eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa radiotelefonów noszonych wraz z urządzeniami ładującymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Katowice: Dostawa radiotelefonów noszonych wraz z urządzeniami ładującymi
Numer ogłoszenia: 129902 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa radiotelefonów noszonych wraz z urządzeniami ładującymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przeprowadza postępowanie w ramach dwóch zadaniach: Zadanie nr 1 - Zakup 108 kpl. radiotelefonów obejmujących (radiotelefon, mikrofonogłośnik i dwa akumulatory, klips do pasa, i antena) wraz z 18 wielostanowiskowymi urządzeniami ładującymi. Szczegółowe wymogi dotyczące zakupowanego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dla dostarczonego sprzętu minimum 36 miesięcy gwarancji od dnia dostawy z wyłączeniem akumulatorów, na które Zamawiający wymaga 12 miesięcy gwarancji od dnia dostawy. A/ Z uwagi na fakt, że Zamawiający posiada na stanie jedynie radiotelefony MOTOROLA GP 360 pracownicy Zamawiającego są przeszkoleni w zakresie obsługi, serwisowania i programowania jedynie radiotelefonów MOTOROLA GP 360. W związku z powyższym w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę radiotelefonu innego niż MOTOROLA GP 360 Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia dla 10 pracowników Zamawiającego zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ. B/ W przypadku zaoferowania radiotelefonów innych niż MOTOROLA GP 360 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dwóch urządzeń do programowania (w tym laptop z wyjście RS lub komputer przenośny) wraz z oprogramowaniem w języku polskim. Powyższe jest związane z faktem, że Zamawiający posiada urządzenia do programowanie jedynie dla MOTOROLA GP 360. W tym przypadku Zamawiający wymaga dla urządzeń do programowania minimum 24 miesięcy gwarancji od dnia dostawy. Wymogi określone w pkt. A i B Wykonawca spełnia na własny koszt. Powyższe ma być wliczone w cenę oferowanych urządzeń tj. w cenę ofertową. Zadanie nr 2 - Zakup 30 adapterów 12-pinowych do radiotelefonów MOTOROLA GP 360 do podłączenia zestawów podkaskowych firmy Ceo Tronics. Zamawiający wymaga dla dostarczonego sprzętu minimum 24 miesięcy od dnia dostawy. Adaptery są przeznaczone do posiadanych przez Zamawiającego radiotelefonów MOTOROLA GP 360 i zestawów podkaskowych firmy Ceo Tronics. W przypadku zaoferowania radiotelefonów innych niż MOTOROLA GP 360 Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie prezentacji w siedzibie Zamawiającego w zakresie zadania nr 1. Do dokonania prezentacji zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty. Nie dokonanie prezentacji (odmowa, nie dotarcie w dniu wskazanym bądź inne wypadki) będą skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. Prezentacja będzie otwarta dla wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Zaproszenia do prezentacji zostaną rozesłane nie później niż na dwa dni przed wyznaczonym terminem. Kolejność dokonywania prezentacji będzie ustalona przy uwzględnieniu porządku alfabetycznego dla nazw wykonawców, którzy złożyli oferty. Ilość dni, w których będą odbywać się prezentacje będzie uzależniona od ilości złożonych ofert. Czynności jakie wykonawcy będą musieli wykonać podczas prezentacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Katowicach sprzętu zgodnie z Wykazem Asortymentu dla zadań nr 1 i/lub nr 2 stanowiące odpowiednio załączniki nr 3, nr 4 do SIWZ. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość zadań. We wskazanych załącznikach do SIWZ podany został zakres przedmiotowy dostawy, ilości oraz minimalne parametry. Wykonawca składając ofertę musi wskazać w załączniku do danego zadania (nr 3 i/lub nr 4 do SIWZ) producenta i model oferowanego sprzętu oraz oświadczenie złożone przy każdym wymogu czy oferowany sprzęt dany wymóg spełnia. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I oraz oznaczony znakiem CE gdy dany produkt ma takie oznaczenie posiadać. UWAGA: Ponadto w okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie będzie odbierany z, oraz po naprawie dostarczany do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 , bez dodatkowych kosztów dojazdu. