eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Kraków: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Numer ogłoszenia: 129943 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 50 1.Konserwacja potoku Kiklowiec (Ropotek) w km 10+400 - 14+900, rozmiar 4,50 km, m. Wierzbno, Szarbia, gmina Koniusza, powiat proszowicki Zakres prac obejmuje: Konserwacja potoku Kiklowiec (Ropotek) w km 10+400 - 13+800, rozmiar 3,40km nieuregulowany, m. Wierzbno, Szarbia, gmina Koniusza, powiat proszowicki. Ręczne ścinanie, krzaki gęste ze skarp potoku - wycięcie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzewów ze skarp z zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem, szerokość skarpy ponad 2,0m Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 60% Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku wzdłuż skarp potoku, kategoria gruntu III - profilowanie skarp i dna, udrożnienie koryta, usunięcie zatorów w dnie potoku Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,60m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 1,00m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi Konserwacja potoku Kiklowiec (Ropotek) w km 13+800 - 14+900, rozmiar 1,10km uregulowany, m. Wierzbno, gmina Koniusza, powiat proszowicki. Ręczne ścinanie, krzaki gęste ze skarp potoku - wycięcie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzewów ze skarp z zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem, szerokość skarpy ponad 2,0 m Udrożnienie mechaniczne (koparką) potoku, szerokość dna do 0,6 m, warstwa grubości 0,30m z rozplantowaniem urobku wzdłuż skarp potoku Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku wzdłuż skarp potoku, kategoria gruntu III - profilowanie skarp i dna, udrożnienie koryta, usunięcie zatorów w dnie potoku Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 1,00 m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi 2. Konserwacja uregulowanego potoku Kościelecki w km 0+000-3+000, m. Mysławczyce, Piekary, Kościelec, gmina Proszowice, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Ręczne ścinanie , krzaki gęste ze skarp potoku - wycięcie odrostów wikliny z ubezpieczeń z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Ręczne udrożnienie potoku o głębokości do 1,5m warstwa grubości 0,10m, dno szerokości 1,0 m z rozplantowaniem wzdłuż skarp potoku Udrożnienie mechaniczne (koparką) potoku, szerokość dna 1,4 - 1,6m, warstwa grubości 0,20m z rozplantowaniem wzdłuż skarp potoku Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15m3, grunt kategorii III - usunięcie zatorów w dnie potoku z rozplantowaniem wzdłuż skarp Naprawa opasek z kiszek faszynowych, Fi 20 cm, grunt kategorii III Naprawa wyrw w skarpie potoku - wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, z kamienia średniego Naprawa wyrw w skarpie potoku - wykonanie palisady, kołki i słupki Fi 10-12 cm, głębokość wbicia 2,0 m, grunt kategorii III Część zamówienia nr 51 1.Konserwacja uregulowanego potoku Jagielnica w km 0+000-4+811 m.Piekary, Ciborowice, Przezwody, gmina Proszowice, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem szerokość skarpy ponad 2,0m Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 60% Ręczne ścinanie, krzaki gęste ze skarp potoku - wycięcie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzewów ze skarp z zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku, kategoria gruntu III - udrożnienie potoku, profilowanie skarp i dna Wykop koryta potoku wykonywane koparkami z transportem urobku na odległość do 2,0km, objętość wykopu do 1,5m3 na 1m cieku, grunt kategorii III, koparka 0,25m3, ciągnik + przyczepa wraz z zagospodarowaniem materiału z wykopu we własnym zakresie Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 1,00m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,60m, zamulenie do wysokości ? Fi Oczyszczenie z namułu wylotów drenarskich 2.Konserwacja uregulowanego potoku Jakubowicki w km 2+048 - 7+862, rozmiar 5,814 km, m. Jakubowice, Proszowice, Łaganów, gmina Proszowice, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Ręczne ścinanie, krzaki gęste ze skarp potoku - wycięcie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzewów ze skarp z zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem, szerokość skarpy ponad 2,0m Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 60% Udrożnienie mechaniczne potoku, szerokość dna 1,2m, warstwa grubości 0,10m Ręczne udrożnienie dna potoku o głębokości do 1,5m warstwa grubości 0,20m, dno szerokości 1,2m Udrożnienie mechaniczne potoku, szerokość dna do 1,0m, warstwa grubości 0,20m Ręczne udrożnienie dna potoku o głębokości do 1,5m warstwa grubości 0,20m, dno szerokości 0,8-1,0m Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku przy objętości wykopu 1,5m3/m cieku, kategoria gruntu III - profilowanie skarp i dna odcinkowo, usunięcie zatorów w dnie potoku Naprawa bruku z dybli na skarpach, grubość bruku 15cm na podsypce żwirowej grubości 10cm - naprawa zniszczonych elementów bystrotoków (80% elementów betonowych dybli z odzysku) Część zamówienia nr 52 1.Konserwacja rzeki Krzyworzeka w km 7+760-7+810 (0,05 km) w miejscowości Czasław, gm. Raciechowice, pow. myślenicki nieuregulowany Zakres prac obejmuje: roboty ziemne - usunięcie odsypisk ze żwiru i namułu wykonanie wyściółki faszynowej wykonanie oskałowania w ilości 3,75m3/1mb 2. Konserwacja potoku Rosochatka - usunięcie tam spowodowanych przez bobry w km 0+268-0+700 (0,432 km), nieuregulowany w miejscowości Dobczyce, gm. Dobczyce, powiat myślenicki Zakres prac obejmuje: ręczne ścinanie, krzaki średniej gęstości z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniem roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III usunięcie zatorów w dnie potoku (tamy zbudowane przez bobry z namuł i gałęzie) ręcznie wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie potoku (tamy zbudowane przez bobry z namuł i gałęzie) mechanicznie wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku, kategoria gruntu III - profilowanie skarp i dna 3.Konserwacja potoku Głogoczówka w km 5+100-6+400 w miejscowości Głogoczów, gmina Myślenice nieuregulowany Zakres prac obejmuje: usunięcie zatorów i przetamowań z gałęzi ręczne ścinanie i karczowanie zagajników wycinka drzew Część zamówienia nr 53 1.Konserwacja bieżąca na potoku Królewski w km 4+000-9+590 tj. 5,590km uregulowany w m. Niegowić i Wiatowice, gm. Gdów, pow. Wieliczka Zakres prac obejmuje: ścinanie zakrzaczeń (zagospodarowanie we własnym zakresie) koszenie skarp i dna potoku wraz z wygrabieniem hakowanie dna udrożnienie cieku 2.Konserwacja bieżąca na potoku Gnojski w km 2+100-7+030, tj. 4,930km, uregulowany w m. Cichawa i Szczytniki, gm. Gdów, pow. Wieliczka Zakres prac obejmuje: wycięcie zakrzaczeń (zagospodarowanie we własnym zakresie) wykoszenie skarp wraz z wygrabieniem usunięcie zatorów i przetasowań z gałęzi udrożnienie cieku z nanosu Część zamówienia nr 54 Konserwacja bieżąca -wyrównanie i utwardzenie korony wału - prawy wał rzeki Wisły w km wału 108+000-110+000 m. Wola Batorska i Wola Zabierzowska, gm. Niepołomice, powiat wielicki Zakres prac obejmuje: usunięcie ziemi urodzajnej i humusu z korony walu przygotowanie podloża -zaoranie pługiem ciągnikowym (korona wału) plantowanie, obrobienie na czysto korony nasypów w gruncie kat. I-III dolna warstwa jezdni o nawierzchni żwirowej (O 30-60mm) rozścielanej mech. o grubości po zagęszczeniu 10 cm górna warstwa jezdni o nawierzchni żwirowej (O 10-30mm) rozścielanej mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 8cm Część zamówienia nr 55 1.Konserwacja bieżąca na potoku Bogusława w km 4+800-5+500,tj. 0,70 km nieuregulowany w m. Przebieczany, gm. Biskupice Zakres prac obejmuje: wycięcie zakrzaczeń na skarpach potoku wykoszenie skarp potoku wraz z wygrabieniem udrożnienie dna odmulanie przepustów rurowych usunięcie zatorów z gałęzi i śmieci odwóz wydobytego urobku wykop pod oskałowanie zabudowa wyrw na łukach wklęsłych -narzut kamienny (doliczyć transport wew.) rozbiórka zniszczonej budowli z koszy siatkowo-kamiennych wykonanie budowli z koszy siatkowo-kamiennych (doliczyć transport wew.) 2. Konserwacja bieżąca na potoku Trąbecki w km 0+000-0+750 i 1+930-2+230,tj. 1,050km oraz osadnika w km 2+450 uregulowany w miejscowości Zabłocie i Trąbki gm. Biskupice Zakres prac obejmuje: wycięcie zakrzaczeń na skarpach potoku (zagospodarowanie we własnym zakresie) wykoszenie skarp potoku wraz z wygrabieniem udróżnienie dna potoku odmulenie osadnika na wlocie do rurociągu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium: 1.1 Wadium dla :części zamówienia Nr 50,Nr 51,Nr 52,Nr 53,Nr 55 w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) 1.2 Wadium dla części zamówienia Nr 54 w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego 31 - 153 Kraków, ul. Szlak 73, Sekretariat V p (pokój numer 55). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 1.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli a) 1.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 60 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 50,Nr 51/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 2.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 40 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 52,Nr 55/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 3.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 100 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 53/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 4.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie w zakresie budowy, odbudowy lub remontów obwałowań przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 190 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 54/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej co najmniej 1 koparka (nie dotyczy części zamówienia Nr 53), ciągnik z przyczepą lub samochód samowyładowczy Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania pracami na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 7.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. 9.kosztorys ofertowy.10.dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu f).zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 3.Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.