Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Szczecin: Remont pomieszczeń biurowych
Numer ogłoszenia: 129901 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie, ul. Lucjana Rydla 65, 70-783 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8103400, fax 091 8103436.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3us.is.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Lucjana Rydla 65. Zakres zamówienia: 1.Przygotowanie pomieszczeń do malowania - wynoszenie sprzętu i mebli z pomieszczeń biurowych, - zabezpieczenie okien, drzwi i elementów niemalowanych. 2.Malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi. 3.Wymiana wykładzin dywanowych na wykładziny PCW z: - zerwaniem wykładzin dywanowych, - przygotowaniem podłoża z mas szybkowiążących samopoziomujących, - przyklejeniem wykładziny podłogowej PCW, - wykończeniem listwami PCW przyklejanymi. 4.Sprzątanie pomieszczeń oraz wniesienie mebli po robotach remontowych. 5.Wywóz wykładzin i gruzu po robotach remontowych. Wartość: wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: a)oświadczenia - wypełnione załączniki nr 2 i 2a do specyfikacji, b)kopię aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 1.Zamawiający wymaga dodatkowo od wykonawcy posiadania: a)polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca złoży następujące dokumenty: a)Oświadczenia - wypełnione załączniki nr 2 i 3 do specyfikacji. b)Kopię aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f)Oświadczenia Wykonawcy o niekaralności pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia - załącznik nr 11 do specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a)Imiennego wykazu osób wykonawcy, które będą wykonywać roboty remontowe w budynku Urzędu (załącznik nr 5) do specyfikacji, z praktyką zawodową nie krótszą niż 1 rok w zakresie robót remontowych objętych przedmiotem zamówienia. b)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania) robót remontowo-budowlanych w ramach 1 kontraktu (załącznik nr 4 do specyfikacji). W wykazie należy podać co najmniej trzy roboty remontowo-budowlane w budynkach biurowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3us.is.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie ul. L. Rydla 65, 70-781 Szczecin pokój 109 lub 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie, ul. Lucjana Rydla 65,70-783 Szczecin w kancelarii Urzędu pokój 02.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- REMONT KONSTRUKCJI STROPU ORAZ MALOWANIE WNĘTRZA PAŁACU W TRZEBIECHOWIE
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.