eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wydanie i dostawa wydawnictw sezonowych Opery Wrocławskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Wrocław: Wydanie i dostawa wydawnictw sezonowych Opery Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 129785 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska , ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydanie i dostawa wydawnictw sezonowych Opery Wrocławskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wydanie i dostawa do Zamawiającego wydawnictw sezonowych, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania. Każda z części zamówienia dotyczy oddzielnego wydawnictwa z odrębną pozycję wydawniczą z odrębną ilością sztuk. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: Część 1. Wydanie i dostarczenie wydawnictwa -Kronika - Dokumentacja Fotograficzna Sezonu Artystycznego 2015/2016 Cześć 2. Wydanie i dostarczenie wydawnictwa -70 lat polskiej sceny operowej we Wrocławiu (1945-2015) Część 3. Wydanie i dostarczenie wydawnictwa -Opera Wrocławska na łamach prasy i w internecie w sezonie artystycznym 2015/2016 Część 4. Wydanie i dostarczenie wydawnictwa Opera Wrocławska na łamach prasy i w internecie - sprawy bieżące w sezonie artystycznym 2015- 2016 Szczegółowy wykaz asortymentu dla każdej z części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia , a szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem Nr 9 i 10 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie trzech ostatnich lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje z należytą starannością, odpowiednio dla każdej części zamówienia: Dla części 1- 4 : I. Wykonawca w okresie trzech ostatnich lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje z należytą starannością: I. co najmniej jednego druku 4+4, na papierze min. 150 g w oprawie szyto-klejonej lub klejonej, liczba stron min. 100. oraz II. Wykonanie/wykonywanie z należytą starannością, co najmniej jednej usługi druku w ramach jednej umowy na rzecz jednego Wykonawcy o wartości minimum: Dla części 1 i 3: 30 000 zł netto Dla części 2: 35 000 zł netto Dla części 4: 25 000 zł netto oraz udokumentuje, że zamówienia o których mowa w pkt I i II zostały/są wykonywane należycie. Uwaga: Usługi wykonane w zakresie dla pkt I i pkt. II NIE MUSZĄ być wykonane w ramach jednego zamówienia. UWAGA: WYKONAWCA POTWIERDZA SPEŁNIENIE POWYŻSZEGO WARUNKU WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ODRĘBNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI, NA KTÓRĄ SKŁADANA JEST OFERTA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015, poz. 184) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, załączonego w oryginale, lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wymienione w pkt. VIII.2 każdy z wykonawców musi spełniać oddzielnie, natomiast spełnienie warunków określonych w pkt.VIII.1 ppkt. 1), 2), 3) 4) i 5) wykonawcy winni udokumentować łącznie. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w: pkt. IX.2.1), pkt. IX.2.2), pkt.IX.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawcy składają wspólnie tj.: podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców na jednym formularzu oświadczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: a. w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację danej dostawy w terminie wskazanym w umowie - dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; na potrzeby umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami; b. w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - dopuszcza się możliwość odpowiedniej do zmiany przepisów podatkowych zmiany umowy; c. w przypadku konieczności dostosowania postanowień niniejszej umowy do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; d. w przypadku zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających ponoszone przez Zamawiającego koszty; e. w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Stron umowy, f. w przypadku zmiany terminu i sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Sprzedawcy. 