eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Budowa boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Bielsko-Biała: Budowa boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej
Numer ogłoszenia: 129856 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971508, 4971680, fax 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska piłkarskiego o wym. 65x105 m, z nawierzchnią z trawy syntetycznej - przy ul. Młyńskiej w Bielsku-Białej tj. wykonanie w szczególności : § robót ziemnych: zdjęcie humusu, wykonanie koryta pod podbudowy § transportu materiału ziemnego w obrębie miasta § rozplantowania lub hałdowania przewiezionej ziemi § odwodnienia boiska: roboty ziemne, drenaż § warstw podbudowy § dostawy i ułożenia nawierzchni z trawy syntetycznej z wypełnieniem piaskiem i granulatem EPDM § ogrodzenia: podwyższenie istniejącego ogrodzenia, wykonanie piłkochwytów § dostawy i montażu bramek § wywozu gruzu i uporządkowania terenu budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie boisk piłkarskich ( o pow. min. 6000m2, z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wys. włókna min 50 mm , z wypełnieniem piaskiem i granulatem), o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda z tych robót. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie w szczególności: -kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 60 % wysokości ceny brutto oferty własnej. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - W przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 8. Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego. Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Wydziale Inwestycji Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia. Wymagania dotyczące oferowanych materiałów Jako nawierzchnię sportową przyjmuje się trawę syntetyczną o następujących parametrach: - wysokość całkowita nawierzchni: min. 62mm, - gęstość (ilość włókien/m2): min. 97 000, - rodzaj włókna: polietylenowe, stabilizowane przeciw promieniom UV, mieszanka włókien fibrylowanych i monofilament - Dtex: min. 15 000 - wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat szary EPDM - kolor nawierzchni: zielony, - linie: wklejone w nawierzchnię - białe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum ), Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru, każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie : robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa boisk piłkarskich ( o pow. min 6000m2, z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wys. włókna min 50 mm , z wypełnieniem piaskiem i granulatem), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 5 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 7. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a ponadto : 7.1 Kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy . 7.2 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy . 7.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w czasie realizacji niniejszego zamówienia. 8. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2006 nr 164, poz.1163 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), Oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 60 % wartości ceny brutto oferty własnej - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Kopia dowodu wniesienia wadium lub oryginał dokumentu wadialnego. Wykaz próbek, oświadczeń i dokumentów potwierdzających wymagania dotyczące oferowanych materiałów Wykonawca winien dostarczyć: 1. próbkę oferowanej trawy 2. próbkę granulatu 3. aprobatę lub rekomendację podmiotu uprawnionego do kontroli jakości ( ITB lub innej instytucji) dla potwierdzenia parametrów oferowanej trawy syntetycznej 4. kartę techniczną oferowanej trawy 5. kartę techniczną granulatu EPDM 6. potwierdzenie spełnienia przez oferowaną nawierzchnię kryteriów technicznych określonych przez FIFA dla kategorii FIFA TWO STARS 7. dokumenty zaświadczające możliwość wykorzystania oferowanej trawy (Atest PZH) 8. dokumenty zaświadczające możliwość wykorzystania oferowanego granulatu EPDM (Atest PZH) 9. autoryzację producenta oferowanej trawy syntetycznej uprawniającą Wykonawcę do jej sprzedaży i montażu 10. oświadczenie o udzieleniu 5-letniej gwarancji na trawę syntetyczną - potwierdzone przez producenta W przypadku zaoferowania nawierzchni równoważnych Wykonawca przedłoży wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich równoważność.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, Ipiętro, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, Ipiętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.