eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych i masek do aparatów powietrznych z podziałem na elementyElement I - części zamienne do Izolacyjnych Aparatów Oddechowych Element II - maska do aparatu powietrznego nadciśnien

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Bydgoszcz: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych i masek do aparatów powietrznych z podziałem na elementy: Element I - części zamienne do Izolacyjnych Aparatów Oddechowych Element II - maska do aparatu powietrznego nadciśnieniowa wtykowa kompatybilna z aparatem APS-3/N
Numer ogłoszenia: 129840 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.hg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych i masek do aparatów powietrznych z podziałem na elementy: Element I - części zamienne do Izolacyjnych Aparatów Oddechowych Element II - maska do aparatu powietrznego nadciśnieniowa wtykowa kompatybilna z aparatem APS-3/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych i masek do aparatów powietrznych z podziałem na elementy: Element I - części zamienne do Izolacyjnych Aparatów Oddechowych 1 Zestaw naprawczy reduktora 633A szt. 30 2 Zestaw naprawczy reduktora 419B/1 szt. 40 3 Automat płucny LA 88 AS szt. 7 4 Membrana automatu płucnego nadciśniowego 4074-899 szt. 20 5 Sprężyna nadciśnieniowa 4074-956 szt. 30 6 Wstawka 471D5/1 szt. 10 7 Wstawka 633A7 szt. 30 8 Szybka maski 2055-202 szt. 50 9 Membrana foniczna 2055-708 szt. 50 10 Płytka zaworu sterującego 2055-731 szt. 20 11 Wrzeciono dolne kompletne 703A13K szt. 20 12 Książka paszportowa APS 3 szt. 50 13 Książka paszportowa APS 2 KP 461/00 szt. 20 14 Taśma uniwersalna 642A57K szt. 10 15 Pas brzuszny kompletny 642A39K szt. 5 16 Przesuwka 642A56 szt. 10 17 Trzpień 642B1 szt. 5 18 Wkrętka G 5/8 57A4/1 szt. 5 19 Zawór butli 642J1K szt. 25 20 Szkielet APS 2 461A szt. 10 21 Przewód manometru APS 2 116NC1K szt. 20 22 Płytka zaworu wydechowego 3SP 2055-749 szt. 20 Element II - maska do aparatu powietrznego nadciśnieniowa wtykowa kompatybilna z aparatem APS-3/N Maski do powietrznego aparatu oddechowego powinny spełniać wymagania zgodnie z normą PN-EN 136:1993 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Maski oraz WTU określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego oraz ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002) zał. nr 2 Wymagania Techniczno- Użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu oraz do prowadzenia działań ratowniczych, a także wyrobów stanowiących podręczny sprzęt gaśniczy pkt 1.1. - maska wyposażona w pokrowiec; - wizjer panoramiczny o polu widzenia minimum 90% z wyeliminowanymi zniekształceniami obrazu w dolnych częściach szyby, odporny na zarysowania; - możliwość porozumiewania się głosem i współpracy z radiotelefonem; - maski muszą być kompatybilne z posiadanymi aparatami nadciśnieniowymi na szybkozłącze APS 3 oraz BD 96; - nagłowie maski pięciopunktowe; - wymagane świadectwo dopuszczenia do użytkowania - wymagana deklaracja zgodności CE - wyrób powinien posiadać gwarancję na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW jakie dostarczyć mają wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. nr 2- kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Element I - części zamienne do Izolacyjnych Aparatów Oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Element I - Części zamienne do Izolacyjnych Aparatów Oddechowych 1 Zestaw naprawczy reduktora 633A szt. 30 2 Zestaw naprawczy reduktora 419B/1 szt. 40 3 Automat płucny LA 88 AS szt. 7 4 Membrana automatu płucnego nadciśniowego 4074-899 szt. 20 5 Sprężyna nadciśnieniowa 4074-956 szt. 30 6 Wstawka 471D5/1 szt. 10 7 Wstawka 633A7 szt. 30 8 Szybka maski 2055-202 szt. 50 9 Membrana foniczna 2055-708 szt. 50 10 Płytka zaworu sterującego 2055-731 szt. 20 11 Wrzeciono dolne kompletne 703A13K szt. 20 12 Książka paszportowa APS 3 szt. 50 13 Książka paszportowa APS 2 KP 461/00 szt. 20 14 Taśma uniwersalna 642A57K szt. 10 15 Pas brzuszny kompletny 642A39K szt. 5 16 Przesuwka 642A56 szt. 10 17 Trzpień 642B1 szt. 5 18 Wkrętka G 5/8 57A4/1 szt. 5 19 Zawór butli 642J1K szt. 25 20 Szkielet APS 2 461A szt. 10 21 Przewód manometru APS 2 116NC1K szt. 20 22 Płytka zaworu wydechowego 3SP 2055-749 szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Element II - maska do aparatu powietrznego nadciśnieniowa wtykowa kompatybilna z aparatem APS-3/N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Element II - 80 sztuk Maski do powietrznego aparatu oddechowego powinny spełniać wymagania zgodnie z normą PN-EN 136:1993 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Maski oraz WTU określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego oraz ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002) zał. nr 2 Wymagania Techniczno- Użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu oraz do prowadzenia działań ratowniczych, a także wyrobów stanowiących podręczny sprzęt gaśniczy pkt 1.1. - maska wyposażona w pokrowiec; - wizjer panoramiczny o polu widzenia minimum 90% z wyeliminowanymi zniekształceniami obrazu w dolnych częściach szyby, odporny na zarysowania; - możliwość porozumiewania się głosem i współpracy z radiotelefonem; - maski muszą być kompatybilne z posiadanymi aparatami nadciśnieniowymi na szybkozłącze APS 3 oraz BD 96; - nagłowie maski pięciopunktowe; - wymagane świadectwo dopuszczenia do użytkowania - wymagana deklaracja zgodności CE - wyrób powinien posiadać gwarancję na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.