2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 PZP w szczególności następujące przypadki: a. zmiana osób upoważnionych do kontaktu w toku realizacji Umowy; b. zmiana danych teleadresowych Stron; c. zmiana danych rejestrowych Stron; d. zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami. 3. Wszelkie zmiany umowy zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, pok. 547, 50-066 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 08:15, miejsce: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, pok. 547, 50-066 Wrocław pok. 552 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydanie i dostarczenie wydawnictwa -Kronika - Dokumentacja Fotograficzna Sezonu Artystycznego 2015- 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wydawnictwa Kronika - Dokumentacja Fotograficzna Sezonu Artystycznego 2015- 2016 w postaci drukowanej książki w terminie do 16 sierpnia 2016 r. Wymagania szczególne: a) Świecenie - system CTP b) Dostarczanie proofów, digitalnych o 95 % zgodności koloru do poszczególnych, wybranych przez Zamawiającego stron. c) Kontrola przesyłanych plików pod względem technicznym d) Pakowanie e) Dostawa gotowych publikacji do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 16.08.2016 r. Książka; format złożony: A4 (210 x 297 mm) Okładka - 4 strony druk 4 + 4 okładka papier kreda - 350 g zabezpieczenie - obustronne strona 1 i 4 - folia mat zewnętrznie strona 2 i 3 - lakier offsetowy Środek druk 4+4 Kreda matowa 170 g Zabezpieczenie lakier offsetowy każdej strony Oprawa szyto-klejona Przekazanie projektu graficznego do druku przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy Liczba stron: 450 (+/- 10 %) Nakład: 600 egz. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA IŻ NAZWA WYDAWNICTWA MOŻE ULEC ZMIANIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydanie i dostarczenie wydawnictwa 70 lat polskiej sceny operowej we Wrocławiu (1945-2015).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wydanie publikacji 70-LECIE POLSKIEJ SCENY OPEROWEJ WE WROCŁAWIU. Wymagania szczególne: a) Świecenie - system CTP b) Dostarczanie proofów, digitalnych o 95% zgodności koloru do poszczególnych, wybranych przez Zamawiającego stron. c) Kontrola przesyłanych plików pod względem technicznym d) Pakowanie e) Dostawa gotowych publikacji do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 16 sierpnia 2016. Książka: format złożony: 230 x 260 mm Okładka: 700 x 260 mm 4 strony, ze skrzydełkiem po jednej stronie druk 4 + 4 okładka papier kreda - 350 g zabezpieczenie - obustronne strona 1 i 4 - folia błysk zewnętrznie lub lakier UV strona 2 i 3 - lakier offsetowy Środek druk 4+4 Kreda matowa 130 g, arctic volume white Oprawa szyto-klejona Przekazanie projektu graficznego do druku przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy Liczba stron: 200 (+/- 15 %) Nakład: 3000 szt ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA IŻ NAZWA WYDAWNICTWA MOŻE ULEC ZMIANIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydanie i dostarczenie wydawnictwa Opera Wrocławska na łamach prasy i w internecie w sezonie artystycznym 2015-2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie do druku, wydanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wydawnictwa Opera Wrocławska na łamach prasy i w internecie w sezonie artystycznym 2015-2016 w postaci drukowanej książki i na nośniku DVD, w terminie do 23 sierpnia 2016. Wymagania szczególne: a) Opracowanie graficzne według dostarczonych projektów b) Skanowanie materiałów prasowych i obróbka (w tym m.in. powiększenie lub zmniejszenie zgodnie z wymaganiami zamawiającego całego zeskanowanego materiału, w częściach tekstowych do czcionki o rozmiarze 12 w celu zwiększenia czytelności ,w razie braku możliwości technicznej pomniejszenia/zwiększenia scanu Wykonawca obowiązkowo przepisze materiał dla uzyskania wymaganej czcionki 12, dokonanie koniecznego montażu elektronicznego skanowanego materiału w celu zachowania logicznego układu opracowywanego artykułu; wstawienie paginy oraz