eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Ruda Śląska: Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 129843 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest sporządzenie inwentaryzacji obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00 - Usługi opomiarowania dla budownictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonywał minimum 3 usługi polegające na inwentaryzacji budynku/ów; b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektoniczne. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. wykaz wykonanych inwentaryzacji budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. dokumenty - referencje potwierdzające, że dostawy o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektoniczne oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej. 8. oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych ( pokój 309), pl Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych ( pokój 309), pl Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Władysława Broniewskiego 8, działka: 3155/555 o pow. 1250 m2 , k.m.3, obręb Bielszowice, KW 5388;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Władysława Broniewskiego 8, działka: 3155/555 o pow. 1250 m2 , k.m.3, obręb Bielszowice, KW 5388; Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Rodzinny Dom Dziecka nr 1); Uwagi: we wniosku o użyczenia budynku z 22 maja 2006 r. wymieniony został dwukondygnacyjny budynek o powierzchni zabudowy 110 m2 i o powierzchni użytkowej 306,94 m2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Pawła Lexa 3, działki: 493/107 o pow. 2608 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 20747, 1404/107 o pow. 1639 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7679, 2133/107 o pow. 602 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7785..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Pawła Lexa 3, działki: 493/107 o pow. 2608 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 20747, 1404/107 o pow. 1639 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7679, 2133/107 o pow. 602 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7785. Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Szkoła Podstawowa nr 24); Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 7 stycznia 2008 r. brak informacji o powierzchni zabudowy, powierzchni użytkowej i kubaturze położonych tam budynków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Leśnej 18, działka; 1033/25 o pow. 589 m2, k.m.1, obręb Stara Kuźnia, KW 18000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Leśnej 18, działka; 1033/25 o pow. 589 m2, k.m.1, obręb Stara Kuźnia, KW 18000. Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Rodzinny Dom Dziecka nr 2). Uwagi: we wniosku o użyczenia budynku z 22 maja 2006 r. wymieniony został dwukondygnacyjny budynek o powierzchni zabudowy 110 m2 i o powierzchni użytkowej 205 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. 11 Listopada 15, działki: 1786/36 o pow. 4231 m2, 1788/36 o pow. 654 m2, k.m.1, obręb: Bykowina, KW 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. 11 Listopada 15, działki: 1786/36 o pow. 4231 m2, 1788/36 o pow. 654 m2, k.m.1, obręb: Bykowina, KW 8. Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Szkoła Podstawowa nr 23). Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 18 sierpnia 2006 r. wymieniony został budynek o powierzchni użytkowej 1897,2 m2 i kubaturze 10925,6 m3;w inwentaryzacji należy ująć również niezagospodarowany budynek byłej harcówki o powierzchni użytkowej 628 m2 i kubaturze 3586 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 13 oraz przy ul. Bytomskiej 15, działki: 2636/276 o pow. 2643 m2, 2644/309 o pow. 183 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW 16140; 1020/285 o pow. 880 m2, 2645/309 o pow. 50295 m2, k.m.1, obręb: Orzegów, KW 5367..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 13 oraz przy ul. Bytomskiej 15, działki: 2636/276 o pow. 2643 m2, 2644/309 o pow. 183 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW 16140; 1020/285 o pow. 880 m2, 2645/309 o pow. 50295 m2, k.m.1, obręb: Orzegów, KW 5367. Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji). Uwagi: nieruchomość położona przy ul. Bytomskiej 13 i ul. Bytomskiej 15 zabudowana została: budynkiem hali sportowej o powierzchni zabudowy: 895,83 m2, powierzchni użytkowej: 944 m2 i kubaturze 5400m3, boiskiem sportowym z trybunami; budynkiem gospodarczym o powierzchni zabudowy: 322,5 m2, powierzchni użytkowej: 285,2 m2 i kubaturze: 855,6 m3, budynkiem garażu: powierzchnia zabudowy: 43,31 m2, lodowiskiem sezonowym o wymiarach 30 x 60 m (latem- korty tenisowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 45, działki: 173 o pow. 2100 m2, 1107/174 o pow. 1847 m2 , k.m.1, obręb Orzegów, KW 10895; 810/178 o pow. 138 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW T8 K247O; 1764/178 o pow. 523 m2, k.m.1, obręb Orzegów, KW T5 K141 O..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 45, działki: 173 o pow. 2100 m2, 1107/174 o pow. 1847 m2 , k.m.1, obręb Orzegów, KW 10895; 810/178 o pow. 138 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW T8 K247O; 1764/178 o pow. 523 m2, k.m.1, obręb Orzegów, KW T5 K141 O. Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Szkoła Podstawowa nr 36). Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 28 sierpnia 2007 r. wymieniony został jeden budynek o powierzchni użytkowej 1050 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 1 działki 264 o pow. 1742 m2, 265 o pow. 1716 m2, 276 o pow. 402 m2, k.m.3, obręb Bykowina, KW 20553..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 1 działki 264 o pow. 1742 m2, 265 o pow. 1716 m2, 276 o pow. 402 m2, k.m.3, obręb Bykowina, KW 20553. Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej ( Ośrodek Adaptacyjny dla Dzieci Niepełnoprawnych) Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z dnia 12.04.2007 r. wymienione zostały: budynek o powierzchni użytkowej 966,3 m2 i kubaturze 4039 m3, budynek o powierzchni użytkowej 203,8 m2 i kubaturze 795 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wiktora Bujoczka 2, działki: 226 o pow. 1870 m2 , k.m.8, obręb Ruda, KW 19673; 810/92 o pow. 772 m2, 1110/92 o pow. 1200 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T11 K475; 391/101 o pow. 2737 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW 19674; 812/92 o pow. 1273 m2, k.m.8 obręb Ruda, KW 177 Z, 808/93 o pow. 451 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T8 K337..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wiktora Bujoczka 2, działki: 226 o pow. 1870 m2 , k.m.8, obręb Ruda, KW 19673; 810/92 o pow. 772 m2, 1110/92 o pow. 1200 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T11 K475; 391/101 o pow. 2737 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW 19674; 812/92 o pow. 1273 m2, k.m.8 obręb Ruda, KW 177 Z, 808/93 o pow. 451 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T8 K337.Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Specjalnych nr 7). Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 22 kwietnia 2005 r. wymieniony został budynek szkoły o powierzchni użytkowej 922 m2, budynek Sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej 273 m2 oraz budynek biblioteki o powierzchni użytkowej 76 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Energetyków 9 (działki: 564/25 o pow. 310 m2, k.m.1, obręb: Stara Kuźnia, 565/25 o pow. 324 m2, 992/3 o pow. 3713 m2, KW 22077..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Energetyków 9 (działki: 564/25 o pow. 310 m2, k.m.1, obręb: Stara Kuźnia, 565/25 o pow. 324 m2, 992/3 o pow. 3713 m2, KW 22077. Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Miejskie Przedszkole nr 24) Uwagi: we wniosku o trwały zarząd wymieniony został jeden budynek o pow. użytkowej 873 m2 i kubaturze 3516 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Ludwika Tunkla 147, działka: 11 o pow. 8182 m2, k.m.5, obręb: Kochłowice, KW 10698;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Ludwika Tunkla 147, działka: 11 o pow. 8182 m2, k.m.5, obręb: Kochłowice, KW 10698; Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Zawodowego ). Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 19 lutego 2007 r. wymieniony został jeden budynek o pow. użytkowej 1907 m2 i kubaturze 11386 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.53.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.