eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Remonty dróg gminnych w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Boguchwała: Remonty dróg gminnych w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 129832 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała, ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, fax 017 8755209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje głównie roboty związane z nawierzchnią dróg gminnych polegających na ułożeniu warstw nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw łamanych. Część nawierzchni będzie nałożona na istniejącą nawierzchnię bitumiczną. W zakres robót wejdzie ponadto odcinkowe korytowanie z wykonaniem podbudowy, wykonanie poboczy , odcinkowe plantowanie terenu jako rozrównanie urobku równiarki, układanie ścieków korytkowych, prefabrykatów zabezpieczających skarpy przydrożne, wykonanie i odtworzenie rowów przydrożnych i przepustów oraz regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych. Roboty będą realizowane na terenie 10 miejscowości wchodzących w skład Gminy Boguchwała: I. w Boguchwale: 1. droga na działce 347 w przysiółku Gaj - 190m x 2,80m na podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnym poboczem i odcinkowym plantowaniem skarp 2. droga na działce 1243 - boczna Cichej 370 x 3,0 na podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnym poboczem 3. ul. Łąkowa - 300 x 3 na podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnym poboczem i odcinkowym plantowaniem skarp 4. Stara Mogielnicka - 565m x 3,0 m na podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnym poboczem i odcinkowym plantowaniem skarp 5. boczna Tkaczowa - 300 x 3,5 m na profilu z mieszanek mineralno bitumicznych z obustronnym poboczem 6. boczna Tkaczowa na dz. 1188 - 120 x 5,0 m na podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnym poboczem i ułożeniem 93m korytek ściekowych z obustronnym poboczem 7.do Krzaków Przysieckich 500 x 3,0m na podbudowie z kruszyw łamanych, obustronnym poboczem i odcinkowym plantowaniem skarp 8.przewiązka Tkaczowa - Łąkowa - 190 x 2,5na podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnymi poboczami i regulacja studzienek kanalizacyjnych 9. ul. Syski - 2 x 133m + wysepki, nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych na warstwie profilowej, rozbiórka krawężników oraz ułożenie nowych odcinków krawężników w tym częściowo z odzysku. 10 przewiązka Tkaczowa - Cicha - 112 x 2,6 m na podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnym poboczem i odcinkowym plantowaniem skarp 11. przewiązka Sportowa - rampa kolejowa - 110 x 2,5 na podbudowie z klińca, obustronnym poboczem i regulacją studzienek kanalizacyjnych. 12. rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia z siatki na stalowych słupkach osadzonych w betonie , z pęckami i prefabrykowanymi cokołami. Długość ogrodzenia 50m , wysokość siatki 150 cm II. w Kielanówce Remontem zostanie objęty odcinek drogi gminnej publicznej w Kielanówce o dł. 380 m obejmujący: - poszerzenie konstrukcji drogi o 1,70m na odcinku 380m do osiągnięcia parametru 5,0 jezdni - konstrukcja podbudowy , warstwa dolna z kruszyw naturalnych 18 cm gr., warstwa górna 8 cm z kruszyw łamanych, na poszerzeniach warstwa wiążąca 4 cm z mieszanek mineralno bitumicznych -ułożenie nawierzchni na całej drodze 380m x 5,00m o gr. warstwy ścieralnej 4 cm -odtworzenie rowów 440m -umocnienie skarp prefabrykatami na powierzchni 70m2 -ułożenie 35m odcinka ścieków korytkowych -wykonanie 7m przepustu o średnica wewnętrzna 30- cm na zjeździe III. w Lutoryżu Remontem zostaną objęte 3 odcinki dróg Sołectwa Lutoryż: 1. droga pod las - 475m x 3,0 nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszyw łamanych + obustronne pobocza i odcinkowe plantowanie skarp 2. droga na Rędzinę pod wiadukt - 315m x 4 m nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszyw łamanych + obustronne pobocza 3.droga na stadion - 475 m drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw łamanych o zmiennej szerokości 3,0 do 4,0 m. + obustronne pobocza i odcinkowe plantowanie skarp IV. w Mogielnicy Remontem objęte zostanie dwa odcinki dróg w Sołectwie Mogielnica: 1. Droga tzw. Stara Mogielnicka - 296m x 2,8 m nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszyw łamanych , obustronne pobocza i odcinkowe plantowanie skarp drogi 2. Droga na las , 600 m drogi o szer. 3,50 na podbudowie z kruszyw łamanych, obustronne pobocza i odcinkowe plantowanie skarp. V. w Niechobrzu Remontem zostaną objęte odcinki dróg Sołectwa Niechobrz: 1. Górny Gościńczyk - nawierzchnia bitumiczna 