykonawca załącza do oferty oświadczenia -załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełnionym jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) oraz przedłoży opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta wykonawcy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 7 SIWZ 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zawartych w art. 24 ust 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do SIWZ 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 6. Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 7.W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) Dokumenty wymienione w pkt. 5.2.1, 5.2.3, 5.2.4, 5.2.5 do SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum. Dokumenty wymienione w pkt. 5.2.2 do SIWZ (Dowód wniesienia wadium), 5.1 do SIWZ (oferta) podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 5.1, 5.2.2, muszą być dostarczone wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice Wydział Dróg i Komunikacji (wejście od Placu Św. Floriana, pokój nr 6).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.