eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Pobiedziska: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 129845 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów oraz ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Pobiedziska poprzez zakup biletów w komunikacji regularnej w roku szkolnym 2016/2017. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. 3. Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy w oparciu o komunikację regularną zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy o z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym. 4. Linie komunikacji regularnej muszą być tak zorganizowane, aby umożliwiały bezpieczną, wygodną i zgodną z przepisami oraz z planem lekcji w poszczególnych szkołach realizację usługi. 5. Przeznaczone do realizacji umowy autobusy muszą być pojazdami dopuszczonymi do ruchu, które spełniają warunki techniczne wymagane przepisami ruchu drogowego, (rok produkcji pojazdów minimum 2006r.) , a kierowcy posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia, co umożliwia bezpieczną realizację zamówienia. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty organizacji linii komunikacji regularnej (uzyskanie zezwoleń, zamieszczenie rozkładu jazdy, opłata za korzystanie z przystanków, itp.) 7. W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu zastępczego o parametrach jak autobus ofertowy. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe w związku z realizacją usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy. 9. Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 34.98.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2014, poz. 1414 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. Wykonawca posiadać będzie doświadczenie w świadczeniu usługi polegającej na przewozach regularnych na min. 5 liniach świadczonych przez min. 10 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Posiadania w dyspozycji co najmniej dwóch kierowców posiadających wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów tj. autobusów oraz posiadających minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów tj. autobusów - przy składaniu oferty na zadanie 1 lub 2 - Posiadania w dyspozycji co najmniej jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów tj. autobusów oraz posiadającego 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów tj. autobusów - przy składaniu oferty na zadanie 3 lub 4 - W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy warunki powyższe sumować np.: składając ofertę na zadania 1,2 i 3 należy posiadać w dyspozycji co najmniej pięciu kierowców posiadających wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów tj. autobusów oraz posiadających minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów tj. autobusów itp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Posiadania w dyspozycji co najmniej dwa pojazdy tj. autobusy z aktualnymi badaniami technicznymi i aktualną polisą ubezpieczeniową- przy składaniu oferty na zadanie 1 lub 2, - Posiadania w dyspozycji co najmniej jeden pojazd tj. autobus posiadający wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów tj. autobusów z aktualnymi badaniami technicznymi i aktualną polisą ubezpieczeniową - przy składaniu oferty na zadanie 3 lub 4, -W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy warunki powyższe sumować np.: składając ofertę na zadania 1,2 i 3 należy posiadać w dyspozycji co najmniej pięć autobusów z aktualnymi badaniami technicznymi a aktualną polisą ubezpieczeniową itp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy jest załącznikiem do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość zmiany następujących czynników: a) liczby biletów, kupowanych miesięcznie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, b) zmiana autobusów wskazanych w wykazie - Wykonawca w takim przypadku nie może zamienić na autobus o gorszych parametrach (wiek, liczba miejsc itp.) c) zmiana kierowców wskazanych w wykazie - Wykonawca w takim przypadku nie może zmieć na osoby z mniejszym stażem niż wskazane w wykazie. 3. Zamawiający każdego miesiąca wysyła zapotrzebowanie na kolejny miesiąc dot. liczby biletów. Zmiany te nie wymagają aneksu do umowy. 4. Wykonawca chcąc zmienić autobus lub kierowcę zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów nowych pojazdów i osób w celu weryfikacji zgodności z SIWZ. Zamawiający każdorazowo wyrazi pisemną zgodę (lub jej nie wyrazi) na wprowadzenie zmian. 5. Wprowadzenie zmian nieistotnych do umowy możliwe jest jedynie w okresie jej obowiązywania w formie aneksu do umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek, nie później jednak niż przed końcem obowiązywania umowy, w siedzibie Zamawiającego, wraz z uzasadnieniem i opisem wynikłych okoliczności. Zamawiający wyraża zgodę lub nie na wprowadzenie zmian w terminie 5 dni licząc od dnia wpływu wniosku. 7. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Przedszkola Wesołe Skrzaty w Pobiedziskach i Przedszkola w Pomarzanowicach oraz Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa im. K. Odnowiciela i Gimnazjum w Pobiedziskach i Szkoły Podstawowej im. prof. J. Kostrzewskiego w Węglewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu wynosi ok. 185 osób. b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2016/2017, począwszy od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017r. c) Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.30. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6.30. d) Odwóz dzieci i młodzieży szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 13.30 do godz. 16.30. e) Godziny wymienione w pkt. 3 i 4 mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. f) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru dzieci z miejscowości wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela i Gimnazjum w Pobiedziskach oraz do Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Maksymiliana Jackowskiego we Wronczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu wynosi ok. 127 osób. b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2016/2017, począwszy od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017r. c) Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.30. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6.30. d) Odwóz dzieci i młodzieży szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 13.00 do godz. 16.30. e) Godziny wymienione w pkt. 3 i 4 mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. f) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru dzieci z miejscowości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie oraz do Przedszkoli Pod Świerkiem i Krasnal w Biskupicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: g) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu wynosi ok. 92 osób. h) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2016/2017, począwszy od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017r. i) Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8:00. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 7:00. j) Odwóz dzieci i młodzieży szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 13.00 do godz. 16.30. k) Godziny wymienione w pkt. 3 i 4 mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. l) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru dzieci z miejscowości wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie, Szkoły i Przedszkola im. B. Chrobrego w Biskupicach oraz do Przedszkoli Pod Świerkiem i Krasnal w Biskupicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m) Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu wynosi ok. 73 osób. n) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2016/2017, począwszy od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017r. o) Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 7:25. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6:45. p) Odwóz dzieci i młodzieży szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 12:20 do godz. 16.55. q) Godziny wymienione w pkt. 3 i 4 mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. r) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru dzieci z miejscowości wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.