eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Zgierz: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 12995 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183109 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie sukcesywnych dostaw artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu. Szczegółowy zakres produktów został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ stanowiący opis przedmiotu zamówienia. Analogicznie zakres wymaganych produktów został powtórzony w Formularzu cenowym A - artykuły biurowe stanowiącym załącznik nr 2 A do SIWZ oraz w Formularzu cenowym B - materiały eksploatacyjne stanowiącym załącznik nr 2 B do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że za zgodne z treścią SIWZ uznane zostaną tylko oferty, które będą zawierały cały asortyment , o którym mowa w załączniku nr 8 do SIWZ oraz nie wyraża zgody na złożenie oferty nie kompletnej lub wydzielenie części zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza oferowania przemiennie produktów oryginalnych i równoważnych w obrębie jednego urządzenia. 4. Zamawiający informuje, że ilości artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania, oraz przewidywanego na rok 2016 r. Podane przez Zamawiającego ilości w załączniku nr 8 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości umowy o więcej niż 40% maksymalnej wartości zobowiązania Zamawiającego, do której zostanie zawarta przyszła umowa. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w załącznik nr 8 do SIWZ oraz w Formularzu cenowym A załącznik nr 2 A, oraz Formularzu cenowym B załącznik nr 2B: typy i symbole materiałów oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych - równoważnych w stosunku do produktów oryginalnych - technicznie, jakościowo i funkcjonalnie. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do równoważności oferowanych produktów, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6. Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji zamówienia: 1) dostarczone produkty muszą być produktami bez wad fizycznych, fabrycznie nowe oraz nieużywane; 2) w czasie obowiązywania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia Wykonawca nie może dostarczać wyrobów innych niż wskazane w Formularzu cenowym A oraz w Formularzu cenowym B. W przypadku produktów równoważnych dopuszczalne jest zastąpienie ich produktami oryginalnymi pod warunkiem zachowania niezmienności ceny jednostkowej brutto produktu w stosunku do ceny wskazanej w formularzach cenowych, o którym mowa w treści; 3) w czasie obowiązywania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia Wykonawca nie może dostarczać wyrobów innych niż wskazane w Formularzu cenowym A oraz w Formularzu cenowym B wskazane produkty oryginalne nie mogą zostać zastąpione produktami równoważnymi; 4) miejscem realizacji dostaw jest siedziba Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz oraz ul. Długa 49, 95-100 Zgierz; 5) dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2016 r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego określonym na piśmie i dostarczonym za pomocą faxu, poczty elektronicznej do siedziby Wykonawcy; 6) Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego od przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania, o którym mowa w pkt 6; 7) każdą dostarczoną partię produktów przedstawiciel Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy sprawdzi pod katem zgodności ze złożonym zapotrzebowaniem; 8) w przypadku stwierdzenia braku zamówionych produktów lub dostarczenia ich niezgodnie z zapotrzebowaniem, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakującego produktu lub wymiany na zgodny ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem, w dniu dostawy i na koszt własny. 5. Przez użyte w SIWZ określenia dotyczące przedmiotu zamówienia rozumie się: 1) produkty fabrycznie nowe - produkty, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych, 2) produkty oryginalne - produkty pochodzące od producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, 3) produkty eksploatacyjne regenerowane - produkty, które wytworzono poprzez uzupełnienie środka drukującego, 4) produkty równoważne - produkty fabrycznie nowe, charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, wyprodukowane w zgodzie z prawami patentowymi, nie powodujące utraty uprawnień z tytułu gwarancji jakości, posiadające takie same lub lepsze niż produkty oryginalne parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe tzn: a) spełniają warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazane z symbolu materiały oryginalne, a w szczególności dotyczy to wydajności danego materiału eksploatacyjnego, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, b) posiadają takie same wymiary, jak produkty oryginalne, c) wkłady barwiące muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, d) muszą być fabrycznie opakowane. 6. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.15.10 - 30.12.15.10 30.15.51.20 - 30.15.51.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSS WAZIA Spółka Jawna, ul.Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327260,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60994,85

  • Oferta z najniższą ceną: 60615,68 / Oferta z najwyższą ceną: 60994,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.