50 x 4 + 852 x 3,0 m na podbudowie z kruszyw łamanych + obustronne pobocza i odcinkowe plantowanie skarp 2.Droga na stadion 470m x (3,4 do 4,4 m ) , nawierzchnia bitumiczna na profilu + pobocza 3. Droga na Łąki 35 x 4,0m + 215 x 3,0 m + 120 x 2,8 m na podbudowie z kruszyw + obustronne pobocza 4. za GS 462 m x ( 3,0 do 4,0 m ) na profilu + obustronne pobocza VI. w Nosówce Remontem zostaną objęte 4 ry odcinki dróg w Sołectwie Nosówka: 1. Gminna droga publiczna 108 160 R nawierzchnia 417 x 2,80 na 8 cm warstwie kruszywa łamanego + pobocza obustronne żwirowe + 235 m korytek ściekowych 2.droga na tzw. Krzywdy 420 x 2,60 w tym 350m na podbudowie z kruszyw, 70m na istniejącej nawierzchni bitumicznej + obustronne pobocza 3. Droga na tzw. Przymiarki - 200m x 2,8 nawierzchni na podbudowie z kruszyw łamanych + obustronne pobocza 4. Droga koło remizy OSP 160m x (2,60 do 3,20) na podbudowie z kruszyw + obustronne pobocza. VII. w Racławówce Remontem zostaną objęte 3 odcinki dróg oraz fragment placu manewrowego w Racławówce: 1. Droga na Zagrody - 420m x 2,50 m nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszyw łamanych + obustronne pobocza i odcinkowe plantowanie skarp 2.Droga z Zabierzowa na Nosówkę - 276 m o szer. 2,80 - 3,0 m , częściowe korytowanie z wykonaniem podbudowy dolnej, nawierzchnia bitumiczna na podbudowie z kruszyw łamanych warstwy górnej, obustronne pobocza i odcinkowe plantowanie skarp 3. Droga - 140 x 3,0 nawierzchnia bitumiczna na oczyszczonej i skropionej starej nawierzchni z mieszanek bitumicznych + obustronne pobocza 4. Plac koło Zabierzanki - 78,5 m2 warstwy ścieralnej gr. 5 cm na oczyszczonej i skropionej warstwie istniejącej nawierzchni. VIII. w Woli Zgłobieńskiej Remontem zostanie wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw łamanych dla odcinka drogi 108155R w Woli Zgłobieńskiej tzw. Zapłocie Północ. W wyniku remontu powstanie odcinek drogi o parametrach 486m x 2,8m + 889m x 3,0m . Łączna długość odcinka= 1375 m W zakres robót wejdą ponadto: wykonanie poboczy na odcinku 1375 + 250 m oraz ręczne plantowanie skarp 250 m2. IX. w Zarzeczu Remontem zostaną objęte dwa odcinki dróg Sołectwa Zarzecze: 1. Droga 265m x 2,80 na 15 cm podbudowie z kruszyw łamanych z obustronnym poboczem i odcinkowym plantowaniem skarp 2. Droga 130m x 2,5 na podbudowie z kruszyw łamanych i obustronnym poboczem, z częściowym korytowaniem i podbudowa dolną na odcinku 36 x 2,70 m X. w Zgłobniu Remontem zostanie objęte wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z kruszyw łamanych dla odcinków dróg: - 600 m drogi 108155R w Zgłobniu tzw. Zapłocie Północ. - 200 m drogi tzw. Zapłocie Południe - 230 m drogi za DL - 160 m drogi k. piekarni - 300 m drogi k. kaplicy W zakres robót wejdą ponadto: wykonanie obustronnych poboczy oraz odcinkowe ręczne plantowanie skarp. Zakres robót określa ZAŁĄCZNIK NR 2 tj. przedmiary robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 pln.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.).Wymagania: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - tj. wykonali min. 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim charakterem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - tj. posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN. Słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 (obejmująca okres prowadzenia robót). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: owykonawcy przedłożą przed podpisaniem umowy o roboty budowlane, umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), ow odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, ooferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, owykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. owszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), owypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2.Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, min 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich nazwy, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - WG ZAŁĄCZNIKA NR 5. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - WG ZAŁĄCZNIKA NR 4. 4.Kopię polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN. Słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 (obejmująca okres prowadzenia robót) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguchwale ul. Doktora Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała I piętro pok. nr 9 SIWZ przekazywana jest nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Mieszkańców lub przesłać pocztą na adres: Gmina Boguchwała ul. Doktora Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.