opracowanie strony tytułowej, kończących oraz 2 i 3 strony okładki ). c) Opracowanie strony tytułowej i okładek poprzez przedstawienie do akceptacji Zamawiającego co najmniej 3 wersji projektu do wyboru d) Świecenie, przygotowanie techniczne do druku, druk i oprawa e) Dostarczanie proofów całego wydawnictwa i uwzględnienie korekt wprowadzonych przez Zamawiającego f) Kontrola przesyłanych plików pod względem technicznym g) Nadanie numeru ISBN h) Pakowanie i) dostawa gotowych publikacji do siedziby Zamawiającego w terminie do 23 sierpnia 2016. KSIĄŻKA: format złożony: A4 (210 x 297 mm) Okładka: druk 4 + 4, papier kreda 250 g + folia mat zewnętrznie Środek: druk 1 + 1, papier offset 80 g Oprawa klejona Wklejenie w gotowy oprawiony blok trzech przekładek z papieru ozdobnego, barwionego w masie (wybór przed drukiem - Zamawiający) Papier przekładek 210g Rozmiar przekładek: 1. 210 x 135 x 35 mm 2. 210 x 135 x 60 mm 3. 210 x 135 x 90 mm Kształt przekładek: 210 mm 35/60/90 mm 135 mm Zamawiający przekaże materiały konieczne do wykonania zamówienia w dniu podpisania umowy. Ilość stron: 600 (+/- 10 %) Nakład KSIĄŻKI: 200 szt. PŁYTA DVD : Nagranie i wydanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego płyty DVD o treści tożsamej z wydawnictwem książkowym w ilości 200 sztuk. a) opracowanie graficzne płyty i koperty DVD (okładka koperty tożsama z okładką książki) b) tłoczenie płyty DVD c) Nadruk 4 kolory CMYK + biały podkład d) Koperta kartonowa bez klapki druk 4/0 +lakier offset Nakład PŁYTY: 200 sztuk ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA IŻ NAZWA WYDAWNICTWA MOŻE ULEC ZMIANIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydanie i dostarczenie wydawnictwa Opera Wrocławska na łamach prasy i w internecie - sprawy bieżące w sezonie artystycznym 2015-2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie do druku, wydanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wydawnictwa Opera Wrocławska na łamach prasy i w internecie - sprawy bieżące w sezonie artystycznym 2015/2016- w postaci drukowanej książki w terminie do 30 listopada 2016. Wymagania szczególne: a) Opracowanie graficzne według dostarczonych projektów b) Skanowanie materiałów prasowych i obróbka (w tym m.in. powiększenie lub zmniejszenie zgodnie z wymaganiami zamawiającego całego zeskanowanego materiału, w częściach tekstowych do czcionki o rozmiarze 12 w celu zwiększenia czytelności ,w razie braku możliwości technicznej pomniejszenia/zwiększenia scanu Wykonawca obowiązkowo przepisze materiał dla uzyskania wymaganej czcionki 12, dokonanie koniecznego montażu elektronicznego skanowanego materiału w celu zachowania logicznego układu opracowywanego artykułu; wstawienie paginy oraz opracowanie strony tytułowej, kończących oraz 2 i 3 strony okładki ). c) Opracowanie strony tytułowej i okładek poprzez przedstawienie do akceptacji Zamawiającego co najmniej 3 wersji projektu do wyboru d) Świecenie, przygotowanie techniczne do druku, druk i oprawa e) Dostarczanie proofów całego wydawnictwa i uwzględnienie korekt wprowadzonych przez Zamawiającego f) Kontrola przesyłanych plików pod względem technicznym g) Nadanie numeru ISBN h) Pakowanie i) dostawa gotowych publikacji do siedziby Zamawiającego w terminie do 30 listopada 2016. KSIĄŻKA: format złożony: A4 (210 x 297 mm) Okładka: druk 4 + 4, papier kreda 250 g + folia mat zewnętrznie Środek: druk 1 + 1, papier offset 80 g Oprawa klejona Wklejenie w gotowy oprawiony blok trzech przekładek z papieru ozdobnego, barwionego w masie (wybór przed drukiem - Zamawiający) Papier przekładek 210g Rozmiar przekładek: 1. 210 x 135 x 35 mm 2. 210 x 135 x 60 mm 3. 210 x 135 x 90 mm Kształt przekładek: 210 mm 35/60/90 mm 135 mm Zamawiający przekaże materiały konieczne do wykonania zamówienia sukcesywnie od podpisania umowy nie później niż do 17 października 2016. Ilość stron: 400 (+/- 10 %) Nakład KSIĄŻKI: 200 szt. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA IŻ NAZWA WYDAWNICTWA MOŻE ULEC ZMIANIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.