To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Tarnowo Podgórne: wykonanie robót uzupełniających związanych z remontem parteru i II piętra w ramach przebudowy wejść i termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Tarnowie Podgórnym
Numer ogłoszenia: 129907 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88833 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót uzupełniających związanych z remontem parteru i II piętra w ramach przebudowy wejść i termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Tarnowie Podgórnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających związanych z remontem parteru i II piętra w ramach przebudowy wejść i termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Tarnowie Podgórnym, Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w załączonym do zaproszenia przedmiarze oraz dokumentacji projektowej. 2. Termin wykonania prac - do 30 września 2016r. 3. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i posiadaną wiedzą budowlaną, przepisami bhp, ppoż oraz z zalece-niami inspektorów nadzoru. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w dokumentacji. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji: - 60 miesięcy na konstrukcję budynku, wszystkie jego elementy budowlane wewnętrzne i zewnętrzne, drogi, parkingi, podjazdy, chodniki, oświetlenie zewnętrzne, - 36 miesięcy na wszystkie urządzenia techniczne zamontowane wewnątrz i na zewnętrz bu-dynku. 5. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 6. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 7. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, - zabezpieczenie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. poż., - pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia, oraz badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów i wykonanych robót, - zapłata opłat za składowanie odpadów, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwa-nia i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia, - likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH MAREX Zakład Ogólnobudowlany Marek Glinka, Wiśniowa 45, 60-185 Skórzewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 493359,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 506760,00
Oferta z najniższą ceną: 506760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 506760,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczących zamówienia podstawowego. Polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 30% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu drogi gminnej 322003P - etap II a - Tarnowo Podgórne - Kokoszczyn
- budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach - ul. Ogrodowa
- budowa oświetlenia ulic Żurawinowej, Agrestowej, Aroniowej w Tarnowie Podgórnym - etap I
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.