eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Budowa łącznika między budynkiem głównym i pawilonem A w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Mińsk Mazowiecki: Budowa łącznika między budynkiem głównym i pawilonem A w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 129741 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90747 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. 1 PLM "Warszawa" Nr 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582382, faks 025 7580008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika między budynkiem głównym i pawilonem A w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie kolejnego etapu budowy łącznika (oznaczonego w projekcie symbolem 0-02 łącznik) między budynkiem głównym i pawilonem A w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim przy ul. 1PLM Warszawa nr1, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 2476/1. Szczegóły dotyczące prac budowlanych objętych zamówieniem oraz ich zakres precyzuje dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej specyfikacja,tj.:1.Projekt architektoniczno - budowlany- załącznik nr 1 do SIWZ;2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- załącznik nr 2 do SIWZ;3.Przedmiary robót -załącznik nr 3 do SIWZ Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową oraz decyzją o pozwoleniu na budowę - załącznik nr 4 do SIWZ W uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji projektowej (tj. wykonania tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie wykroczą poza przedmiot zamówienia, nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji i nie spowodują zwiększenia ilości materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek:1. zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń: nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.2.Ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy błędu Zamawiającego (np. w dokumentacji projektowej) niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty.Roboty wykonane w ramach niniejszego zamówienia będą rozliczane ryczałtowo.Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien uwzględnić zatem fakt, iż w ramach umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania (której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) nie będzie mógł się domagać od Zamawiającego podwyższenia wynagrodzenia. Podstawą do podwyższenia wynagrodzenia nie będzie również fakt ewentualnego wykonania robót zamiennych, o których mowa powyżej. W związku z powyższym Wykonawca winien przeanalizować wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na ostateczną wartość zamówienia i skalkulować cenę oferty na takim poziomie, który będzie gwarantował Zamawiającemu należyte wykonanie zamówienia i czynił przedsięwzięcie rentownym dla Wykonawcy. Wycena zamówienia nie powinna sprowadzać się do ustalenia ceny oferty na podstawie przedmiaru robót. Podstawą do jej ustalenia winna być dokładna analiza dokumentacji technicznej, zapoznanie się z placem budowy, analiza całego przebiegu robót budowlanych i dokonanie wyceny wszystkich elementów mieszczących się w przedmiocie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Czapski, Budowlana 22, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113877,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139868,60

  • Oferta z najniższą ceną: 139868,60 / Oferta z najwyższą ceną: 139868,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.