eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Modernizacja sali rozpraw nr 107 w budynku Sądu Rejonowego w Toruniu przy ul. Fosa Staromiejska 12/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Toruń: Modernizacja sali rozpraw nr 107 w budynku Sądu Rejonowego w Toruniu przy ul. Fosa Staromiejska 12/14
Numer ogłoszenia: 129898 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Fosa Staromiejska 12/14, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555710, faks 056 6555711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali rozpraw nr 107 w budynku Sądu Rejonowego w Toruniu przy ul. Fosa Staromiejska 12/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje modernizację sali rozpraw nr 107 w budynku Sądu Rejonowego w Toruniu polegającą na: - robotach demontażowych i rozbiórkowych (podłóg, schodów i podestów, ścianek ze sklejki i ścianek działowych z łat i rygli), - prac adaptacyjnych (uzupełnienie ścianek, położenie izolacji, przyklejenie płyt z wełny mineralnej, położenie tynków, czyszczenie boazerii, szlifowanie boazerii, położenie posadzki z deszczułek, cyklinowanie i lakierowanie, położenie instalacji elektrycznej, montaż instalacji c.o., instalacja urządzeń klimatyzacyjnych, dostawa i montaż mebli i wyposażenia). Szczegółowy zakres prac określono za pomocą dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy wraz z przedmiarem robót - Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych; c) w poręczeniach SKOK-u ; d) w gwarancjach bankowych; e) w gwarancjach ubezpieczeniowych; f) w poręczeniach z art. 45 ust 6 pkt 5 Ustawy. 3. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wnosi przelewem na rachunek Zamawiającego o numerze: BGK Oddział w Toruniu 62 1130 1017 0021 1000 2790 0004. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, ofertę uważa się za skutecznie zabezpieczoną, jeżeli rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium określoną w pkt 1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2 SIWZ zaleca się aby oryginał dokumentu wadialnego został złożony przed upływem terminu składania ofert w Oddziale Gospodarczym Sądu Rejonowego w Toruniu, ul. Fosa Staromiejska 12/14 pok. nr 224. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą obejmować zdarzenia wskazane przepisami art.46 ust.4a i ust.5 Ustawy. Poza tym, z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak zabezpieczenia oferty wadium stosownie do wymagań określonych w pkt. 1 - 6 SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia opisane w dziale V SIWZ, stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia opisane w dziale V SIWZ, stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia opisane w dziale V SIWZ, stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia opisane w dziale V SIWZ, stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia opisane w dziale V SIWZ, stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Toruniu ul. Fosa Staromiejska 12/14 87-100 Toruń Oddział Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Toruniu ul. Fosa Staromiejska 12/14 87-100 Toruń Oddział Gospodarczy p.224.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.