eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Kompleksowa organizacja wyjazdu uczniów klas trzecich na Zieloną Szkołę w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Rydułtowy: Kompleksowa organizacja wyjazdu uczniów klas trzecich na Zieloną Szkołę w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 12978 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242875 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Karola Miarki, ul. św. M. Kolbego 5, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 32 4578452, faks 32 4579699.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja wyjazdu uczniów klas trzecich na Zieloną Szkołę w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) 91 uczniów z klas trzecich (liczba uczniów może ulec zmianie -w takim przypadku Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę uczestników, przy czym zamawiający zapewnia udział co najmniej 70 uczniów), 2) 10 opiekunów+ kierownik - bezpłatny pobyt. 2. Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w województwie zachodniopomorskim, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym/pensjonacie. 3. Termin realizacji: co najmniej14 dni ( co najmniej13 noclegów) w maju 2013 r. (po 4 maja 2013 r.) 4. Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z przepisami określonymi w: 1) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zm.), 2) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 ze zm.) 5. Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: 1) obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, oddalonym max 200 metrów od plaży. W centrum uzdrowiska, w którym jest apteka, 2) obiekt (budynek) na wyłączność tylko grupy Zamawiającego, 3) stołówka w miejscu zakwaterowania z możliwością żywienia na jednej zmianie. 6. Wymagania dotyczące zakwaterowania: 1) do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. 2) w przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający wymaga zapewnienia możliwości ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów, 3) oddzielne pokoje dla wychowawców, 4) na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw, boiska, inhalacji, świetlicy ze sprzętem audiowizualnym, sal lekcyjnych. 5) pomoc przy bagażach (w dniu przyjazdu i wyjazdu). 7. Wymagania dotyczące wyżywienia: 1) trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez Wychowawcę. Wszystkie przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa, 2) możliwość dostosowania posiłków do diety dla dzieci przewlekle chorych np. cukrzyca, alergia, 3) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem), 4) napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu, 5) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki, 6) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 8. Transport: 1) autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców, 2) przejazd uczestników tylko w ciągu dnia, 3) zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze, 4) Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262 ze zm.), 5) w przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy), 6) Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne, 7) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. 9. Opieka medyczna. 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu, 3) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem, 4) Wykonawca zabezpieczy wszystkie niezbędne leki i środki opatrunkowe, 5) Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 10. Zapewniona opieka przedstawiciela biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12. Dodatkowe (nieobowiązkowe) imprezy punktowane w kryterium ceny: 1) dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z kierownikiem zielonej szkoły, 2) ognisko z pieczeniem kiełbasek. 11. Do dyspozycji grupy: 1) świetlica ze sprzętem audiowizualnym do zajęć, sala z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą i stolikami, 2) bezpłatny dostęp do placu zabaw i boiska oraz sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki, a także inhalacji 12. Dodatkowe (nieobowiązkowe) imprezy punktowane w kryterium ceny: 1) dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z kierownikiem zielonej szkoły, 2) ognisko z pieczeniem kiełbasek. 13. W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: 1) całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem, przy czym premiowana będzie wycieczka ( punktacja w kryterium) do Wolińskiego Parku Narodowego, 2) wycieczka po okolicy z wykorzystaniem lokalnych atrakcji. 3) Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. 14. Zapewnienie możliwości pobytu uczniom w trudnej sytuacji materialnej: (opcjonalnie). Maksymalnie 4 miejsca bezpłatne dla uczniów z klas trzecich.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Produkcyjno -Usługowo- Handlowe Ania Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnścią,, ul. P. Skwary 21, 44-370 Pszów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92685,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1090,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1029,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1299,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.