eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno - inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap III - obejmującego V zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Ustrzyki Dolne: Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno - inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap III - obejmującego V zadań.
Numer ogłoszenia: 12979 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne , ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno - inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap III - obejmującego V zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I Przebudowa i remont ulicy Bieszczadzkiej na odcinku od km 0+502 - 0+772 na długości 270 mb Zakres robót przewiduje wykonanie: 1) Częściowe odkrzaczenie odcinka i wykonanie robot ziemnych - 483 m3 2) podbudowy grubości w-wy 55 cm na szerokości 7,0 m wraz ze zjazdami - 1770 m2 3) krawężników obustronnych na ławie betonowej - 540 mb 4) nawierzchni z asfaltobetonu grubości w-wy 8 cm na szerokości 6,0 m wraz ze zjazdami - 1920 m2 Zadanie nr II Przebudowa i remont ulicy Naftowej ( odcinek od ul. Fabrycznej do wyciągu + odcinek boczny ) na długości 770 mb Zakres robót przewiduje wykonanie: 1) poszerzenia istniejącej nawierzchni bitumicznej szerokości 3,0 - 4,0 m do szerokości 5,0 z wykonaniem na poszerzeniach robot ziemnych - 643 m3 2) podbudowy grubości w-wy 55 cm - 2300 m2 3) nawierzchni z asfaltobetonu grubości w-wy 8 cm - 4 400 m2 4) jednostronnego krawężnika - 840,0 mb 5) chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na długości 450 mb szer.1,50 m - 675 m2 6) barier stalowych - 100 mb 7) scieku drogowego z elementów betonowych - 150 mb Zadanie nr III Przebudowa i remont drogi k/sklepu Promyczek ( polaczenie od ul. Naftowej do ul. Kolejowej ) dz. nr 1903 na długości 213 mb Zakres robót przewiduje wykonanie: 1) rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych drogowych szer. 4,0 m 2) konstrukcji nawierzchni na szerokości 5,0 m : - podbudowy grubości 55 cm - 1250 m2 - nawierzchni z asfaltobetonu grub. 8 cm - 1250 m2 3) krawężnika jednostronnego - 213 mb 4) poboczy obustronnych szer.0,50 m utwardzonych tłuczniem - 213 m2 5) pogłębienia istniejącego rowu na długości 213 mb Zadanie nr IV Przebudowa placu dworcowego w Ustrzykach Dolnych Zakres robót przewiduje wykonanie; 1) robót ziemnych - 1139 m3 2) podbudowy z kruszywa łamanego grubości 45 cm - 1495 m2 + 410 m2 3) nawierzchni parkingów, chodników z kostki bet. grub. 8 cm - 2 225 m2 + 455 m2 4) nawierzchni jezdni z asfaltobetonu grub. 12 cm - 2590 m2 + 695 m2 5) remontu oświetlenia ulicznego 6) remontu muru oporowego ( ułożenie palisady betonowej 18 x 18 x 120 ) - 132 mb 7) remontu schodów skarpowych (schody z mini palisady i kostki betonowej) - 81 mb Zadanie nr V Remont kładki pieszej stalowo - żelbetowej nad torami przy placu dworcowym. Kładka długości 85,17 mb, w tym; długość pomostu 51,40 m a schodów 33,77 m Zakres robót przewiduje wykonanie : 1) wymiany uszkodzonych stopni i płyt żelbetowych pomostu na nowe: - stopnie 1,03 x 0,30 x 0,08 m - 62 szt - płyty pomostu 2,06 x 0,30 x 0,08 m - 168 szt 2) wymiany siatek zabezpieczających nad torami - 12mb/106 kg 3) naprawy uszkodzonych fragmentów balustrad - 3,0 mb/70 kg 4) oczyszczenia całej konstrukcji stalowej i zabezpieczenia antykorozyjnego - 665 m2 5) rozebranie i ponowny montaż balustrady pomostu - 104 mb/7,07t Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiary robót i w dokumentacji projektowej, która jest do wglądu w Urzędzie Miejskim pokój nr 12 oraz zamieszczona w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.ustrzyki-dolne.pl przetargi aktualne 4.4 Forma wynagrodzenia - wynagrodzenie kosztorysowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 50 000,00-zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 uPzp dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 50% (netto) stanowiącym przedmiot zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem wymagane ustawą Prawo budowlane tj. osoby do kierowania robotami budowlanymi posiadające uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej i elektrycznej wraz z przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - wg załączonego wzoru 1 2) Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - dla poszczególnych zadań : załącznik nr 1-I - Bieszczadzka , 1-II - Fabryczna - Naftowa , 1/III - Naftowa -Promyczek , 1 -IV - Plac dworcowy 1-V - remont kładki, 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr 2 4) Harmonogramy robót - załącznik nr 3-I, 3-II, 3-III, 3-IV, 3-V 5) Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy 6) Dowód wpłacenia wadium 7) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez podwykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadkach dotyczących zmiany terminu zakończenia robot określonych w wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych pok. nr 12 ul. Kopernika 1 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 09:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych pok. nr 26 (sekretariat) ul. Kopernika 1 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.