eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › ZAKUP SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOWNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Głowno: ZAKUP SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOWNIE
Numer ogłoszenia: 129935 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie , ul. Karasicka 51, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 42 7163001, faks 42 7194165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOWNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wykonanie inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych, niezbędnych analiz, koncepcji i ekspertyz, opracowanie i wykonanie zgodnie z wymogami prawa dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. (koncepcji, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej), 2) demontaż i utylizacja starych urządzeń Systemu Sygnalizacji Pożaru, 3) wykonanie na podstawie projektu wykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego nowego systemu chroniącego obiekt, 4) dostawa, zainstalowanie i zaprogramowanie centrali SSP, budowa nowego okablowania, 5) dostawa i zainstalowanie nowych urządzeń inicjujących przekazywanie informacji o wystąpieniu pożaru do centrali alarmowej oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych; 6) przetestowanie systemu pod kątem poprawności działania, 7) przekazanie wraz z dokumentacją wszystkich licencji, kluczy, haseł do zainstalowanego systemu, serwisowanie systemu w okresie 36 miesięcznej gwarancji nie rzadziej niż raz na 3 m-ce, 8) montaż i dostawa drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych, zintegrowanie ich z nowym systemem tzn. monitorowanych i sterowanych przez centralę SSP, 9) wyposażenie wybranych okien klatki schodowej bocznej w siłowniki do doprowadzenia powietrza z zewnątrz, 10) wykonanie nowej Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu uwzględniając specyfikę pracy i możliwości nowego systemu SSP zatwierdzoną przez osobę uprawnioną odrębnymi przepisami w tym zakresie; 11) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji nowego Systemu Sygnalizacji Pożaru, 12) zainstalowanie 4 par drzwi dymoszczelnych w linii dźwigu windowego na I i II piętrze otwierających się w kierunku hallu, posiadających samozamykacze i elektrotrzymacze oraz 3 par drzwi przeciwpożarowych w piwnicy wyposażonych w: 1. instalowane w przejściu komunikacyjnym w piwnicy w samozamykacz i odporność ogniową EI 30, 2.instalowane w przejściu w piwnicy w samozamykacz i odporność ogniową EI30, 3. instalowane przy wejściu do maszynowni dźwigu windowego osobowego na poziomie piwnicy w samozamykacz elektrotrzymacz i regulator kolejności zamykania skrzydeł. Wszystkie drzwi wyposażone w elektrotrzymacz muszą być podłączone do centralki sterującej zintegrowanej z centralą SSP. 13) zabudowanie otworu windy towarowej na poziomie piwnicy i kuchni suchą zabudową kartonowo gipsową w klasie EI30 -8 m2 powierzchni, 14) zabudowanie przestrzeni okiennych na poziomie parteru przy wejściu bocznym - 6m2 zabudową ogniotrwałą w klasie EI 60, 15) zabudowanie okien na pierwszym i drugim piętrze w skrzydle prostopadłym do budynku głównego znajdujących się w odległości mniejszej niż 4 m od ścian budynku głównego do klasy ogniotrwałości E 60 - 4 m2, 16) montaż napowietrzaczy w wybranych projektem oknach klatki schodowej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych określoną w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu dostawy i montażu instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w obiekcie kategorii ZL (budynki mieszkalne, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej charakteryzowane kategorią zagrożenia ludzi) o wartości min. 100 000 PLN brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami, które będą wykonywać zamówienie, gdzie każda z tych osób posiada uprawnienia SEP oraz co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat kwalifikacji w zakresie projektowania i instalacji Systemów Sygnalizacji Pożaru wydany przez SITP/ITB/CNBOP określony w art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy) oraz zobowiąże się do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia na okres trwania umowy z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.glowno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dps.glowno.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat-parter- Domu Pomocy Społecznej w Głownie ul.Karasicka 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.