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.60.00 - Radiotelefony Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.60.00 - Radiotelefony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP a w szczególności: a/ nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 ustawy PZP 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. Aktualność dokumentów składanych do oferty, a określonych w punkcie IV.A SIWZ Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na odwrocie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05. - W przypadku spółek prawa handlowego zmiany w składzie zarządu są skuteczne z chwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ. Skuteczność takiej uchwały nie jest uzależniona od dokonania odpowiedniego wpisu w KRS. Wystarczającym będzie, że wykonawca dołączy do oferty uchwałę o zmianie zarządu jak również przedłożenie informacji z KRK dotyczącej urzędującego na tej podstawie członka zarządu. Brak informacji z KRK dotyczącej osoby figurującej w KRS, ale faktycznie nie będącej członkiem zarządu co wynikać będzie z uchwały nie będzie miało negatywnych skutków dla wykonawcy. Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 22 marca 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-478/05.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. III.1 SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 3.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w podpunkcie IV: 1 i 2 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Dokumenty, o których mowa w ppkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informuje się, że punkt 4, 5, 6 dotyczy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Treść tego przepisu wskazuje, że znajduje on zastosowanie do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne podmiotów mających siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia niekaralności osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy do oferty dołączyć aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego (utworzonego na mocy ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym Dz.U. z 2000 r. Nr 50 poz. 580 z późn. zm.) zgodnie z punktem IV.A.2. Powyższa interpretacja ma odzwierciedlenie w Wyroku Sądowym Sądu Okręgowego w Gliwicach sygn. akt XGa 2/07/za, XGa 4/07/za z dnia 5 lutego 2007r. Uwaga: * kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. Lompy 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. Lompy 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup 108 kpl. radiotelefonów (obejmujących radiotelefon, mikrofonogłośnik i dwa akumulatory, klips do pasa i antenę).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 108 kpl. radiotelefonów obejmujących (radiotelefon, mikrofonogłośnik i dwa akumulatory, klips do pasa, i antena) wraz z 18 wielostanowiskowymi urządzeniami ładującymi. Szczegółowe wymogi dotyczące zakupowanego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dla dostarczonego sprzętu minimum 36 miesięcy gwarancji od dnia dostawy z wyłączeniem akumulatorów, na które Zamawiający wymaga 12 miesięcy gwarancji od dnia dostawy. A/ Z uwagi na fakt, że Zamawiający posiada na stanie jedynie radiotelefony MOTOROLA GP 360 pracownicy Zamawiającego są przeszkoleni w zakresie obsługi, serwisowania i programowania jedynie radiotelefonów MOTOROLA GP 360. W związku z powyższym w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę radiotelefonu innego niż MOTOROLA GP 360 Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia dla 10 pracowników Zamawiającego zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ. B/ W przypadku zaoferowania radiotelefonów innych niż MOTOROLA GP 360 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dwóch urządzeń do programowania (w tym laptop z wyjście RS lub komputer przenośny) wraz z oprogramowaniem w języku polskim. Powyższe jest związane z faktem, że Zamawiający posiada urządzenia do programowanie jedynie dla MOTOROLA GP 360. W tym przypadku Zamawiający wymaga dla urządzeń do programowania minimum 24 miesięcy gwarancji od dnia dostawy. Wymogi określone w pkt. A i B Wykonawca spełnia na własny koszt. Powyższe ma być wliczone w cenę oferowanych urządzeń tj. w cenę ofertową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup 30 adapterów 12 pinowych do radiotelefonów MOTOROLA GP 360 do podłączenia zestawów podkaskowych firmy Ceo Tronics.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 30 adapterów 12-pinowych do radiotelefonów MOTOROLA GP 360 do podłączenia zestawów podkaskowych firmy Ceo Tronics. Zamawiający wymaga dla dostarczonego sprzętu minimum 24 miesięcy od dnia dostawy. Adaptery są przeznaczone do posiadanych przez Zamawiającego radiotelefonów MOTOROLA GP 360 i zestawów podkaskowych firmy Ceo Tronics..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.